۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

درگيري بازيكنان و شكسته شدن شيشه‌هاي رختكن

پس از پايان ديدار ذوب‌آهن و مس بازيکنان 2 تيم با هم درگير شدند که اين اتفاق منجر به شکسته شدن شيشه رختکن‌ها شد.

 در پايان ديدار تيم‌هاي ذوب آهن و مس کرمان بازيکنان 2 تيم با هم درگير شدند که اين موضوع منجر به شکسته شدن شيشه‌هاي رختکن نيز شد.
 در بطن اين جريان، کيوان امرايي و مهرداد پولادي از مس و محمدرضا خلعتبري از ذوب آهن حضور داشتند که ابتدا به صورت لفظي درگيري خود را آغاز کردند.
 پس از سوت پايان بازي درگيري‌ها بالا گرفته و منجر به دخالت ساکت الهامي و ساير اعضاي کادر فني 2 تيم شد که البته در اين بين ابراهيم زاده و مرفاوي نيز به يکديگر به صورت لفظي درگير شدند.
 پس از جدايي بازيکنان، امرايي و پولادي در حالي که مسير رختکن را در پيش گرفته بودند با ضربات پا شيشه‌هاي رختکن ورزشگاه فولادشهر را شکسته و اعتراض خود به مسائل داوري را اين گونه ابراز داشتند.
 اين جريان از در دقيقه 62 نيمه دوم و با اعلام ضربه پنالتي به سود مس کرمان آغاز شد؛ جايي که ادينهو با مکثي زياد براي تيمش گلزني کرد. ابتدا سعيد بخشي‌زاده آن را گل اعلام کرد که با اعتراض ابراهيم‌زاده و بازيکنان ذوب‌آهن به سمت داود رفعتي، کمکش رفته و با مشورت با وي به خاطر تأخير در زدن ضربه ادينهو، اين گل را مردود دانست.
 پس از رد گل، بازيکنان و نيمکت‌نشينان مس به زمين رفته و عليه داور اعتراض کردند. اين تصميم 6 دقيقه تأخير در نيمه دوم بازي ايجاد کرد.
 ابراهيم زاده و مرفاوي در حالي با هم درگير شدند که کادرفني ذوب‌آهن، قبل از آغاز بازي هر کدام با دسته‌هاي گلي جدا به سمت نيمکت نشينان و کادر فني مس رفته و با صمد مرفاوي و ساير اعضاي کادرفني مس به رسم ميزباني به احوالپرسي پرداختند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر