۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

مشکل قانونی بر سر راه عماد رضا/ شاهین منتظر رای فیفا


عماد رضا مهاجم تیم شاهین بوشهر در بازی امروز تیمش مقابل پیکان نمی تواند به میدان برود. با توجه به اينکه در انتقال عمادرضا به شاهين ؛ باشگاه الزمالک مصر اقدامات قانوني خود را در موعد مقرر انجام نداده است، حضور اين مهاجم مقابل پیکان منتفی است.
همزمان با ايجاد اين مشکل  صبح روز شنبه مديرعامل شاهين بلافاصله عازم تهران شد تا با حضور در فدراسيون شخصاً موضوع را پيگيري نمايد  .حسيني کنگاني در  فدراسيون فوتبال همه مدارک و مستندات لازم جهت ارائه به فيفا را ارسال کرده است و باشگاه شاهين منتظر اعلام رأي فيفا است  .
از طرفي با توجه به تعطيلي فيفا در روزهاي شنبه و يکشنبه بعيد به نظر مي رسد تا قبل از ديدار مقابل پيکان فيفا در اين مورد اظهار نظر کند و شاهيني بايد تا دوشنبه صبر کنند با اين وجود حسيني کنگاني دست از تلاش برنداشته و تا به دست آمدن نتيجه پيگيريهاي خود را انجام خواهد داد. 
البته سایت رسمی باشگاه شاهین جزئیات بیشتری درباره مشکل عماد رضا اعلام نکرده است و معلوم نیست منظور از اقدامات قانونی باشگاه الزمالک چه بوده است. اما طبق قانون بازیکنان خارجی در زمان خاصی باید بین باشگاهها مبادله شوند و باید دید آیا عماد قرارداد خود را در این تاریخ ثبت کرده است یا خیر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر