۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

علی دایی: توانایی من همین قدر بود، توطئه ای در کار نبود/ امیدوارم با رفتن من وضعیت پرسپولیس بهتر شود/ خداحافظ فوتبال!

سرمربي پرسپوليس با اعلام استعفاي خود گفت: شايد توانايي من اين قدر بود و به همين دليل از پرسپوليس مي‌روم. علي دايي پس از پنجمين شكست متوالي در ليگ برتر برابر صباي قم در نشست خبري اظهار داشت: نمي‌خواهم كسي مرا قرباني كند. من خودم مي‌خواهم بروم. زندگي بالا و پايين دارد و زندگي ورزشي هم همين طور است. ما در ايران زندگي مي‌كنيم و هميشه دنبال قرباني هستيم. آن قرباني من هستم اما خودم مي‌خواهم بروم زيرا نمي‌توانم به پرسپوليس كمك كنم. در مورد مسائل فني حرفي ندارم. ضعيف‌ترين و بدترين بازي عمرمان را انجام داديم و حتي بالاتر از اين حرف‌ها بد بازي كرديم.
وي ادامه داد: بازيكنان پرسپوليس توانايي بالايي دارند اما نتوانستند آن را بروز دهند. من از فردا ديگر نيستم و استعفايم را به طور كتبي مي‌نويسم و به كاشاني مي‌دهم. 4 روز قبل تمام مشكلات تيم را بررسي كرديم اما امروز دوباره شاهد همان اتفاقات بوديم.
دايي افزود: نمي‌گويم بازيكنان باغيرت نيستند .همه آنها باغيرت هستند و زحمت كشيده‌اند. از هواداران هم عذرخواهي مي‌كنم. اميدوارم با رفتن من وضعيت پرسپوليس بهتر شود و اين تيم به حقش برسد. رفتن من ربطي به چند شكست ندارد. ما بدترين نتيجه را گرفتيم وضعيت از اين بدتر نمي‌شود كه مقابل هواداران خود اينطوري ببازيم و خجالت زده آنها شويم.

وي تاكيد كرد: به عشق پرسپوليس آمده بودم اما اكنون نمي‌توانم به اين تيم كمك كنم. دايي‌هاي زيادي آمده و رفته‌اند اما مهم سرمربي پرسپوليس است. يك جاي كار پرسپوليس ايراد دارد. شايد نبود من براي اين تيم مفيد باشد. مثل آب خوردن گل مي‌خوريم.
دايي در مورد اينكه آيا ابزار لازم را براي كار در پرسپوليس داشته يا نه،‌ گفت: به اين مسائل كار ندارم. من تصميم خودم را گرفتم و از پرسپوليس مي‌روم. شايد توانايي من اين قدر بود. من تمام تلاشم را كردم و به شرافت همه بازيكنان ايمان دارم. توطئه‌اي را قبول ندارم. همه بازيكنان تلاش خود را كردند اما نتوانستيم به هدف‌مان برسيم.
سرمربي سابق تيم ملي در مورد اينكه حدود يك سال قبل در ورزشگاه آزادي شكست خورد و گفت: اين دو بازي را با هم مقايسه نكنيد. پس از باخت به عربستان من چنين حسي را نداشتم اما امروز احساس مي‌كنم نمي‌توانم به پرسپوليس كمك كنم. شرايط مسابقات با هم فرق مي‌كند. از تمام پرسپوليسي‌هاي داخل و خارج از ايران عذرخواهي مي‌كنم. از اين پس يك هوادار خواهم بود و پرسپوليس را تشويق مي‌كنم و برايش دست مي‌زنم. امروز اتفاق بدي افتاد. 4 گل خورديم و در دقيقه 91 گل زديم. اين مسائل با افكار من فرق دارد. من رفتم. خداحافظ فوتبال‌، خداحافظ پرسپوليس. استعفا مي‌دهم تا نگويند دنبال پول هستم.
دايي عنوان كرد: مي‌خواهم دست باشگاه باز باشد. قرارداد من با پرسپوليس بار مالي زيادي نداشته است. مي‌توانيد آن را از امور مالي باشگاه بپرسيد. من عاشق پرسپوليس هستم و با رفتن من اميدوارم پرسپوليس دوباره سربلند شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر