۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

احتصاصی گل - هوار محمد در تمرین تیم ملی عراق

دلیل اصلی نیامدن هوار ملا محمد به ایران، حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال عراق است.
به گزارش سایت گل، با وجود اخباری که در خصوص نیامدن هوار ملا محمد به ایران منتشر شد، این بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال عراق در شهر سلیمانیه حضور دارد و فردا (شنبه) قرار است برای عراق در بازی دوستانه مقابل سوریه به میدان برود.
هوار ملا محمد یکی از 26 بازیکن دعوت شده به اردوی نهایی تیم ملی عراق است و با توجه به دعوت مجدد سیدکا از کرار جاسم و حضور بازیکنان دیگری نظیر علاء عبدالزهرا و مهدی کریم در جناح چپ تیم ملی عراق، دوست نداشت در آستانه جام ملت های آسیا با غیبت در دو بازی رفت و برگشت مقابل سوریه جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست بدهد.
از سوی دیگر به هوار توصیه شده با توجه به خاتمه زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران و عدم یارگیری استقلال، مسئولان این باشگاه را تحت فشار گذاشته و بدهی شخصی اش به باشگاه پرسپولیس را از طریق استقلالی ها برطرف کند. هوار تا خاتمه تعطیلات لیگ برتر ایران و جام ملت های آسیا فرصت دارد به استقلال فشار بیاورد تا آن ها را وادار به راضی کردن پرسپولیسی ها کند و در  صورتی که موفق به این کار نشود، بعد از جام ملت ها به ایران می آید و در تمرینات استقلال شرکت می کند. چنانچه هوار طبق برنامه هفته گذشته به ایران می آمد، باید برابر فولاد و ذوب آهن بازی می کرد و با غیبت در دو بازی تیم ملی عراق مقابل سوریه در شهرهای سلیمانیه عراق و دمشق سوریه، جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم ملی از دست می داد.
یک خبر حاشیه ای و جالب دیگر در خصوص هوار ملا محمد، هک شدن سایت شخصی این بازیکن توسط یک هکر اهل کشور کویت است! این هکر کویتی پس از هک کردن سایت شخصی هوار نوشته است که بدلیل هدر رفتن پنالتی هوار در بازی نیمه نهایی مقابل تیم ملی کویت در جام خلیج فارس و صعود کویت به فینال و کسب عنوان قهرمانی، بدین شکل از بازیکن عراقی تقدیر و تشکر می کند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر