۱۳۸۹ آذر ۲۶, جمعه

به دلیل استفاده از بازیکن مشمول؛ 5 بازی تیم امید پرسپولیس 3- صفر به نفع حریفان اعلام شد

بازي تيم فوتبال اميد پرسپوليس به دليل مشکل مشموليت کامران تجري بازيکن اين تيم، 3 بر صفر به سود حريفان اعلام شد.  هيات فوتبال استان تهران طي حكمي تيم فوتبال اميد پرسپوليس را به دليل استفاده از بازيكن مشمول خدمت نظام وظيفه در بازي‌هاي خود محكوم كرد و پنج بازي اين تيم را با نتيجه 3 بر صفر به سود حريفان اين تيم اعلام كرد.
در پي اعلام اين حکم منوچهر عبدالله نژاد سرمربي تيم فوتبال اميد پرسپوليس توضيحاتي ارائه داد و گفت: تاکنون سابقه نداشته طي دو روز حکمي درباره تيم هاي پايه صادر شود و حتي کپي حکم بازيکن ما در دست مربيان پايه ساير تيم ها در هيئت فوتبال مي‌گشت.
وي گفت: سه شنبه هفته قبل در ساعت 19 شب از اين بازيکن دعوت کردند تا براي پاسخگويي به اين شبهه به هيات فوتبال استان تهران برود، او بايد از چند ارگان و سازمان استعلام مي گرفته اما وي تنها دو روز کاري براي ارائه مدارکش فرصت داشت. دو روز پيش هم که براي ارائه حکم رفته بود با رفتار نامناسب مسئول مربوطه مواجه شد.
سرمربي تيم فوتبال اميد پرسپوليس، يادآوري کرد: طي سال‌هاي اخير سابقه نداشته آقايان در ظرف چند روز به پرونده‌هاي اين‌چنيني رسيدگي کنند و معلوم نيست چه دست‌هاي پشت پرده است که اين‌گونه با پرپسوليس برخورد مي‌کنند و هدف‌شان از چنين رفتارها چيست؟ مثلا ماه‌ها قبل تيم نونهالان استيل آذين به دليل استفاده از 4 بازيکن صغر سن متهم شد و در حال حاضر که اين باشگاه 4 بازيکن مذکور را از تيم‌شان کنار گذاشته اما هنوز تيم‌هاي شاکي منتظر صدور حکم مربوطه هستند.
وي خاطرنشان کرد: آيين نامه انضباطي تصريح دارد، در صورتي که اتهامي متوجه بازيکن مي شود در صورتي آن تخلف منجر به صدور حکم برد 3 بر صفر براي تيم مقابل مي شود که آن بازيکن در آن بازي ها تاثيرگذار بوده باشد. حال اين تاثيرگذاري در طي دو روز چگونه مشخص شده براي ما جاي سوال دارد. در نهايت اين مشکل را از طريق معاونت حقوقي باشگاه پيگيري خواهيم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر