۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

نماينده تهران: انتقال تيم فوتبال نفت غيرمنطقی است

نماينده مردم تهران در خانه ملت، انتقال تيم نفت تهران به اراك را علمي و منطبق بر منطق ندانست و گفت: اين مسئله را در مجمع نمايندگان تهران پيگيري مي‌كنيم.
به گزارش ایسنا،‌ علي عباسپورتهراني‌فرد با اشاره به انتقاد كارشناسان ورزشي از نمايندگان تهران در خصوص عدم موضع‌گيري آنها در مقابل انتقال تيم نفت تهران به اراك گفت: علت عدم موضع‌گيري نمايندگان تهران در اين خصوص به چند دليل بود. اولا مشغول بررسي برنامه پنجساله پنجم بوديم، ثانيا كسي از ما در اين زمينه سوال نكرده بود كه جواب دهيم، اما با هماهنگي با مجمع نمايندگان تهران اين مسئله را پيگيري خواهيم كرد.
وي در عين حال اين انتقال را به مصلحت ندانست و گفت: در حال حاضر اين تيم در ليگ برتر حضور داشته و فعاليت مي‌كند و تاكنون نيز عملكرد قابل قبولي داشته است، لذا صرف اينكه استان مركزي داراي تيم شود، يك مرتبه بخواهيم يك تيم تهراني را به اراك انتقال دهيم درست نيست.
عباسپور با بيان اين كه بهتر است تيمي به طور خودجوش از بطن استان مركزي وارد ليگ برتر شود، گفت: انتقال تيم نفت تهران غير از اين كه به اين تيم لطمه بزند چيز ديگري در بر نخواهد داشت. به ويژه اين كه در حال حاضر در وسط ليگ برتر هستيم كه قطعا اين كار به تيم نفت لطمه زده و نتيجه خوبي در بر نخواهد داشت و حتي شاهد خروج آن از ليگ برتر و از هم پاشيده شدن تيم خواهيم بود.
نماينده مردم تهران در خانه ملت، با اظهار تعجب از اين گونه تصميمات آني افزود: اين تيم براي حضور در تهران با خانواده‌هاي خود برنامه‌ريزي كرده است. البته اين گونه تصميمات به دنبال تصميماتي غيركارشناسانه قبلي مانند خروج 40 درصدي جمعيت از تهران يا انتقال دانشگاه‌هايي مانند خواجه نصيراز تهران است.
وي اين گونه تصميمات را ناشي از برخي مشكلات در بدنه اجرايي كشور دانست و آن را به مصلحت ندانست و گفت: قطعا اين اقدام مي‌تواند به ورزش فوتبال ما كه بين مردم جايگاهي بالايي داشته به خصوص به مردم تهران كه استقبال زيادي از تيم‌هاي تهراني مي‌كنند، لطمه بزند و در نهايت چيزي هم دست‌گير استان مركزي نشود.
عباسپور تصريح كرد: در اين زمينه دولت بايد حمايت كند تا تيم نفت هم‌چنان بتواند در تهران بماند و باشگاه مقتدري درست كند و در نهايت بتواند وارد مسابقات باشگاهي شده و حتي به ليگ دسته اول و ليگ برتر راه پيدا كند.
وي با تاكيد بر تشكيل تيمي خودجوش از بطن ورزش استان مركري و نهادينه شدن آن در بين جوانان و مردم اين استان گفت: ما انتقال تيم نفت تهران را تاييد نمي‌كنيم و از طرف مجمع نمايندگان تهران آن را پيگيري خواهيم كرد. اين اقدام به نوعي از بين بردن و ضربه زدن به تيمي در ليگ برتر است و حاصلي هم براي استان مركزي نخواهد داشت.
نماينده مردم تهران در خانه ملت، تصريح كرد: بخصوص اينكه ما در وسط ليگ قرار داريم. اگر فرض كنيم اين كار در پايان ليگ انجام مي‌شد از ابتدا بازيكنان و مربيان هم مي‌دانستند كه اين تيم قرار است منتقل شود و در اين راستا برنامه‌ريزي‌هاي مربوط به خود را انجام مي‌دادند و بازيكنان هم مي‌دانستند مي‌توانند به اين تيم بپيوندند يا نه و آيا شرايط خانوادگي آنها اجازه مي‌دهد به اراك منتقل شوند يا خير؟ اما اينكه ما شب تصميم بگيريم و صبح ابلاغ كنيم، درست نيست چرا كه ما با يكسري انسان طرف هستيم كه براي زندگي‌شان برنامه‌ريزي كرده‌اند.
وي با غيرقابل قبول دانستن اين گونه تصميمات و برنامه‌ريزي گفت: اين مسايل به مصلحت كشور و آرامش فكري مردم هم نيست و به خصوص اين كه ورزش‌دوستان را هم دلسرد مي‌كند و واقعا معلوم هم نيست كه مردم استان مركزي را نيز تا چه اندازه دلگرم خواهد كرد. خصوصا با امكانات ضعيف در استان مركزي بايد بدانيم كه انتقال يك تيم ليگ برتر به اراك باعث درست‌شدن زيرساخت‌ها نمي‌شود.
عباسپور درپايان با غيرعلمي و غيرمنطقي دانستن اين حركت، از پيگيري اين مساله خبر داد و اظهار اميدواري كرد كه سازمان تربيت بدني و فدراسيون فوتبال هم از اين تصميم صرف‌نظركرده و اگر هم قرار است اين تصميم نهايي شود اين تصميم را به اجرا در نياورند و آن را منتفي كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر