۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

كمالوند: مستحق پيروزي بوديم

سرمربي تراکتورسازي گفت: مقابل راه آهن مستحق کسب 3 امتياز بوديم.

   فراز کمالوند پس از پيروزي يک بر صفر تراکتورسازي برابر راه‌آهن اظهار داشت: بازي بسيار خوبي بود و هر دو تيم از لحاظ کيفي بازي خوبي را به نمايش گذاشتند اما مقداري زمين چمن ورزشگاه بلند بود و اين ناهمواري کمي در کيفيت بازي تأثير گذاشته بود. در هر صورت ورزشگاه تختي ورزشگاه خوبي است و با کمي رسيدگي مي‌تواند بازي‌هاي بزرگتر را نيز ميزباني کند.
وي ادامه داد: سه امتياز حساس و مهم اين ديدار را توانستيم کسب کنيم و علاوه بر گلي که در دقايق ابتدايي به ثمر رسانديم چندين موقعيت داشتيم که مي‌توانستيم با کمي دقت گل‌هاي بيشتري را به ثمر برسانيم. خوشحالم که اين سه امتياز حساس را کسب کرده‌ايم. ما مستحق اين پيروزي بوديم و توانستيم آن را به دست آوريم.
سرمربي تراکتورسازي در خصوص عقب کشيدن تيمش در نيمه دوم خاطرنشان کرد: طبيعتا وقتي تيمي در خانه حريف گلي به ثمر مي‌رساند به حفظ نتيجه آن خواهد بود. ما نيز از اين موضوع مستثني نبوديم و در نيمه دوم با ارائه بازي بسته چشم به ضدحملات دوخته بوديم تا بتوانيم با پيروزي زمين بازي را ترک کنيم.
کمالوند درباره داوري مسابقه عنوان کرد: گرچه سيدعلي داور جواني است اما بايد حقيقت را بگويم که او در اين ديدار قضاوت بسيار خوبي داشت و توانست بازي را در کنترل خود نگه دارد. من مطمئنم او در آينده يکي از داوران خوب ايران تبديل خواهد شد.
وي راجع به اعتراض به نحوه داوري در نيمه اول تصريح کرد: به داور مسابقه اعتراض نداشتم بلکه معتقد بودم کمک داور بايد در چندين صحنه دقت بيشتري مي‌کرد و در مسائل آفسايد بيشتر توجه مي‌کرد.
کمالوند درباره اخراج باقري دستيارش از زمين بازي گفت: کمک داور اين عقيده را داشت که باقري در کار داور دخالت کرده و او را از زمين بازي اخراج کرد. من متوجه نشدم چه اتفاقي افتاد. در هر صورت ما تابع دستور داور هستيم و اطاعت خواهيم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر