۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

فرهاد کاظمی: خداوند انسان را به صبر و ظلم امتحان می کند/ هر وقت می خواهم تیم بگیرم آقایان مصاحبه می کنند

حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد تخلفات حرفه ای در مصاحبه ای اعلام کرده که هنوز تصمیم جدیدی در مورد صدور مربیگری فرهاد کاظمی گرفته نشده است، این در حالی است که این روزها بحث مذاکره این مربی با چند تیم شنیده شده است.
کاظمی در مورد حرف های علیپور به خبرنگار سایت گل می گوید:« در مورد وضعیت من باید آقایان کفاشیان،تاج،شریفی و رئیس حراست فدراسیون فوتبال حرف بزنند چون آنها تصمیم گیرنده هستند و من به برخی حرف ها که دیگران می زنند کاری ندارم.اگر وضعیت من مشخص نشود از طریق سازمان تربیت بدنی و شخص آقای سعیدلو پیگیر کارم خواهم شد.»
 کاظمی ادامه می دهد:«خداوند همیشه انسان ها را به دو چیز امتحان می کند،یکی صبر و دیگری ظلم در ضمن این من هستم که باید به پرونده بعضی ها رسیدگی کنم.در مورد وضعیت من هم رئیس فدراسیون،رئیس کمیته انضباطی،رئیس حراست و آقای تاج نظر می دهند و آنها آگاه به مسائل هستند.من شکایتم را با توجه به درخواست تاج پس گرفتم تا حسن نیت خودم را ثابت کنم و حالا کفاشیان و تاج در مورد وضعیت من جوابگو باشند.»
 او در پایان می گوید:«در ماه های اخیر هر وقت بحث مذاکره تیم ها با من مطرح شد،آقایان مصاحبه کردند تا همه چیز را خراب کنند در حالیکه تصمیم گیرنده افراد دیگری هستند.من از رئیس فدراسیون می خواهم که در این زمینه همه چیز را به طور کامل مشخص کند.»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر