۱۳۸۹ بهمن ۱۳, چهارشنبه

در باشگاه شهرداری چه میگذرد؟





TractorFansPortal.Com. طی چند روز گذشته در سایت کانون هواداران شهرداری (shahrdaryfc.com) که تاکنون در جایگاه سایت رسمی این تیم نیز ایفای نقش نموده بود مسائلی پیش آمده است که احساس مسئولیت هر آذربایجانی مسئولیت پذیر را برمی انگیزد. اصلاً قصد وارد شدن به چند و چون این مسئله را نداریم و کاری هم به این نداریم که چه بوده و چه شده است فقط «دردنامه ها» و «”دردنامه” یا “طردنامه” بر «دردنامه ها» و  ... ما را بر آن داشت که مختصری در این خصوص قلم فرسایی نماییم.
از ابتدای صعود شهرداری به لیگ برتر بعضاً رفتارها و اظهارنظرهای بحث برانگیز مدیرعامل و برخی مسئولان دیگر این تیم سبب پدیدآمدن تشتت در ذهن هواداران فوتبال آذربایجان گشته است از بیان "2000-1500" نفر بودن تعداد هواداران این تیم در کمیته ی انظباطی توسط مدیرعامل این تیم تا ماجرای اخیر سایت کانون هواداران این تیم. سایتهای رسمی باشگاهها پیشانی هر باشگاهی بوده و نمودی از پرستیژ و شخصیت یک باشگاه می باشند که مطالب منتشر شونده در آنان بعنوان دیدگاه رسمی یک باشگاه نیز تلقی میشوند. از باشگاهی که اقدام به راه اندازی سایت رسمی برای خود می نماید انتظار می رود که نظارت رسمی بر محتوای سایت داشته و مطالب انتشار یابنده را بدرستی مدیریت نماید حال اگر سایت رسمی باشگاهی اخبار مربوط به تیم را نه طبق نظر مدیریت باشگاه بلکه با کپی برداری از مطالب روزنامه ها و سایر رسانه ها در سایت انتشار داده است نشانگر بی خبر بودن متولیان باشگاه از اصول حرفه ای فعالیت در عرصه ی رسانه می باشد و اگر افراد کم تجربه ای از طرف باشگاه بعنوان متولی اداره ی سایت رسمی این تیم گمارده شده اند که از نظر باشگاه اشکالاتی بر عملکردشان وارد بوده است بازهم اشکال اساسی را نه بر آنان بلکه بر خود مسئولان باشگاه می توان وارد دانست که مدیریت مناسبی بر اداره ی سایت اعمال ننموده اند. تا چند روز اخیر سایت رسمی باشگاه شهرداری در آدرس اینترنتی (shahrdaryfc.com) مستقر بوده است و بالطبع کاربران هم چنین دیدی به آن داشته اند و وقتی امروز بازدید کنندگان آن سایت با مراجعه به همان آدرس با «دردنامه ها و طردنامه ها» و «دعواهای بچگانه ای» که شخصیت یک باشگاه لیگ برتری را به سخره گرفته است مواجه میگردند چه احساس و نگرشی به آن باشگاه می توانند داشته باشند؟.
با توجه به آنکه شهرداری یکی از دو نماینده ی آذربایجان در لیگ برتر است متأسفانه اشتباهات فردی برخی اشخاص سطحی اندیش به پای آذربایجان نوشته میشود. از مسئولان باشگاه شهرداری انتظار می رود که مدیریت مناسبتری بر مسائل باشگاه داشته و با کشاندن مسائل درون باشگاه بدرون رسانه های فرصت طلب سبب تسخیف جامعه ی بزرگ آذربایجان در اذهان عمومی نگردند.
پورتال هواداران تراکتور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر