۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

مدیرعامل فولاد ماهان: هنوز به بخشش شمسایی فکر نمی کنم

روز یکشنبه تیم فوتسال فولاد ماهان در یک بازی غیر منتظره نتیجه را 4 بر 2 به میهمان قعر جدولی اش پرسپولیس تهران واگذار کرد.باخت ماهانی ها برابر این تیم تهرانی موجب گردید تا برخی گمانه زنی ها پیرامون تیم ماهان ایجاد شود.
فیروز ریخته گران مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان اصفهان در گفت و گویی نسبت به شفاف سازی این حواشی پرداخت.

  • شکست خود را برابر پرسپولیس تهران چطور ارزیابی می کنید؟
    به اعتقاد من ماهانی ها روز یکشنبه به خودشان باختند. قبل از این بازی بار ها به آنها گوشزد کردم که برای انتقام بازی رفت به میدان نروید اما متاسفانه این چنین شد و یک بازی احساسی را به نمایش گذاشتند .پرسپولیس شش موقعیت گل داشت که چهار تای آن وارد دروازه شد . بچه های تیم ماهان آنقدر بد بازی کردند که می توان بازیشان را در حد یک لیگ شهرستانی ارزیابی کرد.
  • عملکرد بازیکنان را چگونه دیدید ؟
    پیش از آغاز بازی به مناسبت ایام شهادت امام حسین علیه السلام به بازوی بازیکنان پارچه ای سیاه بستند . در میان این بازیکنان کایو بازیکن برزیلی مان که هیچ شناختی از دین اسلام ندارد درخواست کرد تا به بازوی او نیز این پارچه مشکی را ببندند. این بازیکن غیر مسلمان که تنها با گفتن نام امام حسین به میدان رفت بهتر از همه بچه ها کار کرد.پس از پایان بازی به رختکن رفتم و برای همه بازیکنان ابراز تاسف کردم.
  • بعد از این شکست گمانه زنی های زیادی در خصوص تغییر و تحول در کادر فنی ماهان به گوش می رسد؟
    اصلا این طور نیست . تا زمانی که من هستم حسین افضلی نیز هست و هر وقت که من رفتم فوتسال باشگاه ماهان منحل می شود چرا که بیش از 90 درصد سهام این باشگاه متعلق به من می باشد.
    حسین افضلی از دوستان نزدیک من است که به خاطر این دوستی نزدیک وی حاضر به جدایی در میانه فصل از تیم گیتی پسند اصفهان شد.
  • موضوع شمسایی به کجا رسید. با این شرایط پیش آمده  باید منتظر بازگشت شمسایی باشیم ؟
    قبل از این بازی قرار بود امروز با هیات مدیره در خصوص وضعیت وحید شمسایی جلسه ای داشته باشیم تا وی از خود در این نشست دفاع کند. اما بعد از باخت حتی نمی دانم چگونه با اعضای هیات مدیره باشگاه تماس بگیرم و آنها را به این جلسه دعوت کنم. در حال حاضر آمادگی برگزاری چنین جلسه ای را نداریم.
  • یعنی ممکن است شمسایی تا بازی گیتی پسند بخشیده نشود ؟
    فعلاً هیچ چیز معلوم نیست .چون من اصلاً به این موضوع در شرایط فعلی فکر نمی کنم.
  • پنجشنبه این هفته در دربی حساس اصفهان به مصاف رقیب سرسخت خود یعنی گیتی پسند اصفهان می روید. این بازی را چگونه می بینید؟
    به اعتقاد من این بازی اصلا حساس نیست . نمی دانم چرا عده ای به دنبال حساس کردن رابطه ما و گیتی پسند هستند.من و آقای جنتی مالک گیتی پسند رابطه دوستانه خوبی با هم داریم. هر چند عده ای در باشگاه گیتی پسند به دنبال ایجاد حاشیه میان ما و خانواده جنتی ها هستند.به اعتقاد من بازی ماهان و فیروز صفه حساس تر از این بازی بود. بازی ما برابر گیتی پسند اگر هم حساسیتی داشته باشد ،حاشیه هایی است که شخص مدیر عامل باشگاه گیتی پسند ایجاد می کند.
  • اما باشگاه گیتی پسند این بازی را بسیار حساس و سرنوشت ساز می داند؟
    این کاملاً طبیعی است . چرا که ماهان پرافتخار ترین تیم فوتسال ایران است و عنوان قهرمانی آسیا را یدک می کشد.نمی دانم چرا آنها از ابتدای فصل خود را مقابل ما قرار داده اند و مدام سعی بر حاشیه سازی می کنند.متاسفم که در سایه حاشیه هایی که میان ما و گیتی پسند ایجاد شده و ما کمترین سهم را در آن داشتیم، این تیم منصوری قرچک بود که توانست به خوبی کار خود را پیش ببرد و تا این جای جدول حرکت کند.برای من مهم نیست که ماهان قهرمان شود یا گیتی پسند مهم ماندن قهرمانی در اصفهان است.
  • با رفتن تیم آرش بتن قزوین از لیگ برتر تیم ها دو هفته در نیم فصل دوم استراحت می کنند. این موضوع را چگونه ارزیابی می کنید؟
    بالاخره شرایطی است که پیش آمده و باید با آن کنار بیاییم.به نظر من ماهان بسیار خوش شانس بوده که دو هفته پایانی لیگ را استراحت می کند. چرا که به لحاظ فنی در کوران مسابقات اگر تیمی دو هفته بازی نکند احتمال افتش بسیار بیشتر است که ماهان از این لحاظ با خوش اقبالی روبرو شده است.
    در پایان باید عنوان کنم که تیم ماهان تیم مردم شهید پرور اصفهان است که باید برای موفقیت چنین تیمی تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر