۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

شيوه جديد شريفي : اجراي حكم قبل از ابلاغ حكم !

اختصاصي AzSpor :
با توجه به حساسيت هواداران تراختور نسبت به كليه تصميمات عوامل فدراسيون فوتبال و لطف بيش از اندازه فدراسيون نشين ها نسبت به تراختور!  كميته انظباطي شيوه نويني را در پيش گرفته است.

خبر بعد از بازي تراختور – پرسپوليس منتشر شد. با صدور قرار دستور موقت براي كرار جاسم ، اين بازيكن تا اطلاع ثانوي از همراهي تيم تراختور در تمامي بازي هاي رسمي محروم شد و جلسه كميته انظباطي در تاريخ 5 دي ماه با حضور كرار جاسم برگزار خواهد شد.

حال بازي هاي تيم تراكتور سازي را تا 5 آبان بررسي مي كنيم.

1 – تراختور – ملوان كه با شكست تراختور همراه شد.
2 – راه آهن – تراختور ، يكشنبه 28 آذر
3 – تراختور – شهرداري ، پنجشنبه 2 دي

با توجه به سابقه كميته انظباطي در بخشش بازيكنان صباي قم كه حكمي مشابه حكم كرار در مورد آنها صادر شده بود ، به احتمال زياد كرار در تاريخ 5 دي ماه بخشيده خواهد شد.

اما با توجه به اينكه فقط پس از 24 ساعت حكم  بازي رفت تراختور – پرسپوليس صادر شد در حالي كه رئيس  كميته انظباطي در مالزي بود!  اهداف كميته انظباطي با صادر كردن حكم محروميت تا اطلاع ثانوي به جاي محروميت از سه بازي در مورد كرار چيست؟

1 – با اين حكم به طور اتوماتيك وار كرار از حضور در سه مسابقه محروم خواهد بود در حالي كه حكمي صادر نشده است.

2 – با بخشش كرار در 5 دي ماه ، كميته انظباطي بر سر هواداران تراختور و مسئولين باشگاه منت خواهد گذاشت در حالي كه اگر پس از بازي با پرسپوليس ، كميته انظباطي اين بازيكن را از حضور در سه بازي محروم مي كرد با اعتراض شديد هوادارن مواجه مي شد.

3 – قاعدتا اگر كرار از حضور در 3 بازي محروم مي شد اين محروميت شامل جام حذفي نبود و تراختور از شانس بيشتري براي صعود برخوردار بود.

4 – پس از هفته بيستم بازيكنان ملي پوش بايد در اردوي تيم ملي شركت كنند و دقيقا به همين دليل بازي هاي هفته بيستم از سوم دي ماه به دوم دي ماه موكول شد. كرار جاسم يكي از بازيكنان ملي پوش تيم ملي عراق هست و دست بر قضا اولين بازي تيم ملي عراق با تيم ملي ايران خواهد بود! كرار به دليل حضور در كميته انظباطي در  پنجم دي ماه حدودا يك هفته از اردوي تيم ملي عراق را از دست خواهد داد...

پس كميته انظباطي با اين حكم با يك تير چهار نشان زده است!

فرزان كاظم پور

۱ نظر: