۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

انتقاد مظلومی از پرسپولیس: چرا الان یادشان افتاده از هوار محمد طلب دارند!

پرويز مظلومي سرمربی تیم استقلال پس از پايان تمرين امروز تیمش درباره شرايط استقلال اظهار داشت: براي بازي روز يكشنبه با فولاد، فرهاد مجيدي ميلاد ميداودي، محسن يوسفي، مهدي امير آبادي و امير حسين صادقي را به عنوان مصدوم داريم اما با همين بضاعت تلاش مي‌كنيم با تمرين خوب و پشتوانه هوادارانمان در اهواز كه كم نيستند براي پيروزي به ميدان برويم. دوست داريم در تعطيلات صدرنشين جدول باشيم.
وي افزود: در تهران به فولاد باختيم. آن زمان شرايط چندان خوبي نداشتيم. فولاد تيم خوب با كادر فني با تجربه‌اي است. آنها فوتبال بازي مي‌كنند و اين براي ما خوب است چون ما هم به دنبال بازي هستيم. مي‌خواهيم با تلاش بازيكنان و همتي كه دارند 3 امتياز را كسب كنيم چرا كه پيروزي در اين ديدار براي ما حياتي است.

سرمربي استقلال در مورد غيبت هوار ملا محمد در تمرين اين تيم و پيگيري باشگاه پرسپوليس براي طلب 20 درصدي از اين بازيكن گفت: نمي‌دانم چرا پرسپوليس اكنون به فكر گرفتن طلب 20 درصدي از هوار ملا محمد افتاده است؟ شايد او اگر به تيم ديگري مي‌خواست برود چنين صحبت‌هايي مطرح نمي‌شد. اگر پرسپوليس زودتر به دنبال طلبش بود ما هم آگاه مي‌شديم كه او بدهكار است و سراغش نمي‌رفتيم اما ما از اين ماجرا خبر نداشتيم. مدير برنامهه‌ايش هم به ما چيزي نگفت.
مظلومي تاكيد كرد: من نمي‌دانم قوانين چيست ولي قبل از اين فقط بازيكنان كه قرارداد 2 ساله مي‌بستند بايد 20 درصد قرارداد خود را به باشگاه مي‌دادند ولي ظاهرا به تازگي آنهايي كه هم قرار يك ساله دارند بايد اين پول را پرداخت كنند. به هر حال ما روي هوار ملا محمد حساب باز كرده بوديم كه جذبش كرديم. نيازمان را در او ديديم و با توجه به سابقه‌اي كه داشت انتخابش كردم. من فكر مي‌كنم مدير برنامه‌هاي او مقصر است.
مظلومي تصريح كرد: كارت بازي اين بازيكن صادر شده و جاي ديگري هم نمي‌تواند بازي كند. مدير برنامه‌هايش مي‌گويد به خاطر پول باشگاه پرسپوليس است كه فعلا نيامده و در حال مذاكره است تا مبلغ قراردادش را بالاتر ببرد و اين پول را به پرسپوليس پرداخت كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر