۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

درخشان: تيم‌تر از استيل‌آذين بوديم

سرمربي شهرداري تبريز گفت: امروز نسبت به استيل آذين تيم بهتري بوديم و در کار گروهي عملکرد مناسب‌تري داشتيم.


 حميد درخشان پس از پيروزي 3 بر صفر مقابل استيل آذين اظهار داشت: بچه‌هاي ما اسير استرس بودند. شکست مقابل تراکتور سازي در جام حذفي روي روحيه آنها اثر گذاشته بود اما با صحبت‌هايي که بين دو نيمه با آنها انجام دادم توانستند خواسته‌هايم را برآورده کنند.
وي افزود: درست است که در نيمه دوم بهتر و با تمرکز بيشتري بازي کرديم اما اين تيم خيلي کار دارد تا نقاط ضعفش برطرف شود. من از علي انصاريان بايد تشکر کنم که با وجودي که در شرايط آرماني نبود براي ما بازي کرد. ما از تجربه او استفاده کرديم. با تمريناتي که در تعطيلات پشت سر خواهيم گذاشت شرايط بهتري پيدا مي‌کنيم.

درخشان تاکيد کرد: از اينکه مي‌بينيم بازيکنانم در زمين به هم پاس مي‌دهند خوشحالم. کسي به دنبال اين نيست که خودش کار را تمام کند. البته اين بازيکنان هنوز براي پيدا کردن هم در زمين نياز به هماهنگي بيشتري دارند. در فوتبال همکاري در اولويت قرار دارد. بازيکني که پاس گل مي‌دهد را بيشتر از گلزن دوست دارم چون او زحمت بيشتري مي‌کشد.
درخشان با بيان اينکه هنوز به ترکيب ايده‌آلش دست پيدا نکرده گفت: هنوز ضعف‌هايي داريم که بايد آن را ترميم کنيم. بايد با تمرينات بيشتر به ترکيب ايده آل رسيد. اين تيم هنوز شرايط فيزيکي خوبي ندارد.

سرمربي تيم شهرداري تبريز درباره استفاده از مسعود همامي گفت: من در اين تيم سه گلر دارم که نمي‌توانم فقط يک نفر را در نظر بگيرم و از دو نفر ديگر چشم پوشي کنم. اگر مسعود زمان زيادي روي نيمکت قرار گيرد شرايط روحي او به هم مي‌ريزد. او گلر با تجربه‌اي است و اگر افت داشته به خاطر اين بود که با او خوب کار نشده است.
وي در خصوص جذب بازيکن عنوان کرد: براي خطوط دفاع و هافبک دنبال جذب بازيکن هستيم. ما نياز به اين داريم که بازسازي شويم. براي تعطيلات برنامه ريزي خوبي انجام داديم. معتقدم اگر قرار است در بازار خريد کنيم نبايد دنبال جنس ارزان برويم. زماني بازيکن خارجي را جذب مي‌کنم که کيفيت داشته باشد. من بازيکن خارجي بي‌کيفيت نمي‌خواهم و به همين دليل 2 بازيکن خارجي تيم را کنار گذاشتم.

سرمربي شهرداري تبريز در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر مي‌کرد به استيل آذين 3 گل بزنند، گفت: من به بچه‌ها گفته بودم که اگر به حرفم گوش دهند مي‌توانند برنده شوند. مي‌دانستيم که اگر اين بازي را ببريم از فشار بيرون مي‌آييم. امروز شهرداري تبريز از استيل آذين تيم‌تر بود و در کار گروهي از آنها بهتر بوديم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر