۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

بازگشت عادل به خط مقدم

برنامه نود آن زمان که خیلی از مسائل فوتبال ایران را بدون روبرو شدن با شخصیت های کاملا سیاسی بررسی می کرد مورد هجمه افراد سیاسی بود، چه رسد به شبی که قرار باشد عادل فردوسی پور چشم در چشم یک فرد کاملا سیاسی، به تصمیمات آن با همان صراحت لهجه انتقاد کند. پيش بيني اوليه اين است كه  قطعا او مجددا زیر فشارهایی قرار خواهد گرفت که پیش از این بارها تجربه کرده بود و این بار احتمالا باید با شدت بیشتری تحمل کند!
زمانی که نماینده مجلس صراحتا اعلام می کند باید به تصمیم هیات دولت در واگذاری تیم نفت تهران گردن بنهیم و تحت هر شرایطی از آن حمایت کنیم کاملا تکلیف همه روشن می شود .اما  فردوسی پور چه آن زمان که این تصمیم را یک برنامه تبلیغاتی خواند و چه زمانی که آن را شوی دانست و یا اینکه مقامات دولتی پر زور استان مرکزی نفت را به شهر خود بردند دوباره شجاعت خود را نشان داد ، گرچه  طرف سیاسی او بهترین دفاع را در حمله دید و درصدد عقب راندن فردوسی پور برآمد .
 البته از آنجا که برنامه نود در برهم زدن ساختار این تفکر کاملا تنهاست و برنامه هایی مثل ورزش و مردم  و... کاملا طبق همین تفکر مورد پسند مسئولین حرکت می کنند باید هم فردوسی پور مایه عذاب تصمیم گیرندگان  باشد!تصميم گيرندگاني كه دوباره عادل را به خط مقدم دعوت كرده اند....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر