۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

عليزاده: از «عيبي يوخ» روحيه مي‌گيريم!

علي عليزاده مهاجم تراكتورسازي در بازي‌هاي ابتدايي فصل بيشتر به عنوان بازيكن جانشين وارد زمين مي‌شد. او اما در 4 بازي اخير در تركيب ثابت تيمش قرار گرفته و سه گل هم به ثمر رسانده است. البته عليزاده معتقد است كه اين آمار برايش راضي‌كننده نيست. او در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«من از اين آمار راضي نيستم و تلاش مي‌كنم تا بيشتر گل بزنم.سرمربي تيم ما از عملكرد مهاجمان راضي نيست و فكر مي‌كنم حق دارد چون موقعيت‌هاي زيادي را از دست مي‌دهيم. ما در تمرينات روي گل زدن خيلي كار مي‌كنيم ولي از دست دادن فرصت‌هاي گلزني باعث ناراحتي كمالوند مي‌شود.»
عليزاده در پاسخ به اين سوال كه زدن چند گل در اين فصل برايت راضي‌كننده است تأكيد مي‌كند:«هرچقدر بيشتر گل بزنم طبيعي است كه بيشتر راضي مي‌شوم. فكر كنم اگر بالاي 10 گل بزنم برايم راضي‌كننده باشد.» او در قسمتي از حرف‌هايش به شعارهاي هواداران تراكتور اشاره كرده و مي‌گويد:« طرفداران ما واقعا به بازيكنان روحيه مي‌دهند و اين براي ما بسيار جالب است. وقتي گل مي‌خورريم يا فرصتي را از دست مي‌دهيم همه تماشاگران يك صدا فرياد مي‌زنند:«عيبي يوخ» واقعا اين به ما روحيه مي‌دهد. من در تيم‌هاي ديگر هم بازي كرده‌ام ولي از دقيقه 60 به بعد هو مي‌شديم كه البته در بين طرفداران تراكتور از اين خبرها نيست.»
تراكتوري‌ها قصد دارند امسال سهميه آسيا بگيرند. عليزاده در اين مورد مي‌گويد:«هدف ما گرفتن سهميه آسياست و ما براي رسيدن به اين هدف نهايت تلاش خود را انجام  خواهيم داد. اگر هم سهميه نگرفتيم بايد وجدانمان راحت باشد كه در اين راه نهايت تلاشمان را به خرج داده‌ايم.»

تيم منتخب هفته چهاردهم ليگ برتر

حسن رودباريان(راه آهن): با بازوبند كاپيتاني راه آهن و در  ادامه نمايش‌هاي كم نقص‌اش مقابل استيل آذين روز پرفروغي را پشت سر گذاشت واكنش‌هاي ديدني او بعد از تغيير نتيجه به 2 بر صفر كاري كرد تا راه آهن براي زدن گل سوم به تيم بحران‌زده استيل آذين تهييج شود.
مدافعان:
سجاد مشكل‌پور(نفت آبادان): مدافع جوان نفت با وجود تجربه نه چندان زياد به خوبي خط دفاع تيمش را مقابل مهاجمان خطرناك استقلال رهبري كرد و نقش زيادي در بسته نگه داشتن دروازه تيمش داشت. مشكل‌پور در كنار ساير مدافعان نفت حتي اجازه خلق موقعيت‌هاي انگشت‌شمار را نيز به استقلالي‌ها نداد.
ميرهاني هاشمي(راه آهن): به خوبي از پس مهار محمد غلامي برآمد و با وجود اينكه استيل آذين براي جبران عقب‌ماندگي روي دروازه راه آهن خيمه زده بود هرگز دچار اشتباه نشده بود.
ابوذر رحيمي(راه آهن): ارسال‌هاي مواج او از جناح چپ پايگذار دو گل زردپوشان شد ضمن اينكه او در امور دفاعي هم نمايش دلپذيري ارائه داد.
هافبك‌ها:
محمد منصوري(مس): هافبك با تجربه مس علاوه بر دوندگي و از كار انداختن هافبك‌هاي قدر سايپا يك گل زد و يك پاس گل داد تا ثابت كند به غير از امور دفاعي در فاز تهاجمي هم مي‌تواند موثر باشد.
رسول نويدكيا(نفت آبادان): به غير از آن پاس گل كه پايگذار برد نفت شد رسول در هفته‌هاي اخير ثابت كرده چيزي از بردار بزرگترش كم ندارد و با آن پاس‌هاي تو در تماشايي نويدكيا 2 هم مي‌تواند ستاره ليگ برتر باشد.
آندرانيك تيموريان(تراكتورسازي): با گلي كه به پيكان زد محبوب هواداران تراكتور شد انگار آندو به دو هفته فرصت احتياج داشت تا ثابت كند بهترين هافبك دفاعي فوتبال ايران است.
قاسم حدادي‌فر(ذوب آهن): يكي از همان نمايش‌هاي دلپذير ليگ قهرمانان را اين‌بار مقابل پاس همدان ارائه كرد تا نشان دهد در تيم يك دست ذوب آهن هم مي‌توان طوري بازي كرد كه بازي يك بازيكن به چشم بيايد.
مهاجمان:
علي عليزاده(تراكتورسازي): گل نزن سابق استقلال و پرسپوليس براي سومين هفته متوالي موفق به گلزني شد و ثابت كرد به غير از پرتاب اوت در كناره‌ها مي‌تواند در باكس 18 قدم حريف هم بازيكن تأثيرگذاري باشد.
محمد نزهتي(ملوان): گل سه امتيازي او مقابل فولاد باعث شد قوي سفيد انزلي پس از سه هفته طعم پيروزي را بچشد. هر چند ابتدا تصور مي‌شد ضربه او اين سه امتياز را به ارمغان نياورده است.
اشپيتم آرفي(پرسپوليس): بعد از برد پرسپوليس دايي گفت:«آرفي خودش را به او تحميل كرده» اما بايد ديد بعد از بازگشت غلامرضا رضايي و پيچيده شدن معادلات خط حمله پرسپوليس اشپيتيم باز هم جايي در تركيب اصلي پيدا مي‌كند. تا رويايي آقاي گلي دوباره را در سر بپروراند؟

سياوش اكبرپور: اگر شرايط تيم بهتر نشود پيش از پايان فصل از استيل آذين مي‌روم

مهاجم تيم فوتبال استيل آذين گفت: اگر شرايط تيم بهتر نشود پيش از پايان فصل از استيل آذين مي‌روم.

  سياوش اکبرپور درباره حضور علي پروين در اين تيم گفت: اميدوارم شرايط تيم با حضور پروين بهتر شود اما اين تيم مشکلات زيادي دارد که بايد آنها را حل کرده تا به نتيجه‌گيري مطلوب برسد.
وي گفت: برخلاف نظر برخي‌ها معتقدم بحث‌هاي مديريتي و کمرنگ بودن اين مقوله در تيم استيل آذين باعث ضعف ما درنتيجه‌گيري شده و روحيه بازيکنان را تا حد زيادي پايين آورده است. تمرکز تيم ما مقداري از بين رفته و اين وضعيت کار ما را سخت کرده است. قطعا مباحث مربوط به کادر فني و بازيکنان در مرتبه ديگر قرار مي‌گيرد.
اکبرپور تاکيد کرد: اگر شرايط استيل آذين بهتر نشود و اوضاع به همين منوال ادامه يابد حتي پيش از پايان فصل امکان دارد اين تيم را ترک کنم. حضورم در استيل آذين با اين شرايط به فوتبال خودم هم ضربه زد. ابتداي فصل که مي‌خواستم به اين تيم بيايم صحبت‌هاي دلگرم کننده‌اي شنيدم. شايد از نظر مالي مشکل خاصي نداشته باشيم اما اين مديريت است که مي‌تواند شرايط تيم را جمع و جور کند. شايد اگر زمان به عقب بازگردد و من اطمينان داشتم صحبت‌هاي آن زمان به واقعيت بپيوندد باز هم به استيل آذين مي‌آمدم چون بزرگان زيادي در اين تيم حضور داشتند و امکان موفقيتش زياد بود. اما اکنون که وضعيت اين گونه است ناراحتم.
اکبرپور هرگونه مذاکره با مسوولان باشگاه استقلال براي پيوستن به اين تيم در نيم فصل را رد کرد و گفت: هيچ صحبتي با هيچ کدام از مقامات باشگاه استقلال انجام ندادم. فقط به فوتبال خودم فکر مي‌کنم و اگر تصميم به ترک استيل آذين بگيرم ارتباطي به بازگشت به استقلال ندارد. ما در تيم استيل آذين کار سختي در پيش داريم و براي عبور از اين وضعيت باشد تمرينات سنگيني را انجام دهيم.

نتایج هفته چهارم لیگ آزادگان؛ شکست فولادگستر و اولین امتیاز برق شیراز

هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي ايران عصر امروز با برگزاري 12ديدار از 2 گروه اول و دوم پيگيري شد. در حساس‌ترين ديدارها، برق شيراز در مصافي قعر جدولي با ابومسلم، در خانه حريف به تساوي يک بر يک رسيد تا پس از 3 شکست پياپي در 3 هفته اول، سرانجام نخستين امتياز فصلش را کسب کند.

در ديگر ديدارها، فولادگستر، صدرنشين گروه دوم يک بر صفر در خانه از ايرانجوان بوشهر شکست خورد و داماش گيلان نيز در ديداري از گروه اول در خانه مس رفسنجان 2 بر صفر بازي را واگذار کرد. گل گهر سيرجان، صدرنشين گروه اول نيز در گرگان با يک گل از اتکا شکست خورد.
همچنين ديدار تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان و استقلال اهواز نيز  به دوشنبه موکول شد.

*نتايج کامل هفته چهارم رقابت‌هاي ليگ دسته اول به شرح زير است:

پیام مشهد 1- شهرداری بندرعباس 1

شهرداري ياسوج 2 - فولاد نطنز صفر

همياري اراک 1- ماشين سازي تبريز 1

تربيت يزد 1 - مقاومت سپاسي شيراز صفر

کاوه تهران صفر - نفت مسجد سليمان صفر

مس رفسنجان 2 - داماش گيلان صفر

اتکا گرگان 1 - گل گهرسيرجان صفر

نساجي مازندران 4 - فولاد يزد 1

فولادگستر تبريز صفر - ايران جوان بوشهر1

سپيدرود رشت صفر - مس سرچشمه رفسنجان 2

داماش لرستان صفر - شيرين فراز کرمانشاه 1

پيام مخابرات شيراز صفر - صنعت ساري 1

ابومسلم مشهد 1- برق شيراز 1

۱۳۸۹ آبان ۱۴, جمعه

كريم باقري: خودم تصميم مي‌گيرم كي خداحافظي كنم

كريم باقري همانطور كه انتظار مي‌رفتم تصميم علي دايي مبني بر خداحافظي اجباري‌اش را نپذيرفت كريم كه امروز 25 دقيقه براي پرسپوليس بازي كرد. همانطور كه انتظار مي‌رفت در انتهاي مسابقه با هجوم خبرنگاران مواجه شد اما پاسخي به آنها داد كه برخلاف هميشه چندان محافظه‌كارانه نبود. او گفت:« من هر وقت كه خودم صلاح بدانم از فوتبال خداحافظي مي‌كنم ودر حال حاضر دوست دارم تا آخر سال در پرسپوليس بازي كنم. در گفت‌وگويي كه با حبيب كاشاني داشتم خداحافظي من لغو شد.»
كريم ادامه داد:«اوايل فصل به خاطر مصدوم بودن از بقيه بازيكنان عقب افتادم اما الان شرايط خوبي دارم ومي‌توانم براي پرسپوليس بازي كنم.» گفته مي‌شود كريم باقري شب گذشته در جلسه‌اي با حبيب كاشاني تصميم به اعلام لغو خداحافظي‌اش گرفته است. كاشاني به كريم گفته است كه مي‌تواند امروز بعد از بازي نفت مصاحبه كند اما عواقب اين تصميم با خود اوست. اين گفت‌وگو سر ميز شام و در غياب علي دايي رخ داده بود.

شاهين بوشهر1 ـ شهرداري تبريز1؛ تساوي حميدهاي پرسپوليسي

گل‌ها: نوري(2+45) براي شاهين، بائو(23) براي شهرداري
ورزشگاه تختي بوشهر، تماشاگر 8هزارنفر
داور: هدايت ممبيني
اخطار: حميدي(شاهين)، محمدپور، سزار(شهرداري)
شاهين: مجتبي روشن‌گر، عبدالله كرمي، احمد آل‌نعمه، ستار زارع، محسن حميدي، ايوان پتروويچ،‌ مسعود نظرزاده، مهدي نوري، امجد شكوه‌مقام(68 محمد احمدپوري)، عباس پورخسرواني، ايمان حيدري(35 لك چيرا)
سرمربي: حميد استيلي
شهرداري: داود نوشي‌صوفياني، محسن نيساني، مهدي محمدپور، پائول سزار، كارلوس ادورادو، محمد طهماسبي، بابك حاتمي، حبيب گرداني، ميثم بائو(71 بهنام دادشوند)، سعيد دقيقي، علي كريمي(63 شهرام گودرزي)
سرمربي: حميد درخشان
شرح گل‌ها:
1ـ0(شهرداري): دقيقه 23 ميثم بائو روي فرصت‌طلبي تك به تك با روشن‌گر با يك ضربه فني دروازه شاهين را گشود.
1ـ1(شاهين): دقيقه 2+45 ضربه ايستگاهي مهدي نوري از فاصله 25 متري به زيبايي هر چه تمام‌تر دروازه شهرداري را باز كرد.
بهترين بازيكن: داود نوشي‌صوفياني دروازه‌بان تيم شهرداري چندين موقعيت خوب را از شاهين گرفت و  اجازه نداد به جز تك گل شاهين كه نوري به ثمر رسانده بود بار ديگر دروازه‌اش باز شود.
اتفاق ويژه: طلسم ناكامي‌هاي شاهين در خانه شكسته نشد البته آنها تلاش خود را انجام مي‌دهند اما اين سومين تساوي متوالي آنهاست. مساوي‌اي كه در حضور 8هزارهوادار تلخي بيشتري دارد.تماشاگران بوشهري پس از اتمام بازي دقايقي حميد استيلي را تشويق كردند و پس از آن برخي هواداران محمود ياوري را تشويق كردند.

گزارش روز: کارت بلیط ها بلای جان هواداران تراکتور: دیگر به استادیوم نخواهم آمد!

خیل عظیم هواداران تیم تراکتور در روز بازی این تیم برابر پیکان با صحنه عجیبی روبرو شدند، آنها باورشان نمی شد که خیابان منتهی به استادیوم مثل همیشه با ترافیک همیشگی مواجه نیست.
پارکینگ بزرگ استادیوم که همیشه یک ساعت به بازی جای سوزان انداختن نیست خودروهای محدودی را در خود جای داده بود و پارکینگ خالی تر از همیشه به نظر می رسید، جاده اصلی منتهی به ورودی دوم استادیوم که همیشه توسط پلیس مسدود می شود این بار برای عبور و مرو کاملا باز بود، اینها نشان بارزی از عدم استقبال همیشگی هواداران از بازی این هفته بود.
یکی از هواداران تراکتور در حالتی عصبانی بعد از کلنجار رفتن با مامور کنترل بلیط در کیت ورودی حتی با التماس و خواهش هم اجازه ورود به استادیوم را پیدا نمی کند، او در حالی که کارت بلیط خود را در دست دارد با ناراحتی در مورد علت عدم ورود اش به استادیوم اینگونه می گوید، روز گذشته با حضور در یکی از دفاتر ارتباطی کارت خود را شارژ کردم اما الان به من می گویند که کارت سوخته و نمی توانم وارد استادیوم شوم.
بلای جان هواداران
سال گذشته که برای اولین بار در ایران این کارت ها در بازی تراکتور و پرسپولیس رو نمایی شد شاید هیچ کس باور نمی کرد روزی همین کارت ها بلای جان هوادارانی شود که ساعات ها وقت خود را برای حضور در استادیوم صرف می کنند، مرتضی نوجوان 15 ساله ای که نتوانسته به استادیوم وارد شد می گوید: من یک دانش آموز هستم، پول تو جیبی من روزانه هزار تومان است او جیب هایش را به من نشان می دهد و می گوید: الان در جیبم 500 تومان پول دارم که کرایه بازگشتم به خانه هست، من نتوانستم کارتم را شارژ کنم و الان منتظر هستم تا بعد از شروع بازی بتوانم وارد استادیوم شوم.
15 کیت برای چند هزار نفر؟
 روبروی من یکی از کیت های ورودی به استادیوم است، کیتی باریک که برای ورود تنها یک نفر تعبیه شده است، تعداد این کیت ها در درب اصلی به 15 عدد هم نمی رسد که برای استادیوم به این بزرگی خیلی کم است، در حالی که بازی شروع شده است ازدحام در این کیت ها به مراتب زیاد تر شده است و این در حالی است که در بیرون استادیوم 5 باجه برای شارژ کارت تعبیه شده است که بلیط2000 تومانی را به قیمت 2200 تومان شارژ می کنند که ازدحام در آنها همه زیاد است.
قبلا شارژ کنید
 در روزهای قبل به هواداران در سطح شهر توصیه شده است که کارت خود را قبل از ورود به استادیوم در دفاتر ارتباطی و از طریق اینترنت شارژ کند که تنها تعداد محدودی از هواداران توانسته اند این کار را انجام دهند.
 او که دانشجوی رشته عمران است می گوید، بیشتر هواداران تراکتور از قشر کارگر، کسبه، دانش آموز  و دانشجو هستند که در ساعت های که شارژ کارت در دفاتر ارتباطی برای آنها مقدور است در سر کار خود هستند و سطح دسترسی این افراد به اینترنت هم پایین است و اگر هم دسترسی به اینترنت داشته باشند ممکن است کارت بانکی برای شارژ نداشته باشند و این در حالتی است که امروز شاهد کاهش چشمگیر هواداران تراکتور هم هستیم چرا که آقایان این طرح نو را بدون توجه به اقشار مختلف مردم و سطح درآمد آنها و بدون کارشناسی درست در تبریز پیاده کرده اند.
احسان در مورد قیمت بلیط ها هم گلایه دارد، قیمت بلیط برای طبقه اول 2000 تومان است که برای شارژ کارت 200 تومان اضافی هم از ما می گیرند، این دیگر نوبر است.
ازت متنفرم بلیت الکترونیکی !
هیچگاه تیم تراکتور کمتر از 40 هزار هوادار را نداشته ولی در این بازی 30000 نفر! واقعا این امر نشان می دهد بلیط الکترونیکی به درد مسابقات فوتبال نمی خورد.
  "حالم از این بلیط های الکترونیکی به هم می خورد."این گفته محسن 25 ساله است که کارت بلیط اش را در خانه جا گذشته است و از بیرون استادیوم مشغول تماشای بازی است که بهای بلیط آن را قبلا پرداخت کرده است، مرتضی آن نوجوان 15 ساله هم نتوانسته بعد از بازی حتی در نیمه دوم همه به استادیوم وارد شود او بی شک بازی بعد به استادیوم نخواهد آمد چرا که خودش می گوید : حتی نیمه دوم هم مرا راه ندادند، این همه راه برای هیچ، بهتر بود در خانه بازی را تماشا می کردم، دیگر به استادیوم نخواهم آمد.
واکنش کمالوند
بازی تمام شده و خبرنگاران نظر فراز کمالوند را در مورد کاهش هواداران تراکتور جویا می شوند، فراز کمالوند نیز با اشاره به مشکلات عدیده این کارت بلیط ها و به منظور دفاع از حق و حقوق هواداران تیم تراکتور این روش را روشی نامناسب برای ورود هواداران به استادیوم تعبیر می کند " از اين موضوع بسیار ناراحت شدم زیرا آنها از مسافت‌هاي طولانی به ورزشگاه يادگار امام مي‌آيند اما پشت نرده‌ها مي‌مانند، اگر این مشکل حل نشود در بازی آینده روی نیمکت تراکتور نخواهم نشست " وقتی این جملات از زبان کمالوند خارج می شود بیشتر چهره مرتضی نوجوان 15 ساله و هوادار تراکتور در ذهنم نقش می ببند که می گفت  : نعلت بر این کارت بلیط ها من در آوردی!

۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

علیدوستی: آرزوی هر تیمی است كه تماشاگرانی مانند هواداران تراكتور داشته باشد.

حمید علیدوستی پس از شكست 2 بر یك پیكان مقابل تراكتورسازی اظهار داشت: تجربه مربیگری در تبریز را دارم و خیلی خوشحالم كه یك بار دیگر تراكتورسازی را در لیگ برتر می‌بینم. آرزوی هر تیمی است كه تماشاگرانی مانند هواداران تراكتور داشته باشد.

وی افزود: برای دیدار با تراكتورسازی 3 مهاجم خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتم و مجبور شدم تغییراتی را در تركیب تیم بوجود آورم. بازیكنانم دوندگی چشمگیری داشتند. در نیمه اول به گل رسیدیم اما به دلیل آنكه بازیكنانمان افكار حرفه‌ای ندارند نتوانستند آن گل را حفظ كنند. در ادامه 2 گل خوردیم اگرچه حداقل هدف من این بود كه یك امتیاز از تبریز بگیریم.

علیدوستی گفت: نیمه دوم با ایجاد تغییرات نسبت به نیمه اول عملكرد بهتری داشتیم و این موضوع نشان از موفقیت ما دارد. این اتفاق در آینده نیز تكرار خواهد شد و ما شانس داریم كه در بازی‌های آینده ناكامی‌ها را جبران كنیم.

وی یادآور شد: متاسفانه اعتماد به نفس بازیكنان پائین است اما از زمانی كه آمدم سعی كردم اعتماد به نفس افراد را بالا ببرم و در همین زمینه آنها را تقویت خواهم كرد. بازی كردن در تبریز در مقابل این هوادار پرشور كار راحتی نیست. همه تیم‌ها حتی استقلال مقابل چنین هوادارانی به مشكل برمی‌خورند اما ما تیم برتر بودیم و همین موضوع مرا به آینده امیدوار كرده است.

سرمربی پیكان در پایان گفت: با برطرف كردن نقاط ضعف، خود را به رده‌های بالای جدول خواهیم رساند.

كمالوند: مشكل هواداران حل نشود، روي نيمكت نمي‌نشينم

 به بازيکنانم گفته‌ام که ما کاري به روزنامه‌هاي سراسري نداريم بلکه آنها بايد روزنامه‌هاي آذربايجاني را بخوانند.




سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: در صورتي که مشکل هواداران حل نشود در ديدار آينده روي نيمکت نخواهم نشست.


فراز کمالوند پس از پيروزي 2 بر يک تراکتورسازي مقابل پيکان قزوين اظهار داشت: در وهله اول بايد از تماشاگرانمان تشکر کنم که به خوبي تيم را هدايت کردند و خوشحالم که همه آنها با خوشحالي ورزشگاه را ترک کردند. ضعف تراکتورسازي در گل نزدن است. در يک بازي موقعيت‌هاي زيادي بدست مي‌آوريم اما به راحتي آنها را از دست مي‌دهيم که در اين زمينه مي‌توان به ديدار سپاهان و استقلال اشاره کرد.
وي اضافه کرد: هنوز گل زدن را به خوبي ياد نگرفتيم و اين ضعف را بايد با انجام تمرينات مستمر حل کنيم. براي حل شدن اين مشکل روزنامه‌هاي آذربايجان مي‌توانند کمک زيادي به ما کنند. نبايد به بازيکني که گل نمي‌زند از طريق رسانه‌ها استرس وارد کنيم. بنابراين انتظار دارم روزنامه‌هاي ما در اين زمينه بازيکنان را حمايت کنند. به بازيکنانم گفته‌ام که ما کاري به روزنامه‌هاي سراسري نداريم بلکه آنها بايد روزنامه‌هاي آذربايجاني را بخوانند.

سرمربي تراکتورسازي با اشاره به عملکرد ضعيف دروازه‌بان تيمش در اين مسابقه عنوان کرد: مهدي ثابتي مصدوم بود اما من مجبور بودم از وي استفاده کنم و در واقع وي با مصدوميت از دروازه تراکتور محافظت کرد. امسال تراکتورسازي بدشانسي‌هاي زيادي آورده که در اين زمينه مي‌توان به مصدوميت متعدد بازيکنان اشاره کرد.
کمالوند درباره مسابقه هفته آينده مقابل صبا گفت: صبا تيم قدرتمندي است. آنها يک شانس بزرگ دارند که آذرنيا که فصل گذشته سرپرست تراکتورسازي بود اکنون سرمربي صبا است. وي به خوبي از نقاط ضعف و برنامه‌هاي من خبر دارد به همين علت نبايد صبا را دست کم بگيريم. خوشبختانه براي ديدار مقابل نماينده قم هيچ بازيکن مصدوم و يا محرومي نداريم.

کمالوند از حضور تعدادي از هواداران تراکتورسازي که براي تماشاي مسابقه با پيکان پشت نرده‌هاي استاديوم مانده‌اند، انتقاد کرد و گفت: مسئولان تربيت بدني استان بايد هرچه زودتر اين مشکل را حل کنند. نزديک به هزار و 500 هوادار به دليل نداشتن بليت نتوانستند وارد استوديوم شده و مقابل پيکان ما را حمايت کنند. از اين موضوع بسيار ناراحت شدم زيرا آنها از مسافت‌هاي طولاني به ورزشگاه يادگار امام مي‌آيند اما پشت نرده‌ها مي‌مانند.
اين مربي ادامه داد: من اعلام مي‌کنم باشگاه تراکتورسازي نيازي به پول درآمدي از بليت‌فروشي ندارد. بهتر است درآمد بليت‌فروشي را به اين تماشاگران بدهيم تا آنهايي که پول ندارند با حساب تراکتورسازي وارد ورزشگاه شوند چرا اين سرمايه عظيم را از دست مي‌دهيم. استيل‌آذين براي جذب تماشاگر به آنها پول هم مي‌دهد پس منطقي نيست هواداراني که عاشقانه براي تشويق تراکتور به ورزشگاه مي‌آيند پشت در بمانند. براي حل اين مشکل به ديدار مديرکل تربيت بدني استان خواهم رفت. اگر نتيجه نگرفتم به سراغ استاندار هم خواهم رفت تا اين مشکل حل شود.

کمالوند تصريح کرد:‌ اگر در مسابقه بعدي مشکل تماشاگران تراکتور حل نشود من هم روي نيمکت نمي‌نشينم. بايد کساني که پول ندارند ولي در سرما و گرما حامي تراکتور هستند به ورزشگاه آمده و هرچه زودتر مشکل اين قشر از تماشاگران حل شود.
وي افزود: من اين موضوع را به سردار جعفري نيز گفتم و از مديرعامل خواستم هرچه زودتر اين مشکل را حل کند. به نظر من هواداران تراکتور مهم‌تر از پول هستند. ما پول نمي‌خواهيم بلکه هواداران‌مان را مي‌خواهيم چون بدون اين هواداران، تراکتور ارزشي ندارد.

تراكتور 2ـ پيكان 1؛ علیزاده ستاره روز

تيموريان(8)، عليزاده(24) براي تراكتور، ميربزرگي(4) براي پيكان
ورزشگاه يادگار امام، تماشاگر 20هزارنفر
داور: خداداد افشاريان
اخطار: روح‌الله سلطاني، ارزاني(پيكان)
تراكتور: مهدي ثابتي، محمد نصرتي، مجتبي ترشيز، مرتضي اسدي، مصطفي اكرامي(58 داود حقدوست)، مهدي كياني،‌ لئوناردو پيمنتا(60 مصطفي حقي‌پور)، ‌آندرانيك تيموريان،‌ كرارجاسم محمد، رسول خطيبي(72 محمد ابراهيمي)، علي عليزاده
سرمربي: فراز كمالوند
پيكان:‌ ميلاد فراهاني، مهدي تاجيك، علي قرباني، حسن اسلامي(69 ناصر آذركيوان)، محسن ارزاني، مصطفي صالحي‌نژاد، وحيد خدابنده‌لو، محمود پوراسدالله، روح‌الله سلطاني، ميثم رضاپور(85 محمود شفيعي)، سيدامير ميربزرگي(82موسي شهبازي)
سرمربي: حميد عليدوستي
شرح گل‌ها:
1ـ0 (پيكان): دقيقه 4 ضربه كاشته از پشت محوطه جريمه توسط  وحيد خدابنده‌لو بعد از برخورد با سينه مهدي ثابتي به زمين برگشت و سيداميرميربزرگي اولين گل پيكان را رقم زد.
1ـ1(تراكتور): اوت بلند علي عليزده دفع ناقص دروازه‌بان پيكان جلوي پاي آندرانيك تيموريان افتاد و اين بازيكن با يك بغل پاي آرام گل تساوي را به ثمر رساند.
1ـ2(تراكتور): شوت مهدي كياني با دفع ناقص فراهاني با ضربه عليزاده به گل برتري تراكتور تبديل شد.
بهترين بازيكن: علي عليزاده مهاجم پرتلاش تراكتورسازي چهره متفاوتي را از خود نشان داده است. او با تلاش بسيار زياد نقش مهمي در پيروزي امروز تيمش ايفا كرد. به جز او مرتضي اسدي در قلب تراكتور خوب كار كرد.
اتفاق ويژه: دقيقه 58 برخورد شديد مهدي كياني با هم تيمي خودش و اكرامي را روانه بيمارستان كرد.

مربی تراکتورسازی : کرار بازی می کند ، منیعی فعلا کار دارد

مجتبی خیراندیش یکی از مربیان تراکتورسازی پیش از بازی این تیم مقابل پیکان آخرین اخبار تیم را در اختیار خوانندگان سایت گل گذاشت . بازیهای این هفته در شرایطی اغاز می شود که از يکسو چهار تيم رقيب در بالاي جدول بازي ها مي کوشند تا موقعيت خود را ارتقا داده و رقبا را جا بگذارند، تا بلکه در همين نيم فصل اول فاصله اي قابل اعتنا نسبت به ساير مدعيان پيدا کنند و از طرف ديگر در پايين جدول مسابقات کوشش هايي در کار است تا برچسب فانوس به دست از کارنامه چهار تيم پايين در نيم فصل پاک شود. در اين ميان، 10 تيمي که در کمرکش جدول در پله هاي مختلف قرار دارند، شايد به ظاهر اوضاع آرامي را سپري کنند، اما دست کم براي تعدادي از آنان، کار تا به پايان همين اندازه کم دردسر نخواهد ماند. در همين هفته چهاردهم شايد يک شکست يا پيروزي همه چيز را براي آنان عوض کند؛ در جهت منفي يا مثبت...
ارزیابی تان از شرایط تراکتور برای بازی مقابل پیکان چیست ؟
با توجه به بازی های اخیرما بلحاظ ارائه فوتبال قابل پسند مشکلی نداریم و تنها مشکل ما درخط حمله ونتیجه گیری مناسب بوده که درصدی مربوط به عدم دقت بازیکنان خودی ودرصدی هم مرتبط به مسائل داوری بوده که متاسفانه در نتایج ما تاثیربسزای داشته که امیدوارم شاهد تکرار آن نباشیم ،وبرای این بازی نیزمتاسفانه تعدادی ازبچه ها را دراختیارنداریم ولی در کل ما برای این بازی که بازی سختی خواهد بود برنامه خاصی درنظرداریم که امید وارم بتوانیم به خواسته مان برسیم .
- محرومان ومصدومانتان کدام بازیکنان هستند ؟
علی جلیلی " محمد ابراهیمی " عباس محمدی که هر سه بدلیل مصدومیت برای این بازی نمی رسند ومسعود ابراهیم زاده هم به همراه تیم ملی امید به گوانجو اعزام شده .
- از میثم منیعی چه خبر؟ 
ایشان هم بدلیل عمل جراحی از ناحیه کتف دوران استراحت را سپری می کند وچند روزی است که به تبریز آمده ودر کنار تیم هستند.
- جاسم کرار به موقع خود را به تبریز رسانده یا نه وآیادر ترکیب قرار خواهد گرفت ؟
 بله ایشان بعد اینکه 3اخطاره شد وبازی سپاهان را ازدست داد به مرخصی رفت وازروز سه شنبه در تمرینات گروهی شرکت کرد ومشکل خاصی ندارد که در ترکیب قرار نگیرد .
- شرایط تیم پیکان را چگونه ارزیابی می کنید ؟
با توجه به تغییراتی که در این تیم بوجود آمد می شود گفت شوک وارده به این تیم جواب مثبت داده وبا توجه به شرایط جدول مطمئنا این تیم مثل بازی با راه آهن و نفت برای کسب 3 امتیازوارد میدان خواهد شد ونتیجه مساوی هم بدرد آنها نخواهد خورد لذا از این نظر هست که این بازی برای ما سخت خواهد بود چرا که پیکان چیزی را برای ازدست دادن ندارد .
پس با این حساب بازی حساسی خواهد بود چون هر دوتیم برای برد به میدان خواهند آمد در این رابطه هم توضیح می دهید ؟
البته روند بازی را نمی شود دقیقا طبق برنامه ریزی پیش بینی کرد ولی با توجه به جمیع جهات وشرایط هر دو تیم ارزیابیمان چنین است وما بدلیل فاصله نگرفتن از تیم های بالای جدول محکوم به برد هستیم ودر حقیقت چاره ای جز برد نداریم

۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

نماينده اروميه : مردم آذربایجان تحمل اجحاف در مورد تیم پرطرفدار تراکتورسازی را ندارند

به گزارش سایت Traxtorchi.ir  قاضی پور نماینده مردم ارومیه در قسمتی از نطق خود در جلسه علنی مجلس خطاب به سعیدلو می گوید :

از سعيد لو رييس سازمان تربيت بدني و رييس فدراسيون فوتبال مي‌خواهم نسبت به تيم تراكتور سازي منصفانه و بي‌طرفانه قضاوت كند.

تيم‌ تراكتور آذربايجان مورد حمايت همه‌ي جوانان و ورزش دوستان آذربايجان است و مردم و نمايندگان آنها در مجلس شوراي اسلامي به خصوص نمايندگان تبريز قهرمان ومياندوآب تحمل اجحاف به اين تيم با قابليت و پرطرفدار را ندارند و مديران ورزشي از برخورداري يك بام و دو هوا در باره‌ي تيمهاي ورزشي بپرهيزند.

تراكتور به كدام سمت حركت خواهد كرد

باشگاه تراکتورسازی تبریزقصدجذب یک بازیکن مهاجم برای تیم فوتبال این باشگاه رادارد.

باتوجه به اعلام نیازکادرفنی برنامه جذب یک بازیکن گلزن ودرعین حال با تجربه برای تیم فوتبال تراکتورسازی مدنظرمی باشد.
گفته می شوداقدامات اولیه به همین منظوردردستورکارگنجانده شده است واگرپیش بینی ها وفق برنامه محقق شودشاهدحضورمهاجم جدیدتیم تراکتورسازی درفاصله تعطیلات نیم فصل لیگ برترخواهیم بود.

کریم رفتنی شد/ بازی خداحافظی در تهران با یک تیم سرشناس

کریم باقری کاپیتان نیمکت نشین پرسپولیس کمتر از دو ماه دیگر از فوتبال خداحافظی می کند. باقری که چند روز قبل در بازی با برزیل از تیم ملی خداحافظی کرد، باید خود را آماده حضور در بازی خداحافظی اش از فوتبال کند که قرار است در دی ماه برگزار شود. علی دایی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری امروز گفت: در نظر داريم با يك تيم بسيار بزرگ بازي كرده و خداحافظي باشكوهي را براي كريم باقري ترتيب دهيم. باقري زحمات زيادي براي فوتبال ايران كشيده بنابراين قصد داريم مسابقه‌اي ترتيب دهيم و باقري در يك شرايط خوب از فوتبال خداحافظي كند.
با توجه به خبر چند روز قبل مبنی بر بازی پرسپولیس با یک تیم بزرگ در نیمه دوم دی ماه، باید منتظر خداحافظی کریم باقری در این بازی بود. البته کریم هنوز نظر خود را در این زمینه اعلام نکرده است.

سياوش اكبرپور: مذاكره‌ام با تراكتورسازي دروغ است/ وضعيتم در استيل آذين در نيم فصل مشخص مي‌شود


در روزهاي اخير شايعات مختلفي در مورد سياوش اكبرپور از استيل آذين مطرح شده است. مي‌گويند چند تيم ليگ برتري به دنبال جذب او هستند و حتي گفته مي‌شود سياوش با تراكتورسازي تبريز هم مذاكره كرده است. اكبرپور اما فعلا خبر جدايي از استيل آذين را تكذيب كرده و همه چيز را به تعطيلات نيم‌ فصل موكول مي‌كند. اكبرپور مصاحبه‌اي اختصاصي با خبرنگار سايت گل انجام داد كه حرف‌هايش را مي‌خوانيد.
*مذاكره‌ات با تراكتورسازي صحت دارد؟
خير،‌ اين خبر دروغ است.
*ولي فراز كمالوند با تو تماس گرفته و گفته كه نيم فصل به تراكتور بروي.
من كاري به تماس‌ها و پيشنهادها ندارم و مهم اين است كه با تيمي مذاكره نكنم. من در حال حاضر بازيكن استيل آذين هستم و به اين تيم تعهد دارم.
*بالاخره از اين تيم جدا مي‌شوي يا نه؟
دوست ندارم در اين مورد حرفي بزنم. فعلا تعطيلات نيم فصل و زمان نقل و انتقالات فرانرسيده است و نمي‌توانم چيزي بگويم. وضعيت من در استيل آذين در تعطيلات نيم فصل مشخص خواهد شد.
*شرايط فعلي تيم چطور است؟
وضعيت خوبي داريم. ما مقابل پرسپوليس هم مستحق باخت نبوديم و خيلي خوب بازي كرديم. اميدوارم اين هفته سه امتياز را بگيريم تا وضعيت‌مان بهتر شود.
*راه آهن را چطور مي‌بيني؟
به نظر من اين تيم در هفته‌هاي اخير اوج گرفته و با تيم هفته‌هاي ابتدايي خيلي فرق است. ما كار سختي مقابل راه آهن داريم.
*مي‌داني كه آنها براي پيروز شدن شترمرغ قرباني مي‌كنند؟
به هر حال هر كس عقيده‌اي دارد و بايد به آن احترام گذاشت.
*وضعيت خودت چطور است؟
مشكل خاصي ندارم. فقط دو هفته به دليل مصدوميت مچ پا اذيت شدم ولي الان مشكلي ندارم.
*رضا شاهرودي در مصاحبه‌اي گفته كه تومباكوويچ سبزي فروش بود. نظر تو چيست؟
به نظر من تومباكوويچ مربي خوبي نبود. اين خوب نيست حالا كه او رفته بخواهيم پشت سرش  حرف بزنيم ولي  تومباكوويچ در حد استيل آذين نبود. او نه تمرين تاكتيكي بلد بود و  نه تمرين بدنسازي و هوازيي و ما هميشه با يك تمرين ساده آماده بازي‌ها مي‌شديم. در خيلي از بازي‌ها در نيمه اول از حريفان پيش افتاديم اما در نيمه دوم از لحاظ بدني كم آورديم. به نظر من بزرگترين ضربه را تومباكوويچ به استيل آذين زد.

برنامه هفته چهارم لیگ آزادگان؛ جدال لیگ برتری های سابق در مشهد

مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌هاي ايران فردا با برگزاري يك ديدار وارد هفته چهارم مي‌شود و پيام خراسان و شهرداري بندرعباس در مشهد به مصاف هم مي‌روند.  ادامه این رقابت‌ها روز جمعه با برگزاري 13 ديدار از 2 گروه پيگيري مي‌شود. برنامه كامل هفته چهارم ليگ دسته اول به شرح زير است:

*پنجشنبه:
پيام خراسان - شهرداري بندرعباس (تختي – مشهد)

*جمعه:
شهرداري ياسوج - فولاد نظنز (تختي – ياسوج)
همياري اراك – ماشين سازي تبريز (امام خميني (ره) – اراك)
تربيت يزد – مقاومت سپاسي (نصيري – يزد)
صنعتي كاوه – نفت مسجد سليمان (شهرك قدس – تهران)
مس رفسنجان – داماش گيلان (شهدا نوش آباد – رفسنجان)
اتكا گلستان – گل گهر سيرجان (آزادي – گرگان)
نساجي مازندران – فولاد يزد (وطني – قائمشهر)
آلومينيوم هرمزگان – استقلال اهواز (تختي – بندرعباس)
گسترش فولاد تبريز – ايرانجوان بوشهر (يادگار امام (ره) – تبريز)
سپيد رود رشت – مس سرچشمه (عضدي – رشت)
داماش دورود – شيرين فراز كرمانشاه (تختي – دورود)
پيام فارس – صنعت ساري (شهداي ارتش – شيراز)
ابومسلم خراسان – برق شيراز (ثامن الائمه - مشهد)

کودک آذربایجان

شب چادر سیاه خود را بر پیکره ی خفته ی زمین گسترده است.

سکوت سهمگینی همه جا را فرا گرفته است. ستاره ای در آسمان نیست، زیرا که آنان نیز از درد مردمانی ماتم گرفته اند. عقربه های ساعت امشب به سرعت در جهت معکوس می چرخند و ناگهان چشم ها باز می شوند و چندین ده سال پیش نمایان می شود. بوی دود و باروت از همه جا به مشام می رسد. شهر با خون مردمانش نقاشی شده است. اجساد زنان و مردان در گوشه گوشه ی شهر پراکنده شده اند. کودکی با چشمان اشکبار و مملو از نفرت به شهر می نگرد. روزها می گذرد و کودک هم چنان ایستاده است. خبر می رسد که اسطوره را مرگ در آغوش گرفته است و ستار این اسطوره ی پرفروغ چهره در نقاب خاک می نهد. کودک همچنان ایستاده است و چشم هایش تلالو چشم های سردار را بدست آورده و امید در دلش دمیده است. کودک، زاده ی آذربایجان است.

روز فرا رسیده است و ساعت به روال عادی خود بازگشته است. دیگر از بوی دود و باروت و خون خبری نیست. همه جا را آرامشی مهیب فرا رفته است. سردارها و سالارها سالها است که در آغوش سرد خاک آرمیده اند. کودک همچنان بر دیوار فرو ریخته ی عدالت تکیه کرده است. بوی مشمئز کننده ی بی عدالتی از اجساد پوسیده ی دربار فدراسیون به مشام می رسد. تاج شاهنشاهی قدرتی بیشینه یافته است و عدالت بازیچه ی دستان خون آلود عنایت شده است. کودک همچنان لبخند تلخی بر لب دارد. استوار همچون کوه ساوالان بر سنگفرش هایی که روزگاری با خون پدرانش رنگین شده بودند قدم بر می دارد و از هوایی استنشاق می کند که سالها پیش نیاکانش را به جنبش وا می داشت.

نه شمشیری، نه تفنگی. کودک دست خالی است. ترس در دلش جایی ندارد. جای جای بدنش آعشته به زخم هایی است که در طول سالیان دراز تحمل کرده است. ولی همچنان همان امید سردار در دلش می درخشد. دربار رنگ عوض کرده است و فدراسیون نامیده می شود. تاج شاه کالبد انسانی یافته و بیش از مافوق حق کشی می کند. داروغه, عنایت شده است و ترکی و سخندان جای گزمه ها را گرفته اند. قدرت و ستون های شاه با بی عدالتی مستحکم شده اند. ولی کودک همچنان لبخند می زند. از بی عدالتی شب و روز قابل تمییز نیستند. حق به نام ناحق با ترازوی سرخابی معاوضه می شود. فروشنده سرخ است و خریدار آبی و مابقی کالاهایی هستند که تنها تامین گر نیازهای سرخابی ها نامیده می شوند.

و کودک همچنان با دست هایی خالی و دلی امیدوار با همان صلابت و ابهت پدرانش بر ستون های پرسپولیس ضربه می زند و می خواهد تاج آبی را از عرش به فرش آورد. کودک ناگاه امیدوارتر می شود. گویی اسرافیل بر صور دمیده است و رستاخیر به پا شده است. ساوالان دست هایش را باز می کند و به دست های برقوش و سهند گره می زند. جای جای آذربایجان به سوی کودک روی می نهند و از هر سو کودکان این دیار به پشتیبانی وی می شتابند. اشک به ناگاه از چشمانش جاری می شود. اشک شوقی است که از غرور و اتحاد به دست آورده است. اتحاد، این همان واژه ای است که باعث شده بود تا نور امید همچنان در دلش بدرخشد تا بتواند روزی به مدد همین پیوند کاخ های سرخابی را براندازد.

عقربه های ساعت به سرعتی سرسام آور به جلو حرکت می کنند. به یکباره سالها می گذرد و چشم ها دوباره باز می شوند. باز هم بی عدالتی و تاج ها و عنایت ها همه جا را فرا گرفته اند. جامه ها و گفتارشان تفاوتی فاحش یافته اند ولی چهره ی زشت بی عدالتی همچنان ذات خود را حفظ کرده است. ولی همچنان کودک آذربایجان ایستاده است.

علی سرابلی

اسامی داوران هفته چهاردهم لیگ برتر

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته چهاردهم لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش كلوب هواداران تراكتورسازي، اسامی داوران هفته چهاردهم به شرح ذیل است:
 

پنجشنبه 13/8/89-ساعت 15:00
ملوان بندر انزلی - فولاد خوزستان-تختی-انزلی
شاهین حاج بابایی – محمدرضا ابوالفضلی – علی میرزابیگی – غلامرضا مستقیم

تراکتورسازی تبریز-پیکان-یادگار امام(ره)-تبریز
خداداد افشاریان – صفدر احمدی – محمدرضا منصوری – پیروز سیف اله پور

ذوب آهن-پاس همدان-ذوب آهن-فولاد شهر
رحیم مهرپیشه – علی موغلی – محمدرضا امینی – اسماعیل آمری

نفت آبادان-استقلال تهران-تختی-آبادان-ساعت 15:30
محسن قهرمانی – حیدر شکور – سعید زارع – جمشید محمدی

جمعه:14/8/89

سایپا البرز-مس کرمان-انقلاب-کرج-ساعت 15:00
محمدحسین اسدی – بهرام نقوی – عباس انتظاری –  محمدحسین کاظمیان

راه آهن-استیل آذین-اکباتان-تهران-ساعت 15
تورج حق وردی – حسین خانبان – حسین سنجری – محمدحسین مرادی

شاهین بوشهر-شهردرای تبریز-تختی-بوشهر-ساعت 16
هدایت ممبینی – کیانوش داودزاده – بهروز برون – پیمان فرخی مهر

پرسپولیس - نفت تهران-آزادی-تهران-ساعت 16:30
محمود رفیعی – مجید شمس – حمید نظری –  سیدمهدی سیدعلی

زمان دیدار صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان متعاقبا اعلام خواهد شد.

نصرتي:با شكست پيكان به صدر جدول نزديك تر خواهيم شد

کاپيتان تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: پيکان را به راحتي در تبريز شکست داده به صدر جدول نزديک تر خواهيم شد.

 "محمد نصرتي" گفت: متاسفانه برخلاف بازي هاي خوبي که اين روزها انجام مي دهيم درنتيجه گيري موفق عمل نکرده ايم.
 کاپيتان تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز با اشاره به بازي هاي اين تيم مقابل استقلال تهران و سپاهان اصفهان تصريح کرد: مقابل استقلال عوامل حاشيه اي مانع پيروزي ما شدند و در بازي با سپاهان نيز در زدن ضربات آخر بي دقت بوديم تا هر سه امتياز اين مسابقه حساس را از دست بدهيم.
 "نصرتي" خاطرنشان ساخت: البته دراين ديدار ما دو مهاجم اصلي خود يعني جاسم کرار و محمد ابراهيمي را نيز در اختيار نداشتيم و به طور حتم اگر اين دو بازيکن غايب نبودند شرايط به سود ما تغيير مي کرد.
 کاپيتان تيم فوتبال تراکتورسازي بازيکنان تیم را آماده دانست و يادآور شد: در طول هفته گذشته تمرينات منظمي را پشت سرگذاشته و از هر نظر آماده رويارويي با پيکان هستيم.
 

مربي تراكتورسازي: بدنبال نتيجه‌گيري مقابل پيكان هستيم

مربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريزگفت: به سه امتياز بازي مقابل تيم پيکان نياز داريم و براي بهبود وضعيت تيم در جدول بايد در اين بازي نتيجه بگيريم. 
کاظم محمودي روز سه شنبه افزود: با تلاش و همت بازيکنان و ارايه يک بازي منطقي در اين بازي نتيجه خواهيم گرفت.
وي گفت: پيکان حريف اين هفته تراکتورسازي تيم خوبي است و جايگاه واقعي اين تيم در ته جدول نيست و مسلما با قرارگرفتن حميد عليدوستي در راس اين تيم شاهد تحول آن خواهيم شد.
محمودي افزود: تيم پيکان با نتيجه خوبي که مقابل صنعت نفت آبادان درهفته سيزدهم گرفت، از نظر روحي تقويت شده و بازيکنان آن ازانگيزه بالايي برخوردارند.
وي در خصوص وضعيت عمومي تيم فوتبال تراکتورسازي و بازيکنان اين تيم گفت:
بازيکن محروم در اين ديدار نداريم و بجز چند مصدوميت جزيي تمامي بازيکنان در آمادگي به سر مي‌برند.

وي خاطرنشان کرد: آخرين تمرين تيم قبل از بازي با پيکان ساعت ‪ ۱۲‬فردا در ورزشگاه يادگار امام (ره) برگزار مي‌شود و پس از آن تيم در اردو منتظر برگزاري مسابقه خواهد شد.
ديدار تيم‌هاي تراکتورسازي تبريز و پيکان قزوين از هفته چهاردهم ليگ، ساعت ‪ ۱۵‬روز پنجشنبه در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار مي‌شود.
تراکتورسازي هم اکنون با ‪ ۱۷‬امتياز از ‪ ۱۳‬بازي در رده هشتم و پيکان با ‪۱۰‬ امتياز از اين تعداد بازي در رده هجدهم و انتهاي جدول قرار دارد.

اكبر ميثاقيان: با هيچ تيمي مذاكره نكرده ام

سرمربي سابق شهرداري تبريز كه اين روزها استراحت مي كند در خصوص شايعاتي درباره مذاكره او با تيم هاي مختلف گفت:من تاكنون با هيچ تيمي مذاكره نكرده ام.
اكبر ميثاقيان  افزود: به نظر من تيم شهرداري تبريز نياز به شوك داشت، به همين علت خودم كنار رفتم. وي اظهار داشت: من هم اكنون نيز معتقدم اين تيم پتانسيل ماندن در ليگ برتر را دارد.
 سرمربي سابق شهرداري تبريز در پايان خاطر نشان كرد: هنوز يك ماه هم نشده كه به استراحت مي پردازم و هيچ عجله اي براي سرمربيگري ندارم.

۱۳۸۹ آبان ۱۱, سه‌شنبه

خبر خوش از اردوي تراكتور

صبح امروز از ساعت 12:30، تيم تراكتورسازي، مطابق روزهاي گذشته، تمرينات خود را پيگيري كرد.

در اين تمرين بازيكنان مصدوم اين تيم، عباس محمدي، عليرضا جليلي و محمد ابراهيمي، پا به توپ شدند و تمرينات خود را آغاز كردند. اين سه بازيكن به احتمال زياد ميتوانند تراكتور را در ديدار روز پنجشنبه برابر پيكان قزوين همراهي كنند، اما نظر نهايي، فردا توسط پزشك تيم داده خواهد شد.
به گزارش خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، بازيكنان و كادر فني، قبل از تمرين در جلسه اي با مديرعامل باشگاه تراكتورسازي شركت كردند كه از جزييات اين جلسه، گزارشي در دست نيست.

نصرتی: باید در نیمه دوم به گل می‌رسیدیم/ سپاهانی‌ها با 11 نفر دفاع می کردند

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز کسب نتیجه تساوی در دیدار با سپاهان اصفهان را به دلیل بازی بسته تیم اصفهانی می‌داند.

"محمد نصرتی"در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: حداقل امتیازی که تراکتورسازی باید از سپاهان می‌گرفت یک امتیاز بود و ما هرگز مستحق باخت نبودیم.
وی ادامه داد: نیمه اول 2 تیم بازی پایاپای را انجام داده‌اند اما نیمه دوم بازی کاملا دست تراکتور بود و ما باید گلهای زیادی می‌زدیم. سپاهانی‌ها در نیمه دوم فشرده دفاع می‌کردند و به همین دلیل ما نتوانستیم گل بزنیم. به نظر من سپاهانی‌ها 11 نفره دفاع می‌کردند و من که دفاع وسط بودم در زمین سپاهان حضور داشتم.
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: تراکتورسازی باید در نیمه دوم به گل می‌رسید اما دفاع بسته سپاهان مانع از گلزنی تیم ما شد. هیچ تیمی تا حالا در اصفهان اینقدر این تیم را تحت فشار نگذاشته بود که ما گذاشتیم اما متأسفانه بخت با ما یار نبود و توپهایمان به گل تبدیل نشد.
نصرتی در خاتمه با اشاره به عدم نتیجه‌گیری تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم ما الان بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد ولی در نتیجه‌گیری ناموفق است، امیدوارم خدا به ما نظر کند و بتوانیم مزد زحماتمان را بگیریم.

بازی های ماشین سازی در باغشمال برگزار می شود

رئیس باشگاه ماشین سازی تبریز از موافقت مسئولان استان برای بازی تیم ماشین سازی تبریز در باغشمال (ورزشگاه تختی) خبر داد.
شهرام دبیری رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد: در مورد مسئله بازی تیم ماشین سازی در باغشمال همه مسئولان موافق بازی ماشین سازی در باغشمال هستند و موافقت شفاهی تمامی مسئولان کسب شده است.
وی افزود:به صورت کتبی به هیات فوتبال استان نامه نوشتیم و درخواست کردیم زمینه انجام بازیهای تیم ماشین سازی تبریز در باغشمال مهیا شود.
دکتر دبیری با تقدیر از همدلی و همکاری تمامی مسئولان ورزشی، سیاسی و امنیتی استان با تیم ماشین سازی تبریز گفت: قطعا بازی در باغشمال در نتایج تیم تاثیر گذار است و همه تماشاگران منتظر بازی تیم محبوشان در باغشمال هستند.
وی گفت:اکثریت طرفداران ماشین سازی در تماس با بنده نارضایتی خود را از عدم برگزاری بازی تیم در باغشمال اعلام می کنند و از این مسئله گلایه مند هستند و من نیز حق را به آنان می دهم.
وی در مورد ورزشگاه 42 ساله باغشمال که خانه تیم ماشین سازی محسوب می شود گفت: بازی در باغشمال هم برای تیم وهم برای تماشاگران تاثیر مثبتی دارد و در این صورت معنای میزبانی مشخص می شود و بازی تاثیر مثبت روحی روانی بر بازیکنان دارد و باعث می شود تیم رفته رفته نتایج خوبی را نیز کسب کند.

تراکتور با عنوان مدعي به کميته انضباطي مي رود

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز با تائيد احضارش به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت حضور در اين کميته نبايد به منزله ارتکاب عمل خلاف از سوي باشگاه تعبير شود بلکه به عنوان مدعي در کميته انضباطي حضور خواهيم يافت.

 "محمدحسین جعفری" افزود: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس گزارش ناظر و داوران بازی تراکتورسازی با استقلال هشت سئوال را مطرح کرده و خواستار حضور مدیرعامل باشگاه برای پاسخگویی به این سوالات شده است.
 "جعفری" گفت: بنده ضمن حضور در کمیته انضباطی و با استفاده از فرصت ایجاد شده، اعتراض هواداران این باشگاه به نحوه قضاوت ناعادلانه تیم داوری در این بازی را منعکس خواهم کرد.
 وی اظهار داشت: عدم موضع گیری شفاف کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره قضاوت پراشتباه تیم دواری تراکتورسازی و استقلال تهران که باعث از دست رفتن دو امتیاز مهم تراکتورسازان شد افکار عمومی را متعجب کرد که در این نشست این نگرانی ها گزارش خواهد شد.
 مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص محورعمده سئوالات کمیته انضباطی نیز گفت: سوالاتی درباره پرتاب اشیا از سوی هواردان به بازیکنان ذخیره استقلال که در حال گرم کردن بوده اند،‌ خروج سرمربی تیم تراکتورسازی از محوطه فنی،‌ تحت فشار گذاشتن تیم داوری و مصاحبه بنده در رابطه با عملکرد غیراصولی تیم داوری مطرح شده که مهم ترین این سوالات را تشکیل می دهد.
 "جعفری" اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی تبریز در حال تدوین پاسخ این سئوالات به شکل مکتوب است و بنده روز هفدهم آبان با حضور در کمیته انضباطی از پاسخ های ارائه شده دفاع خواهم کرد.

۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

سعيدلو: قيمت بليت كاهش پيدا نكند بودجه فدراسيون فوتبال را كم مي‌كنيم

رئيس سازمان تربيت بدني گفت: در صورتي که قيمت بليت مسابقات ليگ برتر کاهش پيدا نکند از بودجه فدراسيون فوتبال کم خواهيم کرد.


  سعيدلو در مورد ناکامي‌هاي نوجوانان و جوانان و وعده پاداش‌هايي که به اين دو تيم داد و آنها حذف شدند و در مورد تيم اميد گفت: تيم اميد زحمت کشيده و بازيکنان و کادر فني آن براي موفقيت تلاش کردند. آنها درس و زندگي و باشگاه خود را کنار گذاشتند تا اين تيم آماده شود. در مورد پاداش بايد بگويم مشکل و نگراني نداريم اما فوتبال همين است برد و باخت دارد.
رئيس سازمان تربيت بدني در مورد اينکه مجلس اعلام کرده از بودجه عمومي کشور ريالي به ورزش حرفه‌اي اختصاص پيدا نخواهد کرد گفت: اين گونه نيست و مجلسي‌ها به ورزش علاقه خاصي دارند.
سعيدلو درباره وضعيت افشين قطبي در تيم ملي عنوان کرد: افشين قطبي و علي کفاشيان 2 ، 3 ساعت قبل در دفتر من حاضر شدند و در مورد تيم ملي صحبت کرديم. من تشکر کردم زيرا حرف‌هايشان منطقي بود. دوستان و اعضاي هيات رئيسه نيز حرف منطقي زدند. قطبي تا زمان مشخصي قرارداد دارد و ما تا پايان قرارداد از ايشان حمايت کامل مي‌کنيم. افشين قطبي شجاع است و قول قهرماني‌ داده‌ است. پس از پايان مسابقات و در صورت کسب عنوان قهرماني ما تمام گزينه‌هاي مختلف را براي انتخاب سرمربي تيم ملي بررسي خواهيم کرد. اگر قطبي تيم را قهرمان کند يکي از گزينه‌ها خواهد بود اما اگر تيم قهرمان نشود افشين قطبي يک امتياز کم مي‌آورد با اين حال ما تا پايان قرادادش از ايشان حمايت کامل مي‌کنيم.
سعيدلو در مورد معرفي اعضاي هيات مديره پرسپوليس و استقلال گفت: اعضاي هيات مديره 2 تيم باشگاه را تا پيش از شروع ليگ قهرمان آسيا اعلام خواهيم کرد.
وي در مورد خصوصي سازي اين 2 باشگاه گفت: نامه اين 2 باشگاه را براي خصوصي سازي به سازمان خصوصي سازي ارسال کرده‌ايم.
   سعيدلو در مورد اظهارات اظهارات واعظ آشتياني قائم مقام سازمان سابق تربيت بدني مبني بر دخالت سازمان تربيت بدني در کار فدراسيون فوتبال گفت: علي کفاشيان اينجا حضور دارد. از ايشان مي‌توانيد در اين مورد سؤال کنيد. واعظ آشتياني که بيرون است چگونه مي‌تواند چنين اظهار نظري کند. البته شايد چنين حرفي نزده باشد، من نمي‌دانم.
رئيس سازمان تربيت بدني در مورد عدم کاهش قيمت بليت ليگ برتر با وجود دستور وي خطاب به علي کفاشيان گفت: اگر براي مسابقات هفته آينده قيمت بليت‌ها کاهش پيدا نکند از بودجه فدراسيون فوتبال کم خواهد شد.

من یک عاشق تمام نشدنی برای تیم هستم

من امروز افتخار این را دارم که طرفدار بزرگ ترین –محبوب ترین –لایق ترین و افول ناپذیر ترین تیم دنیا هستم.

گفت :کجا بودی؟گفتم سر تمرین تیم.
گفت به کجا می روی؟ گفتم برای دیدن مسابقه تیم.
گفت از کجا می آیی : گفتم :از تماشای بازی تیم.
گفت : چرا خوشحالی؟ گفتم :برای برد تیم.
گفت چرا ناراحتی : گفتم برای باخت تیم.
گفت چرا در فکر فرو رفته ای گفتم : بخاطر حواشی تیم.
گفت چرا در یاس به سر می بری گفتم :به خاطر مظلومیت تیم.
گفت از چه چیزی به خودت می بالی و مغروری گفتم :از محبوبیت و سرافرازی تیم.
گفت خسته شدم بس کن ! پس کی زندگی می کنی ؟ گفتم منظورت از زندگی چیست ؟
گفت : پدر – مادر-درس خواندن –شغل پیدا کردن-تفریح-مسافرت –ازدواج –از دین و مذهب و خدا لذت بردن و ............ توچی .......... !
و من گفتم :
من همه اینها را دارم و از تو هم بیشتر فقط تنها فرقی که بین من و توهست من یک معشوقه دارم که تمام آنهایی که تو به عنوان زندگی خواندی را یکجا دارد و من با او به تمام آنها می رسم .
بله : مگر نه این است که پدرها و مادرها دوست دارند اولادشان شاد باشند-سالم تفریح کنند سر افراز باشند و موفق باشند و پرغرور؟
من با تیم سالمترین انتخاب –سالم ترین تفریح –سرفرازترین قله ها را تجربه می کنم
من با افتخار به مدارج عالی تحصیلی می رسم و برای خودم والدین و تیمم افتخار می آورم .
آری من افتخار می کنم که یک عاشق تمام نشدنی برای تیم هستم
من امروز افتخار این را دارم که طرفدار بزرگ ترین –محبوب ترین –لایق ترین و افول ناپذیر ترین تیم دنیا هستم به این می بالم که طرفدار تحصیل کرده ای برای تیمم هستم
شغلم را به شرط بودن کنار تیمم انتخاب میکنم
تفریحم را مسافرتهایی را که کنار تیم هستم
همسری که انتخاب کرده ام نیز یک هوادار است پس ازدواجم هم در راستای تیم است مطمئن هستم که در اینده بچه هایم هم یک هوادار مفتخر بزرگ خواهند شد .... من امروز افتخار میکنم دوست من ! افتخار می کنم که با زیباترین لباسهایم برای تماشای بازی تیمم به ورزشگاه می روم من از بهترین عطرهایم موقع رفتن به استادیوم استفاده می کنم – من با چه سوداهایی به ورزشگاه می روم من به این احترام افتخار می کنم و من می دانم که این تیم فقط یک تیم نیست یک قداست است یک اتفاق روحانیست که روحها را التیام می دهد.نه فقط جسم و روان را ... !
تیم به من یاد داد چطور یک همشهری باشم چه طور می شود غیرت و تعصب را بارها و بارها تعریف کرد .
تیم من  آن قدر مقدس هست که باذکر نام خدا وارد ورزشگاه میشوم –در طول بازی از او یاری می جویم بعد از برد تیم او را شکر میکنم و بعد از باخت تیم هم عاشقانه با او دردودل میکنم
تیم به من امیدوار بودن را آموخت –تیم مرا صبور کرد – عشق بلاعوض را یادم داد و .......گفتم ....
گفت صبر کن نذار بیشتر از این احساس کنم چقدر عقب مانده ام خوشا به سعادتت
ایا من هم می توانم ...........
یاشاسین تیراختور

پيكان با سه محروم مقابل تراكتورسازي

پيكان كه در هفته سيزدهم ليگ برتر برابر نفت آبادان به برتري يك بر صفر رسيد در هفته چهاردهم و مصاف با تراكتورسازي سه بازيكن اصلي خود را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد.

عليرضا عباسفرد و صابر ميرقرباني و جهانگير عسگري بازيكنان پيكان هستند كه نمي‌تواننند تيمشان را برابر تراكتورسازي همراهي كنند.

پيكان اكنون با 10 امتياز آخرين تيم جدول ليگ است. حميد عليدوستي دو هفته است كه به جاي محمد احمدزاده هدايت اين تيم را برعهده گرفته و تراكتورسازي تبريز با 17 امتياز در رده هشتم قرار دارد.
ديدار اين دو تيم ساعت 15 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه يادگار امام تبريز برگزار مي‌شود.


آشنایی با حریف تدارکاتی کره ای تراکتورسازی

اولسان هیوندای هورانگ باشگاهی با قدمت 25 ساله و متعلق به کمپانی هیوندای کره جنوبی در شهری با جمعیت تقریبی یک میلیون و دویست هزار نفری قرار گرفته است، این باشگاه در اولین سال حضور خود در سوپر لیگ کره رتبه ی سوم لیگ را کسب کرد و نشان داد که به عنوان یک باشگاه قدر پا به عرصه ی مسابقات گذاشته است، از سال های 1991 تا 1995 اسطوره ی کره ای " Cha Bum-keun" هدایت این تیم را به عهده داشته و 3 مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را در آن سال ها بدست آورده است.
منبع: اختصاصی  Traxtorchi.ir


سوپر لیگ کره ( 26 دوره برگزار شده ) :


این تیم  در طی سال های حضور خود در سوپر لیگ کره با کسب 2 مقام قهرمانی و 5 مقام نایب قهرمانی خود را به عنوان تیمی نسبتا قدر معرفی کرده است.

تورنمنت 5 جانبه بین تیم های صدر جدولی سوپر لیگ کره ( 18 دوره برگزار شده ) :

3 بار قهرمانی

3 بار نائب قهرمانی

مسابقات جام حذفی کره جنوبی :

یک مقام نائب قهرمانی در سال 1998

مسابقات بین باشگاهی شرق آسیا :

یک مقام قهرمانی در این مسابقات

آخرین جام کسب کرده :

سال 2007

رتبه ی تیم در جدول رده بندی مسابقات سوپر لیگ 2010 کره :

هم اکنون این تیم با فاصله ی 14 امتیازی و یک بازی کمتر از تیم صدر جدولی ( با 26 بازی انجام شده و  44 امتیاز کسب کرده ) در رده ی ششم جدول پانزده تیمی قرار گرفته است.

تراکتورسازی میزبان اولسان هیوندای کره جنوبی در یک بازی دوستانه

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در یک بازی دوستانه به مصاف تیم اولسان هیوندای کره جنوبی می رود. بنا به اعلام باشگاه تراکتورسازی، فدراسیون فوتبال  این بازی دوستانه را به باشگاه تراکتور پیشنهاد نموده است.
مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی نیز با استقبال از این دیدار و با هماهنگی فراز کمالوند سرمربی تیم تراکتورسازی جهت برگزاری این مسابقه آمادگی خود را جهت برگزاری این مسابقه در تبریز اعلام نمودند.
قرار است دو تیم تراکتورسازی تبریز و اولسان هیوندای در یکی از روزهای بین 12 الی 24 آذر در شهر تبریز به مصاف هم روند.
تیم اولسان هیوندای سابقه دو بار قهرمانی در لیگ کره جنوبی و یک قهرمانی جام حذفی را دارد و اکنون نیز در رده ششم کی لیگ قرار دارد و یکی از تیمهایی است که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می جنگد.

جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر

پاس گل:  محمدرضا خلعتبری (ذوب آهن)
5 پاس گل: جاسم کرار (تراکتورسازی) مهرداد پولادی (مس کرمان)
4 پاس گل: هادی نوروزی (پرسپولیس)  سعید دقیقی (شهرداری تبریز) عباس مرداسی (نفت آبادان) ابراهیم صادقی (سایپا) ایمان مبعلی(استقلال تهران)
3 پاس گل:  غلامرضا رضایی (پرسپولیس) محمد ابراهیمی(تراکتورسازی) حبیب گردانی، محمدرضا طهماسبی (شهرداری تبریز) منصور تنهایی (شاهین بوشهر) پژمان نوری،مهرداد اولادی( ملوان) سیامک سرلک، کاوه رضایی( فولاد خوزستان) اسماعیل فرهادی(ذوب آهن) رودریگو لوپز، ابوذر رحیمی(راه آهن) محرم نویدکیا(سپاهان) سعید یوسف زاده، کریم انصاری فرد(سایپا) محسن بیات، نیکبخت واحدی(صبای قم)

۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

دیدار دوستانه تراکتور با اولسان کره در تبریز

به گزارش سایتTraxtorchi.ir فدراسیون فوتبال ایران جهت برگزاری بازی دوستانه با تیم اولسان هیوندای کره با تیم تراکتورسازی تبریز با فدراسیون کره مذاکره کرده و به توافق رسیده اند. تا کنون دلیل این درخواست فدراسیون و پاپیش گذاشتن ایشان مشخص نیست .

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی و فراز کمالوند  با استقبال از این دیدار آمادگی خود را جهت برگزاری این مسابقه اعلام نمودند. قرار است دو تیم تراکتورسازی تبریز و اولسان کرده در اواسط آذرماه ( 12 تا 24 آذر ) در شهر تبریز به مصاف هم روند.

زمان ديدار شاهين بوشهر و شهرداري تبريز تغيير كرد

  ديدار دو تيم شاهين بوشهر و شهرداري تبريز از هفته چهاردهم ليگ برتر که قرار بود روز جمعه و در ساعت 15:30 برگزار شود با درخواست باشگاه شاهين به ساعت 16 همان روز موکول شد.
شاهين بوشهر 13 امتيازي و در رده پانزدهم جدول است و شهرداري تبريز نيز با 11 امتياز در مکان هفدهم جدول قرار دارد.

هشدار شریفی: محرومیت از فوتبال در صورت امتناع از حضور در تیم ملی امید

رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به بازيكناني كه از حضور در تمرينات تيم‌هاي ملي خودداري كنند هشدار داد و گفت: اين افراد از حضور در كليه فعاليت‌هاي فوتبال محروم مي‌شوند. مجتبي شريفي رئيس كميته انضباطي درباره عدم حضور بازيكنان در تيم‌هاي ملي گفت: هيچ بازيكني حق ندارد از حضور در تمرينات تيم ملي امتناع كند. اگر باشگاهي از حضور بازيكنانش در تمرين تيم ملي اميد امتناع ورزد من براساس مذاكراتي كه با شخص غلامحسين پيرواني دارم در صورت ارائه گزارش از سوي سرمربي تيم، اين بازيكن را كنار خواهيم گذاشت چرا كه محصول باشگاه در تيم ملي به صورت عصاره ديده مي‌شود به همين دليل بايد باشگاه‌ها در موفقيت تيم‌هاي ملي تلاش و همكاري‌هاي لازم را انجام دهند.
وي ادامه داد: براساس آيين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال ماده مستقلي را براي عدم حضور يك بازيكن در تيم ملي در نظر گرفته‌ايم كه اگر بازيكني از حضور در تيم ملي امتناع كند، رسما آن بازيكن را حضور در تمرينات محروم می کنیم چه برسد به اينكه بخواهد در مسابقه حضور داشته باشد. در اين گونه موارد اعلام رسمي سرمربي تيم ملي يا سرپرست مبناي تصميم گيري از سوي كميته انضباطي خواهد بود.

5 هفته 6 امتیاز برای شاگردان منصور ابراهیم زاده

در شرایطی که ذوب آهن با موفقیتهای خیره کننده خود در لیگ قهرمانان آسیا چشمها را به سوی خود خیره کرده است، نتایج اخیر این تیم در لیگ برتر کمی نگران کننده به نظر می رسد.
 ذوب آهن در 5 هفته اخیر لیگ برتر تنها 6 امتیاز کسب کرده که نشان می دهد این تیم وضعیتی کاملاً متفاوت نسب به 8 هفته نخست لیگ برتر دارد. ذوب آهن پس از تساوی صفر بر صفر مقابل راه آهن در اصفهان، در بوشهر با نتیجه یک بر یک مقابل شاهین متوقف شد.
 پیروزی 3 بر صفر مقابل ملوان را تجربه کرد و در دو بازی آخر هم شکست 2 بر صفر مقابل پرسپولیس و تساوی یک بر یک مقابل شهرداری تبریز را کسب نمود. کسب 6 امتیاز از 5 بازی اخیر سبب شده تا اقتدار سبزپوشان اصفهانی در صدر جدول رده بندی کم رنگ شود و این تیم هم اکنون با سپاهان تیم چهارم جدول تنها 2 امتیاز فاصله دارد.

رجب زاده: باید شهرداری 5 بر یک می بردیم!!!

گل ديروز هافبک باتجربه ذوب‌آهن مقابل تيم شهرداري اگرچه بازگرداننده تيم اصفهاني به صدر جدول بود اما تنها يك امتياز براي شاگردان منصور ابراهيم‌زاده به ارمغان آورد و اين تيم را با يك امتياز اختلاف به صدر جدول بازگرداند.
مهدي رجب‌زاده، بازيكن تيم ذوب‌آهن اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ايمنا در اصفهان پيرامون بازي روز گذشته تيمش مقابل شهرداري تبريز اظهار داشت: ‌بازي يك‌طرفه بود و تيم تبريزي در اين بازي نزديك به 80 دقيقه دفاع مي‌كرد و اگر ذوب‌آهن شانس بيشتري داشت بايد 5 بر يك در آن به پيروزي مي‌رسيد. وي با بيان اينكه مستحق پيروزي در اين بازي بوديم، تصريح كرد:‌ ذوب‌آهن به اين راحتي‌ها صدر جدول را از دست نمي‌دهد و در بازي‌هاي آينده نتيجه مي‌گيرد؛ اگرچه فشار مسابقات بر روي بازيكنان ذوب‌آهن زياد است اما اين فشار تاثيري بر عملكرد ما نمي‌گذارد و خستگي باعث از دست رفتن صدر جدول نمي‌شود.
مهاجم تيم ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: علاوه بر مسابقات آسيايي، توجه ويژه‌اي به مسابقات ليگ برتر داريم و اجازه نمي‌دهيم تيم‌هاي ديگر صدر جدول را از بازيكنان ما پس بگيرند؛ هفته آينده در يك بازي خانگي به مصاف تيم پاس مي‌رويم و به نظر من اين تيم بر خلاف نتيجه‌گيري‌اش در ليگ، فوتبال خوبي از خود به نمايش مي‌گذارد

میانگین تماشاگر در هفته سیزدهم: 7500 نفر !!!

تعداد تماشاگران در هفته سیزدهم لیگ برتر افت شدیدی داشت و تقریبا به نصف تعداد تماشاگران هفته قبل رسید. در این هفته فقط 68 هزار نفر در ورزشگاه ها حاضر شده و 9 بازی لیگ برتر را از نزدیک تماشا کردند. بازی پرسپولیس و استیل آذین با 35 هزار !!! تماشاگر  پرتماشاگرترین بازی هفته بود، در حالی که این بازی در روز غیر تعطیل برگزار شد. بازی نفت تهران و سایپا نیز با کمتر از هزار نفر کم تماشاگرترین بازی هفته بود.
میانگین تماشاگران این هفته لیگ برتر 7500 نفر بود، در حالی که این کمترین تعداد تماشاگر در 4 هفته اخیر لیگ برتر محسوب می شود.