۱۳۸۹ آذر ۲۱, یکشنبه

ملوانان را از این طوفان امیدی نیست...

دوشنبه این هفته تراکتورمان برای پیوستن به جمع 4 تیم مدعی در جام حذفی میزبان انزلی چی ها خواهد بود.
باز هم تراکتور و هوادار بسان جسم و روح در هم آمیخته خواهند شد تا ثبت شود در تاریخ زیبايی دیگری از جنس حماسه.
ای هوادار، ما خواستیم تا توانستیم. بیایید این جمله را بارها و بارها تکرار کنیم، هر بار که این جمله را تکرار می کنم غروری دلچسب وذره ذره وجودم را فرا می گیرد. ما توانستیم نفت را در تبریز به آتش بکشیم. نفتی که سرخابی را به زانو درآورده بود. نفتی که مردانش وهم برزیل در سر می پروراندند.
ما توانستیم بت سرخ را بشکنیم. طلسم 17 ساله در برابر اتحاد و همتمان سری به خضوع فرود آورد تا بندگی مان کند، اتحادمان کلید فتح تک تک قله هاییست که حسرتشان از پدرانمان برامان به ارث مانده. متحدتر، هم صداتر، یکرنگ تر و مصمم تر از همیشه، یادگار را تبدیل به کشتی نجاتی خواهیم کرد که در این اقیانوس ناملایمات و از پشت خنجرزدن ها، ما را به سرمنزل مقصودمان رساند و بار دگر آفتاب کامروايی قلمرومان را گرم و نورانی سازد.
ای هوادار بدخواهان از اتحاد ما میترسند، پس دوشنبه باز همراه خواهیم شد.
من و تو در کنار هم می توانیم به جسم مرده آرزوهامان روح زندگی بدمیم، صدای نفس های آسیا کاملا به گوش می رسد، چشمان منتظری که دوست دارند ما را درک کنند و ببینند کیستیم.
دوست من ما توانستیم بعد 8 سال به لیگ برتر بیاییم و بعد از 17 سال سرخپوشان پایتخت را در هم بشکنیم پس ما باز هم می توانیم به خلق حماسه های غرور انگیز خود ادامه دهیم و قلب ستارخان را نسبت به جوانان آذربایجان خشنود کنیم. بیایید باور کنیم که با اتحاد و همتمان آسیا را هم می توانیم به تسخیر خود در آوریم، باور کنیم ادعا نیست چون ما اهل ادعا نیستیم، ما هر چه گفته ایم عمل کرده ایم.
پس ای هوادار بیا تا بار دیگر با همتی استوار، همانند سهند و ساوالان استوار و محکم باشیم و بار دیگر یادگار را پر کنیم بسان دریا و بخروشیم و ملوانان را راهی ژرفای این جوش و خروش کنیم.
ای دوست بیا تا عهدی ببندیم و برای به رخ کشیدن ایمانمان به آرمانمان سرسوزنی غفلت نکنیم.
بیا تا دوشنبه فتح خیبری دیگر خلق کنیم و یک یا زهرای دیگر بگوییم.
وعده ی ما دوشنبه ساعت 14 و 30 دقیقه ورزشگاه 70 هزار نفری یادگار امام (ره).
راه من و تو را دوش به دوش هم می خواند.
یادداشت از امیر توپچی پور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر