۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

كفاشيان: ميهماني رفتن فوتباليست‌ها ربطي به ما ندارد/ آبرو بردن خيلي بدتر از پارتي رفتن است

در روزهاي اخير درگيري چند فوتباليست يك ميهماني شبانه تبديل به يكي از جنجالي‌ترين سوژه‌هاي فوتبال ايران شده است. در اين خصوص مسئولان كميته انضباطي و همچنين مهدي تاج اعلام كرده‌اند كه اين بازيكنان با محروميت‌هاي طولاني مدت مواجه مي‌شوند ولي نكته جالب توجه اين است كه علي كفاشيان مخالف محروميت اين بازيكنان است و مشخص نيست كه چرا ديگر مسئولان فدراسيون مدام از محروميت سنگين اين افراد حرف مي‌زنند.
رئيس فدارسيون فوتبال در گفت‌وگويي اختصاصي با سايت گل در خصوص حرف‌هاي عزيزمحمدي، عليپور و تاج كه گفته‌اند اين فوتباليست‌ها محروم مي‌شوند، مي‌گويد: « به نظرم ما به هيچ عنوان نبايد وارد حريم خصوصي افراد شويم. اين اتفاقات خارج از محيط فوتبال بوده و به ما هيچ ارتباطي ندارد كه فوتباليست به ميهماني يا جاي ديگر مي‌رود. زندگي هر شخص به خودش مربوط است و هيچ دليلي ندارد كه وقتي چنين خبرهايي به بيرون درز مي‌كند بخواهيم اسم افراد را ببريم يا اخبار را در رسانه‌ها منعكس كنيم.»
كفاشيان در پاسخ به اين سوال كه پس چرا ديگر مسئولان فدراسيون حرف از محروميت آنها زده‌اند تأكيد مي‌كند:« باز هم مي‌گويم كه اين موضوع به من ربطي ندارد. آبروي افراد را بردن خيلي بدتر از رفتن به پارتي است و ما نبايد به حريم خصوصي اشخاص وارد شويم. فدراسيون فوتبال فقط مي‌تواند با متخلفان محيط فوتبال برخورد كند و اين مسائل به ما ارتباطي ندارد. اين به هيچ عنوان درست نيست كه ما وارد حريم خصوصي افراد شويم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر