۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

كمالوند: اشتباه سال گذشته ام را تكرار نميكنم

فراز كمالوند در گفتگو با خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، مسائلي مطرح كرد كه در ذيل ميخوانيد.
* تا كنون هيچ كدام از مربيان، بازيكنان، مديران عامل و ساير دست اندركاران تيمها، قول قهرماني نداده اند و من اولين كسي هستم كه اين قول را داده ام. تاكنون دو قول داده ام و به هر دوي آنها عمل كرده ام و به اميد خدا امسال به سومين قول خود نيز عمل ميكنم.
* پارسال ما در زمين ساير تيمها، فقط حمله ميكرديم و در در پايان گلهاي زيادي ميخورديم، مثلا سپاهان و مس كه حمله كرديم و سه گل خورديم، اما امسال ديگر اين اشتباه را تكرار نخواهم كرد و فقط براي كسب امتياز به خانه حريف ميرويم.
* به نظر من، امسال هم از لحاظ امتياز گيري و هم نحوه بازي، بازيكنان ما بهتر از فصل گذشته عمل كرده اند و اميدواريم، نيم فصل دوم، بهتر از اينها عمل كنيم.
* ما در 9 بازي خارج از خانه خود، 9 امتياز گرفته ايم. تمامي تيمهايي كه براي قهرماني تلاش ميكنند، براي كسب يك امتياز به خانه حريف ميروند و حتي براي بازيكنان خود، پاداش تعيين ميكنند. كسب 17 امتياز از 17 ديدار خارج از خانه بسيار ارزشمند است و ما را به آسيا ميرساند.
* براي جام حذفي برنامه ويژه اي داريم و به اميد خدا، بتوانيم در اين جام هم موفق باشيم و شايد از همين راه به آسيا رسيديم.
* اگر در بازي با نفت آبادان پيروز شويم، به رتبه ششم صعود ميكنيم و اين رتبه بهترين رتبه تيم تراكتورسازي در 16 سال حضور تراكتور در رده اول فوتبال كشور خواهد بود. همچنين نسبت به سال گذشته صعود سه پله اي را در نيم فصل كسب خواهيم كرد و با آسيا فقط 2 پله فاصله خواهيم داشت و به اميد خدا، تلاش خود را ميكنيم تا در نيم فصل دوم، در رتبه مورد نظر قرار بگيريم.
* هميشه تيم من، در نيم فصل دوم عملكرد بهتري داشته است، همانگونه كه در ليگ يك، در نيم فصل اول، 14 امتياز از تيم شاهين عقب بوديم و توانستيم جبران كنيم، اين بار هم تلاش ميكنيم، امتياز هاي عقب افتاده را جبران كنيم و در رده هاي بالاي جدول جدال كنيم.
* تبريز و تراكتور، اكنون به امن ترين تيم و شهر براي بازيكنان تبديل شده است و بازيكنان سرشناس، مثل نصرتي، تيموريان، كرار و ... ترجيح ميدهند با مبلغ كمتري در اين تيم بازي كنند تا از حواشي دور باشند و در اين تيم آرامش داشته باشند، از هواداران خواهش ميكنم، تا با حمايتهاي هميشگي خود، كاري كنند كه اين حاشيه امن براي بازيكنان باقي بماند و تبديل به تيمي مانند ملوان نشويم كه هيچ ستاره اي به اين تيم نميرود.
* تمامي بازيكنان و كادر فني تراكتورسازي تلاش ميكنند تا به اهداف خود برسيم. تنها پشتوانه ما در اين تيم، هوادارانمان هستند و ما با پشتوانه اين هواداران، به رتبه هاي بالا خواهيم رسيد. در صورتي كه حمايتها ادامه نداشته باشد، بازيكنان تيم، بدون انگيزه ادامه ميدهند و اين به ضرر تيم خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر