۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

خلعتبری: قبل از بازي استقلال مي خواهند ما را به حاشيه ببرند/مدرك بياورند كه شيشه شكسته ام

با وجود اینکه همه بازیکنان ذوب‌آهن پیروزی تیم اصفهانی در بازی دیشب را حق خود می‌دانستند، مهاجم تیم ذوب‌آهن در اظهار نظری جالب مس را بیشتر از ذوب‌آهن لایق پیروزی عنوان می‌کند.
 محمدرضا خلعتبری پیرامون بازی شب گذشته تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم مس نیز در بازی دیشب عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت؛ به نظر من نتیجه بازی دیشب عادلانه نبود و اگرچه تیم ذوب‌آهن موقعیت‌های بسیاری داشت اما مس نیز می‌توانست در این بازی به پیروزی برسد.
وی با بیان اینکه بازیکنان ذوب‌آهن با وجود حاشیه‌های بازی تمرکز خود را از دست ندادند، تصریح کرد: بازی حساس بود و بازیکنان ما در شرایط دشواری قرار داشتند اما با حرفه‌ای گری، 3 امتیاز بازی را ازآن خود کردند و توانستند با استفاده از یکی از موقعیت‌های خود به گل برسند.
 مهاجم تیم ذوب‌آهن در مورد تیم مس کرمان گفت: مس یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر به شمار می‌رود و با جایگاهی که در جدول رده‌بندی به خود اختصاص داده، نشان می‌دهد که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود. وی در مورد بازی با استقلال گفت: در هفته بیستم بازی سختی با استقلال داریم و برای حضور قدرتمند در ورزشگاه آزادی به 3 امتیاز این بازی احتیاج داشتیم.
 خلعتبری در مورد برخوردهایش با کیوان امرایی در پایان بازی دیشب اضافه کرد: پس از بازی امرایی به داور اعتراض کرد و در صدد رفتن به کنار داور بود اما من به طرف این بازیکن رفتم و به او گفتم که هفته آینده بازی حساسی در پیش داری و نباید با اعتراضاتت کاری کنی که محروم شوی. هیچ برخوردی بین من و کیوان به وجود نیامد و تنها در صدد بودم جلوی او را بگیرم که با اعتراض به داور باعث محرومیت خود نشود. او هم بازی سابق من بوده و ارتباط دوستانه ای با هم داریم.
او درباره شايه شكستن شيشه هم با عصبانيت مي گويند: قبل از باري استقلال مي خواهندما را به حاشيه ببرند. اگر مدركي هست نشان بهند. مگر مي شود جلوي آن همه آدم و عكاس و خبرنگار اين كار رابكنم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر