۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

داور می توانست دو بازیکن ملوان را اخراج کند / قلعه نویی: 3 امتیاز دیدار حق سپاهان بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از موقعیت های خود در طول بازی به خوبی استفاده نکردیم و باید 3 امتیاز این دیدار را کسب می کردیم.
 امیر قلعه نویی پس از کسب نتیجه مساوی در دیدار امروز تیمش برابر ملوان در بندر انزلی اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند. ما حتی یک موقعیت گل هم به حریف ندادیم. در نیمه اول می توانستیم به گل برسیم اما از موقعیت های خود در طول بازی به خوبی استفاده نکردیم. ما امروز 98 دقیقه بازی کردیم و دروازه بان ما حتی یک بار هم زمین نخورد.
 وی ملوان را تیم خوب، جوان و دونده ای توصیف کرد و افزود: 3 امتیاز این دیدار را نباید از دست می دادیم. قلعه نویی در ادامه گفت: به آقای اولادی یک توصیه دارم. ایشان بازیکن خوبی هستند ولی اگر این رفتار در را بازی های بین المللی از خود نشان دهد قطعا اخراج می شود. علاوه بر این ممبینی می توانست دو بازیکن ملوان را هم اخراج کند.


 قلعه‌نویی در پایان در مورد عملکرد داور گفت: پیش از اخراج نویدکیا، یک بازیکن ملوان تکل خطرناکی روی پای این بازیکن رفت و این بازیکن به این اتفاق واکنش نشان داد. به نظرم کارت زرد اول محرم درست نبود اما کارت زرد دوم درست داده شد.
 سرمربی سپاهان اضافه کرد: من از صالح نيا و غفور جهاني تشكر مي‌كنم كه به استقبال ما آمدند. من عضو كميته فني فدراسيون هستم و سرمربي سپاهان هم هستم از من در مورد تيم ملي و استقلال نيز سؤال مي‌كنند اما من هميشه فقط در مورد تيم خودم اظهار نظر مي‌كنم پورغلامي نيز يك مربي آينده دار در كشور است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر