۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

مرفاوي: ابراهيم زاده كاري كرد كه راي داور عوض بشود


صمد مرفاوي سرمربي تيم مس كرمان پس از بازي جنجالي مقابل ذوب آهن به تهران آمده تا شكوه خود را به مسئولان مربوطه برساند.
به گزارش گل او به خبرنگار سايت گل درباره ادبيات تندش بعد از بازي مقابل ذوب آهن و به زبان آوردن كلمات دور از شان درباره منصور ابراهيم زاده، چنين گفت: «اگر من بد صحبت كردم به اين دليل بود كه سرتيمم را جلوي خودم بريدند و مقصر اين ماجرا هم شخص آقاي ابراهيم زاده بود.»
سرمربي مس ادامه داد: « بعد از آنكه ادينيو توپ را گل كرد، بازيكنان ذوب آهن سر داور ريختند و از طرف ديگر آقاي ابراهيم زاده به سمت كمك داور رفت. اين فعل و انفعال دو دقيقه طول كشيد و من با چشم خودم ديدم كه حرف هاي ايشان باعث شد نظر كمك داور تغيير كند و پرچم بزند.»
مرفاوي كه ناراحتي را حق خود مي داند در ادامه به گل گفت: «من بسيار ناراحتم . ابراهيم زاده حق نداشت كه وارد زمين بشود. او حق نداشت كه دم گوش داور به او درس قانون بدهد و مرتب بگويد كه قانون جديد فلان است و چنان است.او هي به داور ميگفت قانون جديد را مي داني؟ و همين موضوع داور را به شك انداخت و او تصميمش را عوض كرد.»
به عقيده مرفاوي تنها چيزي كه نظر تيم مس را تامين خواهد كرد تكرار اين مسابقه است.مسابقه اي كه فعلا به نفع مس تمام شده ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر