۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

هوادار تراکتور زير تيغ جراحي رفت

علي عابديني، همان هواداريست، كه حين دیدار تراکتورسازي با نفت آبادان، دچار ایست قلبی شد، در مورد وضعيت سلامتي اين هوادار، صحبت كوتاهي با برادر وي انجام داديم.
در دیدار تراکتور و صنعت نفت آبادان، در دقیقه 20 بازی، بازيكنان تراکتور یک موقعیت گلزنی را از دست می دهند و هواداران، با شور و حال وصف ناپذیر خود به هوا بر می خیزند که در این میان جوان 23 ساله ای به نام علی عابدینی که به تازگی خدمت مقدس سربازی خود را به پایان رسانده بود، به علت وارد شدن هیجانات زیاد تشنج كرده، دچار ایست قلبی شد.
برادر علی می گوید: پس از این اتفاق، وقتي سردار جعفری از ماجرا با خبر شد، دستور داد تا با آمبولانس باشگاه، علی را به بیمارستان امام رضا منتقل کنند. پس از رسیدن به بیمارستان، یک ساعت تلاش پزشکان برای احیای وی بی نتیجه ماند و به دلیل کمبود جا در بیمارستان مدنی، علی به بیمارستان شمس منتقل شد.
علی در بیمارستان شمس در حالت کما قرار گرفت تا اینکه برادر سردار جعفری (رییس کانون هواداران تراکتورسازی تبریز) در بیمارستان حاضر شد و به خانواده این جوان اعلام کرد که باشگاه حاضر به هر گونه همکاری با خانواده این هوادار می باشد و تمامی هزینه های بیمارستان را متقبل خواهد شد.
ساعت 10 شب سردار جعفری به همراه فراز کمالوند در بیمارستان حاضر شدند تا جویای حال این هوادار تراکتورسازي باشند، مسئولان باشگاه، در بیمارستان با دیدن علی بسیار ناراحت شده و اعلام کردند، هيچ کمکی را از علي، دريغ نخواهند کرد.
برادر علی عابدینی در ادامه می گوید: چند روز از حضور علی در بیمارستان می گذرد و اوضاع علی اصلا مناسب نیست، به طوری که امروز (شنبه) تحت عمل جراحی قرار گرفت تا با ایجاد شکافی از ناحیه گلو، به جای دستگاه تنفس مصنوعی کمکی به تنفس عادی این جوان کرده باشند.
در بعضی محافل، شایعاتی مبنی بر مرخصی این هوادار شنيده می شود، در حالی که به گفته برادر این جوان، كسي، جوياي احوال ایشان نیست. وی از سردار جعفری تشکر ویژه ای دارد و می گوید: سردار طی چند روز گذشته مدام پیگیر امور ما هستند و بارها اعلام کرده اند که هزینه های بیمارستان را باشگاه متحمل خواهد شد.
دکتر حسینیان متخصص بیمارستان شمس، در مورد وضع علی، نظر مساعدی دارد و می گوید: اوضاع علی رو به بهبود است ولی هوشیاری کامل او زمان بر خواهد بود. وی تا کنون قادر به شناسایی اعضاي خانواده خود نشده است و پس از هوشیاری کامل به بخش منتقل می شود تا سر انجام از بیمارستان ترخیص شود و در منزل به مصرف داروهای تجویز شده اقدام کند.
برادر علی، سخنان خود را این گونه به پایان می برد: من از همه هواداران در این شب های مبارک تقاضای دعا برای سلامتی علی را دارم و امیدوارم با دعای خیر هواداران علی به جمع خانواده بازگردد.
در انتها از خداوند منان آرزوي سلامتی برای این هوادار تراکتورسازي داريم.
مصاحبه و تنظیم از امیر توپچی پور ، خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر