۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

مظلومی: مرادی با سیاست سر استقلال را برید/ فولاد با کمک داوری 4 گل زد!

پرويز مظلومي پس از شكست 4 بر يك مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: در 20 دقيقه اول خوب بازي كرديم اما هديه بزرگ داور به عنوان يك پنالتي به فولاد جريان مسابقه را عوض كرد. نوع قضاوت مرادي در شكست استقلال تاثير گذار بود.
وي افزود: پنالتي‌اي كه براي فولاد گرفته شده اگر كارشناسان فوتبال آن را پنالتي اعلام كنند من براي هميشه از فوتبال مي‌روم و خانه نشين مي‌شوم. آقاي مرادي ابتدا قصد داشت به بازيكن فولاد كارت زرد نشان دهد اما ناگهان آن را به پنالتي تبديل كرد.
سرمربي استقلال تاكيد كرد: استقلال در اين هفته‌ها اسير ناداوري شده است. من قصد صحبت در مورد داوري را نداشتم اما امروز مرادي من را وادار كرد كه در اين باره حرف بزنم. او با سياست سر استقلال را بريد. فولاد نمي‌توانست به استقلال 4 گل بزند اما به لطف داور و بازيكنان عصبي ما به اين نتيجه رسيد.

مظلومي گفت: هر چند كه خط حمله ما قدرت گلزني نداشت اما فولاد نسبت به بازي‌هاي قبلي كه آن را آناليز كرده بوديم مقابل ما خوب ظاهر نشد. گل اول شيرازه ما را از هم پاشيد و زماني كه بازيكنان استقلال احساسي براي جبران گل حمله مي‌كردند فولاد گل مي‌زد.
وي با اشاره به تعويض‌هاي اجباري استقلال گفت: به دليل مصدومان زياد در تيم ناچارم از جوانان استفاده كنم. با اين حال مرادي را نمي‌بخشم و نمي‌دانم تا كي بايد چوب ندانم كاري داورها را بخوريم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر