۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

پيروز قرباني: خيلي جالب است كه داور ليگ برتري قانون را نمي‌داند/ باشگاه بايد پيگير باشد و حتي به فيفا شكايت كند

پيروز قرباني مثل همه بازيكنان مس كرمان معتقد است كه داور بازي با اشتباه فاحش خود باعث شكست مس شد. قرباني در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل در اين مورد مي‌گويد:« داور خيلي روشن با تصميمي كه گرفت قانون را نقض كرد و در اين شرايط بازي بايد تكرار شود. گاهي اوقات اشتباهات داوري به گرفتن يا نگرفتن آفسايد يا اتفاقات مشابه به اين ختم مي‌شود ولي وقتي يك داور قانون را نقض مي‌كند ديگر حرفي باقي نمي‌ماند و بازي بايد تكرار شود.»
قرباني ادامه مي‌دهد:« داور پنالتي ادينهو را به دليل اينكه قبل از زدن ضربه مكث كرده بود مردود اعلام كرده بود و اين هيچ ايرادي ندارد ولي تكرار نشدن پنالتي اتفاق عجيبي بود كه فقط در فوتبال ايران ديده مي‌شود. خيلي جالب است كه يك داور ليگ برتري قانون را نمي‌داند و چنين تصميمي مي‌گيرد. متأسفانه بازي از دست او در رفته بود و داور خيال مي‌كرد كه ما مي‌خواهيم تيم را از زمين بيرون بكشيم ولي ديديد كه بازي را ادامه داديم. در ضمن بايد بگويم زماني كه ذوب آهن به گل رسيد دو توپ داخل زمين بود و من نمي‌دانم با اين همه اشتباهاتي كه انجام شد  چه بگويم.»
قرباني تأكيد مي‌كند:« حتي اگر نتيجه اين بازي هم تغيير نكند، من اين باخت را جزو شكست‌هاي مس نمي‌دانم و آن را برد تلقي مي‌كنم. تيم ما از دقيقه 1 تا 90 با برنامه بازي كرد و اگر پنالتي مس گل مي‌شد، ذوب آهن تا سه روز ديگر هم نمي‌توانست به ما گل بزند. به نظر من باشگاه مس بايد پيگير باشد و حق تيم ما را بگيريد و حتي به فيفا هم شكايت كند.» 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر