۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

درخشان: به بازيكنان گفتم در دقايق پاياني گل بزنند

سرمربي شهرداري تبريز گفت: قبل از بازي به بازيکنان گفتم گل را در دقايق پاياني بزنند.

 حميد درخشان پس از پيروزي يک بر صفر مقابل نفت تهران گفت: به اين 3 امتياز احتياج داشتيم و بايد آن را به دست مي‌آورديم. از همه بازيکنانم راضي هستم و همه بي‌محابا و منطقي بازي کردند.
 وي ادامه داد: قبل از بازي به بازيکنان گفتم گل را در دقايق پاياني بزنند و اگر پنالتي هم گرفته نمي‌شد به گل مي‌رسيديم. در لحظات پاياني فشار بيشتري به حريف وارد کرديم، زيرا در اين صورت تيم نفت نمي‌توانست گل خورده را جبران کند.
 سرمربي تيم شهرداري تبريز با بيان اينکه گاهي اوقات کسب 3 امتياز مهمتر از کيفت بازي است، اظهار داشت: در اين بازي به کيفيت فکر نمي‌کرديم و فقط به دنبال 3 امتياز بازي بوديم. تيم شهرداري در حال حاضر روبه‌رشد است و همان‌طور که در بازي قبل مقابل استقلال به يک امتياز رسيديم، در اين ديدار نيز نفت را شکست داديم که اين نشان از پيشرفت تيم شهرداري دارد.
 درخشان در خصوص تغيير خط دفاعي شهرداري، عنوان کرد: براي اينکه در دفاع بهترين باشيم خط دفاعي را تغيير داديم. ما به زمان نياز داريم تا رفته‌رفته بهتر شويم.
 حميد درخشان  در خصوص پنالتي در اين بازي گفت: پنالتي حق ما بود و فکر مي‌کنم که به درستي اعلام شد. حتي يک خطاي پنالتي نيز روي غفوري انجام شد که داور از آن چشمگيري کرد، اما در مجموع از نحوه قضاوت داوران راضي هستم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر