۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

مديرروستا:اعتراض ندارم، این هم تجربه ای شد

تیم فوتبال پاس همدان مدعی شد که اصغر مدیر روستا سرمربی سابق این تیم از باشگاه پاس شکایت کرده و اگر مدرکی دارد باید رو کند. این در حالیست که خود مدیرروستا مدعیست که این باشگاه پاس بود که در ابتدا از وی شکایت کرد و مدعی شد که وی بدون مجوز و به صورت غیر موجه تمرینات پاس را ترک کرده.
سرمربی سابق تیم فوتبال پاس همدان درباره این موارد مي گويد:« واقعا برای من جالب است که این آقای سرپرست این حرفها را از کجا می آورد؟ بابا ما که از پاس رفتیم و کاری هم به کار این تیم و این آقایان نداریم. نمی دانم چرا ول کن نیستند.»
 وی ادامه داد: «آقایان با یک برنامه ریزی از پیش تعیین شده من را دور زدند و بعدش هم رفتند و شکایت کردند و بدون اینکه من جار و جنجالی بکنم حالا مدعی شدند که من شکایت کردم و باید مدرک رو کنم. باشه حالا که خودشان می خواهند من هم مدرک رو می کنم.»
 مدیر روستا افزود: «آقایان اگر مدرک می خواهید بروید فیلم مصاحبه های خودتان را ببینید... بروید و آرشیو سایت باشگاه خودتان را بخوانید که بارها در آن گفته بودید تا آخرین لحظه از مدیر روستا حمایت می کنیم. سرمربی سابق پاس تاکید مرد: من باز هم اعلام می کنم که هیچ اعتراضی نسبت به این موضوع ندارم چون این دور خوردن و نامرادی را هم به حساب این می گذارم که یک تجربه جدید کسب کردم و این ضرر و زیان را هم می گذارم به حساب قیمت همین تجربه.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر