۱۳۸۹ آذر ۶, شنبه

قرارداد مشروط حوار محمد با اربیل


حوار مولا محمدی بازیکن تیم ملی عراق که گفته می شود با تیم شاهین بوشهر به توافق رسیده است، با تیم اربیل عراق قرارداد امضا کرده است اما قرارداد او مشروط است، با این شرط که در صورت داشتن پیشنهاد از تیمهای خارجی بتواند اربیل را ترک کند. حوار به خاطر احترام به هواداران این تیم، بدون هیچ پیش پرداختی 35 روز پیش با باشگاه اربیل قرارداد امضا کرده است. اما به نظر می رسد بتواند به تیم شاهین بوشهر منتقل شود.

باقري به ملاقات كاشاني نرفت

كريم باقري كه قرار بود امروز شنبه براي روشن شدن تكليفش با حبيب كاشاني ملاقات كند،به باشگاه پرسپوليس نرفت.

به گزارش ايلنا باقري پنج روزي است كه در تمرينات پرسپوليس شركت نمي‌كند و گفته مي‌شود دليل اين كار او ناراحتي از نيمكت‌نشيني است. اين موضوع را محمود خوردبين سرپرست تيم پرسپوليس هم در برنامه تلويزيوني نود تاييد كرد اما سايت باشگاه پرسپوليس دليل غيبت باقري را بيماري مادرش عنوان كرده است.

در همين رابطه قرار بود كريم باقري ساعت 13 امروز شنبه به باشگاه پرسپوليس برود و با حبيب كاشاني سرپرست اين باشگاه در مورد آينده‌اش صحبت كند كه خبرهاي رسيده از باشگاه پرسپوليس حاكي است او در اين ملاقات حاضر نشده است. باشگاه پرسپوليس هنوز در رابطه با اين اقدام باقري اعلام موضع نكرده اما منابع نزديك به باشگاه خبر مي‌دهند كه باقري پيغام داده كه هر چه زودتر براي او بازي خداحافظي بگذارند.

 البته چند وقت قبل علي دايي در كنفرانس مطبوعاتي اين باشگاه از برگزاري بازي خداحافظي براي باقري خبر داد كه خود باقري با اين موضوع مخالفت كرد اما حالا به نظر مي‌رسد كه شرايط موجود كاپيتان پرسپوليس را متقاعد كرده تا بازيگري را كنار بگذارد.

در حال حاضر گفته مي‌شود كريم باقري همچنان در تبريز به سر مي‌برد و مشخص نيست كي به تهران برمي‌گردد. او پاسخ تلفن‌هايش را هم نمي‌دهد تا مشكل به وجود آمده پيچيده‌تر از اين نشود.

سرمربی شهرداری تبریز: باید امتیاز بازی با استیل آذین را بگیریم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: باید امتیاز بازی با استیل آذین در هفته شانزدهم را بگیریم.
حمید درخشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: استیل آذین نیز همانند شهرداری از وضعیت خوبی در جدول رده بندی برخوردار نیست و در این بازی برای کسب امتیاز و خروج از این وضعیت رو در روی شهرداری قرار می گیرد، از این رو بازی سختی خواهد بود.
وی گفت: در طول هفته گذشته تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان تلاش خوبی از خود نشان داده‌اند و به کسب سه امیتاز بازی امیدوار هستیم.
درخشان با اشاره به اینکه مشکلات دفاعی تیم در ‪ ۱۵‬بازی گذشته ضربات سنگینی به تیم زده است، افزود: با مصدوم شدن محسن نیسانی در تمرینات هفته گذشته ، مشکلمان در دفاع در این بازی بیش از پیش خواهد بود.
وی گفت: فیلم بازی‌های استیل آذین را چند بار دیده‌ایم و با آنالیزی که روی این فیلم‌ها انجام داده ایم، شناخت خوبی هم از بازیکنان استیل آذین و هم از کادر فنی این تیم کسب کرده ایم.
وی ابراز امیدواری کرد شهرداری در این دیدار با کسب سه امتیاز بازی، در ادامه بازی‌ها با روحیه مضاعف ظاهر شود.
تیم فوتبال شهرداری تبریز که با ‪ ۱۳‬امتیاز از ‪ ۱۵‬بازی در رده هفدهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر جای گرفته فردا و در هفته شانزدهم در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف استیل آذینی می‌رود که با ‪۱۴‬ امتیاز از این تعداد بازی در رده شانزدهم قرار گرفته است.

سهرابی : امیدواریم هر سه امتیاز بازی با استیل را بگیریم

میرمعصوم سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: علی انصاریان در راستای تقویت خط دفاعی تیم شهرداری تبریز از تیم گسترش فولاد تبریز جذب شده و امیدواریم وی بتواند در آخرین بازی تیم شهرداری در نیم‌‍فصل مقابل فولاد خوزستان تیم شهرداری را یاری دهد.
وی همچنین از مصدومیت شدید محسن نیسانی مدافع تیم شهرداری خبر داد و افزود: وی به دلیل پارگی رباط صلیبی مدت‌های از حضور در میادین فوتبال به دور است.
سهرابی ضمن تایید آمادگی تیم شهرداری تبریز برای بازی روز یک‌شنبه مقابل استیل‌آذین تهران تصریح کرد: تیم شهرداری تمرینات منظمی را برگزار کرده و برای این بازی با آمادگی کامل وارد مسابقه می‌شود.
وی افزود: نزدیکی امتیازات تیم شهرداری تبریز و استیل‌آذین تهران بر حساسیت این بازی افزوده و ما امیدواریم بتوانیم در این بازی خانگی به هر سه امتیاز بازی دست یابیم.
سهرابی از عملکرد مربی جدید تیم شهرداری تبریز اظهار رضایت کرد و اظهار داشت: تا حالا نتایج حمید درخشان در تیم شهرداری بد نبوده و از کارش رضایت داریم و امیدواریم که وی بتواند تیم شهرداری را از بحران سقوط نجات داده و این تیم را در لیگ برتر فوتبال کشور حفظ کند.
سهرابی برنامه تیم شهرداری در تعطیلات نیم فصل اردوی یک هفته‌ای در کیش و یا بندرعباس عنوان کرد.
روز گذشته خبرها حاکی از پیوستن علی انصاریان به تراکتورسازی و انتقال ترائوره از تراکتورسازی به شهرداری تبریز داشت که این انتقالات از سوی هر دو باشگاه شهرداری و تراکتورسازی تکذیب شدند.
تیم شهرداری تبریز روز یک‌شنبه میزبان تیم استیل‌آذین تهران است.
در حال حاضر تیم شهرداری تبریز با ۱۳ امتیاز در رده هفدهم جدول و تیم استیل‌آذین با ۱۴ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارند.
تیم شهرداری تحت هدایت حمید درخشان به سه تساوی متوالی مقابل تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، شاهین بوشهر و پاس همدان دست یافته است.

انصاریان می تواند مقابل استیل آذین بازی کند

به گزارش خبرگزاری فارس، علی انصاریان که به تازگی با شهرداری تبریز قرارداد امضا کرده از فردا می تواند برای این تیم به میدان برود.
بازیکن سابق تیم فولاد گستر در تاریخ ۲۰ آبان با شهرداری تبریز قرارداد بسته و با توجه به قانون سازمان لیگ بازیکنان لیگ دسته اولی در صورت قرارداد با تیم لیگ برتری بعد از یک هفته از ثبت قرارداد می تواند برای تیم جدید خود به میدان برود.
در همین راستا انصاریان فردا می تواند مقابل استیل*آذین بازی کند.

كريمي و مهدوي‌كيا غايبان استيل‌آذين برابر شهرداري تبريز

کاپيتان اول و دوم تيم فوتبال استيل آذين به دليل مصدوميت در هفته شانزدهم ليگ برتر غايب هستند.


  براي بازي با شهرداري تبريز باز هم علي کريمي و مهدي مهدوي کيا غايبان بزرگ استيل آذين هستند.اين دو بازيکن که هنوز با آسيب ديدگي دست و پنجه نرم مي‌کنند در اين بازي شاگردان افشين پيرواني را همراهي نمي‌کنند.
مهرزاد معدنچي در اين بازي تيمش را همراهي خواهد کرد اما اين که در اين بازي به ميدان برود يا نه هنوز معلوم نيست.
*استيل آذين امروز به تبريز مي رود
بازيکنان تيم فوتبال استيل آذين امروز براي ديدار مقابل شهرداري تبريز به اين شهر مي‌روند. کاروان استيل آذين امروز راس ساعت 14:45 به سمت شهر تبريز مي‌روند.
ديدار تيم‌هاي شهرداري تبريز و استيل آذين تهران در چارچوب هفته شانزدهم ليگ برتر فردا در ساعت 15 در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار مي‌شود.

شاهرودي: به احتمال 70 درصد شهرداري تبريز را مي‌بريم

مربي تيم فوتبال استيل آذين گفت: به احتمال 70 درصد شهرداري تبريز را شکست مي‌دهيم.

   رضا شاهرودي مربي استيل آذين در مورد ديدار فردا با شهرداري تبريز3 امتياز گفت: به تبريز آمده‌ايم که ببريم. شرايط خوبي داريم و اگر با بدشانسي مواجه نشويم 70 درصد شانس پيروزي بر شهرداري تبريز را داريم.
شاهرودي در مورد تقابل کادر فني استيل اذين با حميد درخشان اظهار داشت: به هر حال ما با درخشان هم همبازي بوديم و هم ايشان مربي ما بوده است و براي ايشان احترام زيادي قائل هستيم اما هر 2 تيم براي برد در اين بازي حاضر مي‌شوند اما در کل فکر مي‌کنم که بار فني کادر فني استيل آذين بر شهرداري تبريز مي‌چربد.

درد دل كريم باقري با حسين بادامكي: تصميمم را گرفته ام، ديگر برنمي گردم

حسين بادامكي و مهدي شيري نزديك ترين بازيكنان به كريم باقري در پرسپوليس هستند تا جايي كه كريم در اردوها يا با بادامكي هم اتاق مي شود يا با شيري.
 بر همين اساس باقري ديروز و در تماس با حسين بادامكي با او درباره قهر از پرسپوليس درد و دل كرد. باقري در صحبت با بادامكي از اتخاذ تصميم نهايي خود خبر داد و اينكه ديگر قصد بازگشت به پرسپوليس را ندارد.
 باقري در صحبت با بادامكي به اين نكته هم اشاره كرده كه به شمالد كشور سفر كرده بود و جمعه به تهران برگشته است. باقري در صحبت با بادامكي حرفي از رضايت نامه و حضور در تيمهاي ديگر به ميان نياورده است.
باقري فقط گوشزد كرده كه ديگر به تمرين پرسپوليس برنخواهد گشت. برخي ها طي يكي 2 روز گذشته خبر از برگزاري جلسه اي دادند كه قرار بود كريم در آن شركت كند اما به نظر مي رسد از ابتدا هم جلسه اي در كار نبوده است.

قابل توجه مسئولان شاهين بوشهر / حوار با اربيل عراق قرارداد دارد

به نظر مي رسد مسئولان شاهين بوشهر بدجوري دنبال جذب عماد رضا و حوار ملا محمد هستند. به گفته كنگاني شاهين با اين 2 بازيكن قرارداد همكاري امضا كرده اما نكته جالب اينجاست كه اين 2 بازيكن و حتي نزديكان آنها از اين قراردادها اظهار بي اطلاعي مي كنند.
حوار ملا محمد كه صحبت از حضورش در شاهين و امضاي قرارداد با اين تيم است چند روز پيش قرارداد همكاري با اربيل عراق به امضا رسانده. اگر مسئولان شاهين سري به سايت  تيم ملي عراق بزنند جلوي نام حوار نام باشگاه اربيل را مي بينند و نه شاهين.
بر همين اساس بايد گفت حضور حوار در شاهين تنها يك شايعه است كه راه بسياري تا تبديل شدن به واقعيت دارد.

استيل آذين كريم باقري را مي خواهد

پس از قهر كريم باقري از پرسپوليس بلافاصله بحث حضور او در تيمهاي مختلف شنيده شد. البته در اين ميان عده اي هم از خداحافظي كريم باقري خبر دادند. در بين تيمهاي خواهان جذب كريم باقري تراكتورسازي در صدر ليست قرار دارد. مسئولان تراكتور به دليل تبريزي بودن كريم بلافاصله پيشنهاد حضور در تبريز را به او دادند تا شايد كريم روزهاي پاياني بازيگري خود را در تيم شهرش بازي كند.
پس از پيشنهاد تراكتورسازي حالا اين استيل آذين است كه دست روي كريم باقري گذاشته. با توجه به رابطه مطلوبي كه باقري با افشين پيرواني دارد اين پيشنهاد از سوي سرمربي استيل آذين به آقا كريم داده شده.با پيرواني در اين باره صحبت كرديم اما او تصميم گرفته صحبتي انجام ندهد. پيرواني مي گويد:« نمي خواهم در اين باره صحبت كنم ، به خاطر رفاقتم با دايي در اين باره حرفي نمي زنم تا حاشيه اي پيش نيايد.»

بازيهاي تراكتور عمدا به روزهاي غير تعطيل موكول ميشود و مقصود كاستن هيجان هواداران است

اگر به روز بازيهاي پرسپوليس و استقلال اين دو دردانه فوتبال دقت شود اكثر بازيهاي اين دو تيم به هنگامي كه در تهران بازي دارند بدون استثنا در روز جمعه برگزار ميشود و بازيهاي خارج از خانه اين دو تيم به روزهاي غير تعطيل در شهرستانها موكول ميشود تا در شهرستانها از كاستن طرفداران ديگر تيمها به علت روز غير تعطيل راه براي نتيجه گرفتن اين دو تيم هموارتر باشد و متاسفانه مسئولين فوتبالي كشور كار را به جايي كشانده اند كه با توجه به واضح بودن حمايت علني از اين دو تيم باز عين خيالشان نيست كه همه مردم و هواداران تيمهاي ديگر واقف بر اين موضوع ميباشند و اين نشان از بي توجهي اين مسئولين تهراني و پايتخت به ديگر تيمهايي پر طرفدار همچون تراكتور و شاهين و صنعت نفت و ... ميباشد كه برايشان هيچ اهميتي ندارد كه تيمهاي ديگر در كجا و چه جايگاهي داشته باشند.

تراكتورسازي با وجود كشاندن اين همه هوادار به ورزشگاها اين روزها آنچنان به عمد با بي توجهي مسئولين سازمان ليگ مواجه شده كه اين تيم ديگر بازيهاي خانگي خود را در روزهاي تعطيل به دست فراموشي ميسپارد!

متاسفانه عوامل اينچنيني نيز به طور آهسته باعث كاسته شدن هواداران تيم تراكتور ميشود و اتفاقا اين موضوع به دلايلي نا معلوم و بلكه معلوم از ديدگاه زنگ زده آنها با مزاج فدراسيون نشينان سازگار ميباشد.

فدراسيون ما و سازمان ليگ برتر بيشتر از آنچه به فكر پيشرفت فوتبال اين مملكت باشد و راهكارهاي جدي را براي سر و سامان دادن به فوتبال اين كشور ارايه دهد و هوادار جذب نمايد به نظر مي آيد فقط در فكر كاستن هواداران تيمها به خصوص تيمهاي شهرهاي ديگر بخصوص تراكتور ميباشد چرا كه در فوتبال ما به هواداران يك تيم به عنوان سرمايه نگاه نميكنند بلكه هواداران تيمي همچون تراكتور و صنعت نفت و شاهين و ...به ديده ... ميباشند.


تا كي ميخواهيم بدبينانه به اين هوادار بنگريم و اينچنين هواداران يك تيم را در شرايطي بگذاريم تا از تعداد آنها كاسته شود؟؟؟

مگر فرق بين تيمهاي پايتخت با ديگر تيمها در چيست كه اينگونه آشكارا در حق آنها ظلم ميكنيد و كار به جايي كشانده ايد كه از مرز خجالت كشيدن از مردم و هواداران اين تيمها گذشته و برايتان مهم نيست كه مردم بدانند يا ندانند

البته اگر از ميزان هواداران ورزشگاهها كاسته شود اينها هر روز ظلم عليه تراكتور را بيشتر خواهند كرد تا تيم را دوباره به دسته يك سوق دهند و اگر دقت شود با كاسته شدن تقريبي و شايد موقتي هواداران تراكتور در ورزشگاه هفته ها هست كه تراكتور در تبريز روز هاي تعطيل برايش در نظر گرفته نميشود و با وجود اعتراض ما و خود باشگاه به اين موضوع باز هم تصميم ندارند تا بازيهاي تيم را در روز جمعه بزگذار نمايند و اين خود نشان از عمدي بودن روز بازيهاي تراكتور در روزهاي غير تعطيل ميباشد.

كاستن هيجان هواداران براي كم كردن هواداران تيمها به خصوص تراكتور يكي ديگر از سياستهاي اين آقايان به اصطلاح فوتبالي ميباشد كه به پاره اي از آنها اشاره ميكنيم:

1- موكول كردن بازيهاي تيم به روزهاي غير تعطيل

2- ايجاد فاصله هاي زياد بين بازيها و كاستن از پيگيري نتيجه بازيها

3- بي توجهي به هواداران بيشمار و نام بردن تراكتور در اعلام نتايجش بين همه تيمها در آخر در رسانه و اخبار

4- بهانه هاي بي ربط براي محروميت هواداران در مقايسه با تيمهاي پرسپوليس و استقلال و حتي صنعت نفت

5- بي توجهي در مطبوعات ورزشي به خيل عظيم هواداران تراكتور در مقايسه با هواداران چند هزار نفري تيمهاي پايتخت و علم شنگه كردن

براي هواداران كم تيمهاي پايتخت

6- بليطهاي الكترونيكي مشكل ساز به بهانه مكانيزه كردن ورزشگاه يادگار امام و هواداران جهت كاستن از هواداران بخصوص شهرستاني تيم


تراكتور

7-برگزاري بازيها در ساعت 3 بعد از ظهر روزهاي غير تعطيل تا با توجه به غير تعطيل بودنش كسي نتواند فرصت مرخصي از كار و يا دانشگاه


و يا مدرسه را پيدا كند و ...

8- داوريهاي مشكوك عليه تراكتور در بازي با تيمهاي بخصوص پايتخت تا مردم اميدواري خود را براي غلبه به تيمهاي پايتخت از دست داده و

باورشان شودكه تراكتور نميتواند تيمهاي اصلي را شكست دهد و ميتوان نوعي القاي ضعف به هوادار و تيمش باشد تا هوادار پايش را به ورزشگاه


نگذارد.

9- تلاش براي هر چه كم نام برده شدن تيمي مثل تراكتور در رسانه ها و قايل نشدن هيچ گونه امتيازي براي تيم با اين همه هوادار در مقايسه با


تيمهاي پايتخت يكي ديگر از راهكارهاي كم كردن هوادار و هيجانشان ميباشد

در هر حال ما در هيچ شرايطي تيم خودمان را تنها نخواهيم گذاشت و تيم تراكتور پشتوانه اي عظيم و مردمي پشت سر خود دارد و كلام خود را

با سرود زيبايي كه آرزو داريم روزي در ورزشگاه اين سرود طنين انداز شود به پايان ميرسانيم و به اميد روزي كه همه با هم يكصد هزار نفري در

ورزشگاه اين سرود را با هم و يكصدا بخوانيم


تيراختور سن سن منييييييييييم

شان شهرتيم وار دولتيم

سنين آدين اوز آديمدي

سنسيز منيم نه قيمتيم

ياشا ياشا تيراختور

سن چوخ ياشا تيراختور

پشت پرده اتفاقات چند روز اخير

در چند روز اخير، باشگاه تراكتورسازي، شاهد اتفاقات زيادي بود كه پشت پرده آن را ميتوانيد مشاهده كنيد.
حضور عماد رضا در تراكتور منتفي شد و به شاهين پيوست.
عماد رضا، آقاي گل سال گذشته ليگ برتر فوتبال ايران، به تيم شاهين بوشهر پيوست. اين بازيكن درحالي به شاهين پيوست كه با تيم تراكتورسازي نيز مذاكرات مثبتي انجام داده بود. براي پيوستن اين بازيكن، تيم تراكتورسازي ناچار بود، يكي از خارجي هاي خود را از ليست خارج كند و تصميم بر خروج نام علو ترائوره از ليست گرفته شد و توافقاتي مبني بر پيوستن وي به شهرداري و به خدمت گرفتن علي كريمي براي كمك به خط حمله تراكتور انجام شد.
در اين بين جايگزين ترائوره، علي انصاريان در نظر گرفته شده  بود كه سهميه ليگ يكي محسوب ميشد و بازيكن با تجربه اي بود. اما پس از عدم موفقيت مسئولان باشگاه در جذب عماد رضا، تمامي معادلات به هم خورد و مسولان اين تيم، از تعويض بازيكنان منصرف شدند و در نهايت انصاريان به شهرداري پيوست.
به گزارش خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، علي كريمي تمايل زيادي براي حضور در تراكتورسازي را داشت، ولي به دليل اينكه علو ترائوره، مبلغ زيادي از تيم شهرداري درخواست كرده بود، اين انتقال نيز صورت نپذيرفت و تيم تراكتورسازي، مانند فصل گذشته، در نيم فصل رقابتها، موفق به جذب بازيكن مناسب نشد و بايد نيم فصل دوم رقابتها را نيز با همين بازيكنان ادامه دهد.

خبري فوري:‌ كريم باقري به شوراي شهر مي‌رود

كريم باقري هافبك پرسپوليس كه در حال حاضر در حالت قهر با علي دايي تيم را ترك كرده است، امروز بعدازظهر روانه شوراي شهر خواهد شد تا درباره اين موقعيت تازه صحبت كند.
به گزارش گل، آقا كريم بعد از دريافت مرخصي از طرف مسئولان باشگاه و در شرايطي كه به نزديكانش اعلام كرده ديگر به پرسپوليس نخواهد رفت، امروز با حبيب كاشاني پشت يك ميز مي‌نشيند تا درباره آينده‌اش حرف بزند. او قصد دارد از باشگاه هميشگي‌اش جدا بشود ولي با توجه به حسن نظر كاشاني نسبت به او ممكن است شرايط بچرخد.
اين در حالي است كه علي دايي ديروز در جمع بازيكنان بابت رفتار كريم گله كرده و به بازيكنانش گفته بود كه بدون كريم ادامه خواهد داد. پرسپوليس اين هفته بازي حساسي با سپاهان برگزار خواهد كرد و دايي انتظار نداشته در اين شرايط براي تيمش حاشيه ايجاد بشود.

آلتين تاپ مصدوم شد

آلتينتاپ در تمرينات 5شنبه باوارياييها از ناحيه کمر آسيب ديده است و تحت معالجه قرار دارد

  آلتین تاپ،هافبک باشگاه بایرن مونیخ امکان دارد به علت مصدومیت در بازی  مقابل اینتراخت را از دست دهد.
روز پنجشنبه این بازیکن در تمرینات باواریایی ها به علت کمر درد شدید نتوانست شرکت کند.
البته روز جمعه مارک فان بومل در کنار باواریایی ها تمرین کرده است و این احتمال می رود که او بتواند در مقابل اینتراخت بازی کند اما وضعیت آلتین تاپ هنوز مشخص نیست و پزشکان باشگاه هیچ صحبتی در این باره نکرده اند.

محاكمه 71 متهم به تباني در مسابقات فوتبال تركيه آغاز شد

دادگاه استانبول محاکمه 71 نفر را به اتهام دست داشتن در تباني گسترده در مسابقات فوتبال ترکيه آغاز کرد. 
شماري از مربيان، بازيکنان و داوران معروف ترکيه به اتهام تباني در مسابقات فوتبال در 26 شهر اين کشور تحت بازجويي و محاکمه قرار گرفتند.
دادگاه استانبول امروز خواستار حضور ''تانژو چولاک'' و '' فاتح آک يل'' از بازيکنان سابق تيم ملي فوتبال و جمع ديگري از متهمان اين پرونده در دادگاه شد.
پليس ترکيه در ادامه تحقيقات گسترده مقام هاي امنيتي پيرامون تباني در مسابقات فوتبال اروپا، پيشتر دهها تن از دست اندرکاران فوتبال در ترکيه را بازداشت و موردبازجويي قرار داده بود.
مقام هاي قضايي آلمان مي گويند، در بيش از 200 مسابقه رسمي فوتبال در 11 کشور اروپايي تقلب و تباني صورت گرفته است.
پيشتر گزارش هاي زيادي درباره تباني در مسابقات فوتبال در ترکيه منتشر شده بود، ولي تاکنون برخورد جدي قضايي با اين موضوع صورت نگرفته است.
گفته مي شود، دست کم در 30 مسابقه فوتبال در ترکيه تباني صورت گرفته است.
فوتبال از ورزش هاي پرطرفدار در ترکيه است و درآمد سالانه 20 باشگاه برتر اين کشور حدود پنج و نيم ميليارد دلار برآورد شده است.
 

مديرروابط عمومي پرسپوليس : باقري درخواست رضايت نامه نكرده است

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس تهران اعلام کرد که کريم باقري تاکنون در خواست رضايت نامه از باشگاه نکرده است.

     ''منصور بيک محمد لو در مورد درخواست کريم باقري براي صدور رضايت نامه اش از سوي باشگاه پرسپوليس افزود: اين موضوع به هيچ عنوان صحت ندارد زيرا هنوز جلسه حبيب کاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس و باقري برگزار نشده است.
وي ادامه داد: کريم باقري به دليل بيماري مادرش دو روز از حبيب کاشاني مرخصي گرفته است.
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس گفت: باقري اعلام کرده تابع تصميم باشگاه است و اطمينان داشته باشيد باشگاه نيز حرمت بازيکن بزرگي چون کريم باقري را حفظ خواهد کرد.
وي در مورد شايعات اخير مبني بر پيوستن عماد محمد رضا به تيم فوتبال شاهين بوشهر گفت : اين موضوع را نيز شنيده ايم و از صحت آن بي خبريم.
 

عماد رضا : شاید جاسم کرار هم به شاهین بیاید


خرید تازه شاهین بوشهر با خبرنگار سایت گل به گفت وگو نشست.
عماد محمد رضا مهاجم عراقی تیم شاهین بوشهر در گفتگوی اختصاصی با سایت گل گفت:خوشحالم که باردیگر در ایران به میدان می روم ومطمئن باشید روزهای بدم در مصر در جبران خواهم کرد.
اوکه به همراه تیم کشورش در یمن برای مسابقات جام خلیج فارس به سر می برد درمورد چگونگی حضورش در شاهین وشایعات مربوط به مذاکره با سایر باشگاهها تصریح کرد:من بازیکن الزمالک مصر بودم وبرای جذب من موافقت دوباشگاه لازم بود. شاهینی ها از روز اول در یک مسیر حرفه ای گام برداشتند ومذاکراتشان با حضور نماینده باشگاه مصری انجام می گرفت. من هم وقتی دیدم یک باشگاه صادقانه پا پیش گذاشته ومدیر عاملش برای مذاکره شخصا تا امارات آمد تردید نکردم وبه شاهین پیوستم.
عمادرضا پیرامون تکراری شدن مذاکرات با پرسپولیس ورفتن به باشگاه دیگری هم گفت: من برای پرسپولیس وهوادارانش احترام قائلم ولی همانگونه که گفتم باید آنها موافقت باشگاهم را جلب می کردند ومن خبر ندارم که اصلا با الزمالک مذاکره ای داشته اند یا خیر زیرا سایت رسمی باشگاه مصری فقط روی پیشنهاد شاهین مانور می داد.
 وی با پرداختن به شرایط باشگاه شاهین افزود:می دانم که این تیم فوتبال خوبی ارائه می دهد وتنها در گلزنی با مشکل روبروست. شاهین مهاجمان خوبی دارد ومطمئن هستم برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم کار ساده ای ندارم ولی تمام تلاشم را به کار می گیرم تا هواداران این تیم را خوشحال کنم .
 مهاجم تیم ملی عراق به مسئله حضور حوار ملامحمد در شاهین هم اشاره کرد وبه شوخی گفت: من حوار را در تیم ملی هم به زور تحمل می کنم حالا در بوشهر با او چه طور سرکنم؟
وی ادامه داد: بازیکنی مثل حوار که از شعور بالایی برخوردار است برای هر تیمی یک نعمت به حساب می آید وامیدوارم در کنار هم روزهای خوبی را داشته باشیم.
مهاجم فصل قبل سپاهان در پاسخ به ادعای جاسم کرار که گفته بود با عمادرضا همبازی می شود واین مهاجم را به تراکتورسازی می بردبه سایت گل گفت: از همبازی شدن با او بی خبرم وشاید قرار است کرار به شاهین بیاید!
 وی در پایان در مورد تماشاگران بوشهری هم تصریح کرد: جو ورزشگاه بوشهر عالی است وتماشاگرانشان به تیم روحیه خوبی می دهند.از همین حالا وعده روزهای خوبی را به آنها می دهم ودر کنار دیگر بازیکنان شاهین لحظات شیرینی را برای بوشهری ها رقم خواهیم زد.

۱۳۸۹ آذر ۵, جمعه

حميد استيلي:تا زماني كه عمادرضا سر تمرين نيايد، مطمئن نمي‌شوم

حميد استيلي گفت: تا زماني که عماد رضا را بر سر تمرين نبينم از حضور او در شاهين مطمئن نمي‌شوم. 
سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهردر رابطه با پيوستن عماد رضا به شاهين اظهار کرد: از پنجشنبه باشگاه صحبت‌هايي را با عماد رضا انجام داده اما تا قبل از اين که عماد رضا بر سر تمرين نيايد نمي‌توانم از قطعيت اين قرارداد مطمئن شوم.
استيلي ادامه داد: مدير برنامه‌هاي عمادرضا در بوشهر است و با مسوولان باشگاه صحبت کرده و فکر مي‌کنم که تا ديشب صحبت‌هاي آن‌ها ادامه داشته اما هنوز به من چيزي را به طور قطعي اعلام نکرده‌اند.
سرمربي شاهين در پاسخ به اين سوال که مثل اين که هوار محمد هم در آستانه پيوستن به شاهين قرار دارد، گفت: اين دو فوتباليست‌هاي بسيار خوبي هستند و اگر بيايند، شرايط ما در نيم فصل دوم بهتر خواهد شد. جا دارد همين جا از مديريت باشگاه تشکر کنم که تلاش کرد اين بازيکنان را به شاهين بياورد. به هر حال هر دوي اين بازيکنان مد نظر ما بودند و اميدوارم که بتوانند به ما کمک کنند.
استيلي‌ در رابطه با اين که با آمدن اين دو بازيکن شرايط شاهين چه تغييري خواهد کرد؟ گفت: بهتر شدن شاهين بستگي به کار تيمي دارد. حتي خيلي از تيم‌ها بازيکنان بهتري دارند اما بايد همه بازيکنان با يکديگر هماهنگ شوند و چيزي که مسلم است ما احتياج به کار تيمي داريم تا موفق باشيم و زماني که تيم خوب بازي کند بازيکنان هم بيشتر به چشم مي‌آيند. 

علي انصاريان: تمام فكرم بازي در ليگ برتر بود

علي انصاريان مدافع سرشناس گسترش فولاد تبريز سرانجام به تيم ليگ برتري شهرداري تبريز پيوست. 
او در مورد حضور در اين تيم مي‌گويد:« قرارداد من با شهرداري بيستم آبانماه امضا شد ولي بعد از آن به تهران آمدم تا دنبال کارهايم باشم و سرانجام حضورم در اين تيم قطعي شد. من بايد از مسئولان گسترش فولاد از جمله حاج آقا زنوزي، آقايان حسين‌زاده و سمندر تشکر ويژه‌اي دارم که در اين يک سال و نيم زحمات زيادي براي من کشيدن و برايشان آرزوي موفقيت دارند. در ضمن بايد از آقاي سهرابي و همچنين حميد درخشان تشکر کنم که به من اعتماد کردند تا دوباره به ليگ برتر بازگردم.»
او در پاسخ به اين سوال که اصلي‌ترين سوالت از گسترش فولاد چه بود تأکيد مي‌کند:« تمام فکرم بازي کردن در ليگ برتر بود و حتي در ابتداي فصل قرار بود به تراکتورسازي بروم اما با مسئولان گسترش فولاد حرف زدم و در اين تيم ماندم. البته قرار شد هر وقت پيشنهاد خوبي داشتم بتوانم از اين تيم جدا شوم و خوشحالم که در گسترش فولاد با مربيگري فرهاد کاظمي حتي به فينال جام حذفي هم رسيديم.»
اين مدافع سرشناس ادامه مي‌دهد:« من از 18 سالگي در ليگ برتر بازي کردم و  حالا خوشحالم که در سن 32 سالگي دوباره در ليگ برتر بازي خواهم کرد. شهرداري تبريز پتانسيل بسيار بالايي دارد و مطمئن باشيد که اجازه نخواهيم داد اين تيم سقوط کند. ما حتي تلاش مي‌کنيم که جزو 10 تيم اول ليگ باشيم.»

جعفري: عمادرضا گران بود، انصاريان را نمي‌خواهيم

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: عمادرضا قيمت بالايي داشت و انصاريان را هم نمي‌خواهيم.

محمد حسين جعفري در ارتباط با جذب بازيکن جديد و شايعات پيرامون جذب بازيکن صحبت هاي زير را مطرح کرد:

فارس: با علي انصاريان به توافق رسيديد؟
اين خبر صحت ندارد و نمي دانم چرا اين موضوع رسانه اي شده است. اين بحث هاي خودماني در باشگاه بود. ما بيشتر روي بحث جذب مهاجم تمرکز کرده بوديم. اگر مي خواستيم عماد رضا را جذب کنيم بايد يکي از بازيکنان خارجي خود را از ليست خارج مي کرديم. بحث سر اين بود که علو ترائوره را به شهرداري تبريز بدهيم و در عوض انصاريان را بگيريم اما اين بحث فقط در همين حد ماند.

فارس: قضيه عماد رضا که منتفي شد.
بله، چون قيمت عمادرضا بالا بود و ما نمي توانستيم مبلغ مورد نظرش را بدهيم. تا اين لحظه هم بازيکن ديگري را براي جذب يا از دست دادن مدنظر نداريم. شايد فردا فرصت ديگري به تيم ها داده شود اما من بعيد مي دانم تراکتورسازي بتواند بازيکني را جذب کند.

فارس: با اين وضعيت فکر مي کنيد بتوانيد وعده آسيايي شدن را عملي کنيد؟
تيم تراکتورسازي با همين شرايط بسته و با همين شرايط هم شعار آسيايي داده شده است. از روز اول هم فکر مي کرديم مي توانيم با اين داشته ها بتوانيم به آسيا برسيم. در خط حمله مشکلاتي داريم که اگر بازيکنان دقت کنند و از موقعيت ها خود به خوبي استفاده کنند مشکل مان برطرف مي شود.

فارس: شنيديم در تبريز مشکل زمين تمرين وجود دارد؟
کمبود زمين تمرين نداريم اما همه تيم ها مي خواهند از زميني که نزديکشان است استفاده کنند و تيمي حاضر نيست 20 کيلومتر آن طرف تر از تبريز برود. ما زمين اختصاصي خود را زير کشت برده ايم که تا چهار ماه ديگر آماده مي شود و تا آن زمان در زمين تختي و عاشورا تمرين مي کنيم.

خبر فوري: خداحافظي آقا كريم از پرسپوليس ، شايد حضور در تراختور

آنچه كه سايت پرسپوليس درباره گفت‌وگوي كريم باقري و حبيب كاشاني منتشر كرده است تنها بخشي از اتفاقي است كه در ادامه اين موج خبري بلند روزنامه‌هاي ورزشي را به تسخير درخواهد آورد.
كريم باقري كاپيتان پرسپوليس كه با دلخوري تمرينات را ترك كرده است. طبق آنچه كه اعلام شده دو روز از پرسپوليس مرخصي گرفته تا بعداً در جلسه كميته فني شركت كند اما گمان مي‌رود موضوع چيز ديگري باشد.
به گزارش خبرنگار سايت گل آقا كريم با وجود اينكه در تهران بوده به كاشاني گفته كه در تهران نيست و اين نكته مهم گفت‌وگوي وي با سرپرست باشگاه و منابع نزديك به پرسپوليس خبر مي‌دهند آقا كريم در گفت‌وگويش اعلام كرده كه ديگر به پرسپوليس نخواهد آمد و حتي مايل نيست با علي دايي جلسه‌اي در خصوص بازگشت داشته باشد.
 از سوي ديگر تبريزي‌ها مطمئن هستند كه كريم در نهايت امسال لباس تراكتور را در نيم فصل دوم برتن خواهد كرد گرچه به نظر نمي‌رسد كريم آدمي باشد كه بخواهد چيزي را اثبات كند و از كسي انتقام بگيرد.

واكنش جالب پرسپوليسي ها به خبر حضور عمادرضا در شاهين؛اگر صحت داشته باشد جايزه مي دهيم!

اولين رسانه اي بود كه خبر از حضور مدير عامل شاهين در دوبي وگرفتن وكالتنامه از عمادرضا وحوار ملامحمد جهت عقد قرار داد با اين دو  داد.همانگونه كه  قبلا هم عكس اختصاصي مان از مذاكره كنگاني با عمادرضا توسط پرسپوليسي ها فتوشاپي خوانده شده بوداين بارهم دوستان درصدد تكذيب ماجرا  برآمدند.
آن روزها هم پرسپوليسي ها وهم مسئولان تراكتورسازي در رسانه ها ومطبوعات عمادرضا را بازيكن رسمي خود مي دانستند غافل از اينكه باستناد وكالتنامه تنظيمي در كنسولگري ايران در دوبي عمادرضا از سوي هرباشگاهي كه آزاد مي شد ورضايت نامه اش از الزمالك را بدست مي آورد بايد به شاهين مي رفت. مشاور حقوقي كنگاني تمام چم وخم را به او يادآور شده بود واين مدير هم در سكوت كامل كارها را به انجام رساند.
روز چهارشنبه مشاورين مدير عامل شاهين در آ‍ژانس گردشگري وهواپيمايي پديده قرن در عباس آباد تهران با حضور وكيل رسمي عمادرضا وحوار ملامحمد تمام مسائل را بررسي كردند وغروب آن روز پرويزي وابراهيمي نمايندگان  كنگاني با خيال راحت به منزل رفتند در حالي كه هنوز پرسپوليس وتراكتور در صدد جذب عمادبودند.وقتي در آخرين ساعات نقل وانتقالات نيم فصل آي.تي .سي عمادرضا از مصر رسيد عالي پور(وكيل رسمس عمادرضا) در هيات فوتبال بوشهر بود تا به جاي او دفتر را امضا كند. فرم قرار دادو... همه بر اساس قوانين به ثبت رسيد تا در ميان تعجب همگان عمادرضا شاهيني شود.

وقتي خبر اين امر به پرسپوليس ها رسيد يكي از اعضاي كادر فني آنرا جدي نگرفت  وگفت:عمادرضا وشاهين؟ امكان ندارد.اگر اين خبر صحت داشت بيايند ماشينم را به عنوان جايزه مي دهم!معلوم نيست حالا با رسمي شدن ماجرا اين مربي مطرح خودرو مدل بالايش را مي دهد ياخير

علی انصاریان در شهرداری تبریز

علی انصاریان مدافع سابق تیم های پرسپولیس ، سایپا ، استیل آذین ،استقلال اهواز ، استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز امروز با عقد قراردادی ۶ ماهه تا پایان فصل به تیم شهرداری تبریز پیوست . پیش از این قرار بود الو تراوره مدافع تیم تراکتورسازی با علی کریمی مهاجم تیم شهرداری تعویض شود ولی به علت ناراضی بودن تراوره این انتقال انجام نپذیرفت و شهرداری برای برطرف کردن مشکلات خط دفاعی خود علی انصاریان را به ترکیب خود اضافه کرد .

شاهین 350 هزار دلار داد؛ عماد رضا را 6 ماهه گرفت !

باشگاه الزمالک مصر موافقت خود را برای انتقال قرضی عمادرضا بازیکن عراقی اش به تیم شاهین بوشهر اعلام کرد. الزمالک برای این انتقال 6 ماهه مبلغ 350 هزار دلار از باشگاه درخواست کرده بود که شاهینی ها با پیشنهاد 300 هزار دلار  موافقت کرده بودند، اما پس از مخالفت هیات مدیره باشگاه الزمالک، بوشهری ها ناچار شدند تا همان مبلغ 350 هزار دلار مورد نظر مصری ها را پرداخت کنند.

عمادرضا به شاهین پیوست !

بالاخره بعد از هفته ها حرف و حدیث عماد محمد رضا مهاجم تیم ملی عراق به شاهین بوشهر پیوست.
به گزارش سایت گل . به نقل از  فوتبال بوشهر - دقایقی پیش ( ساعت 22:30 پنجشنبه شب) علیرضا حق پرست مسئول نقل و انتقالات باشگاه شاهین با اعلام این خبر افزود : در آخرین لحظات نیمه شب و با حضور وکیل این مهاجم عراقی توفق نهایی حاصل شد و عماد رضا را رسما جذب کردیم.
 مهاجم جدید شاهین که در حال حاضر به همراه تیم ملی عراق در جام خلیج فارس حضور دارد ، بلافاصله بعد از پایان این رقابت ها راهی بوشهر خواهد شد.
 آخرین خبرها از باشگاه شاهین حاکی از توافقات شفاهی با هوار ملا محمد هافبک بازی ساز تیم ملی عراق دارد.
عمادرضا پرخواهان ترین بازیکن امسال بوده است و تیمهای مختلفی از استقلال تا پرسپولیس و تراكتور و  شاهین به دنبال این بازیکن بوده اند.

علی کریمی : می توانم مشکل گلزنی تراکتور را حل کنم

علی کریمی ، بازیکن سابق شهرداری به تراکتور خواهد یوست.او با سابقه آقای گلی در شهرداری احتمالا شنبه لباس محبوبترین تیم تبریز را به تن می کند .با او گفت وگویی انجام داده ایم :
* به نظر به تیم تراکتور ملحق شدید؟
این انتقال قرار است که صورت پذیرد ولی بر خلاف اخبار منتشر شده تا به این لحظه که مقدور نشده است.
*اما اخبار حاکی از انتقال شما به تراکتور است؟
تا این لحظه که این انتقال صورت نپذیرفته، اما از طرف بنده مشکلی که نیست اما چون رضایت بازیکن تراکتور ترائوره هم باید مد نظر گرفته شود هنوز این انتقال صورت نگرفته چرا که ایشان خواستار مبلغی هستند که باشگاه شهرداری هنوز به مبلغ درخواستی ایشان پاسخ نداده است، ولی پرونده این انتقال هنوز بسته نشده است.
*شما تجربه کار کردن با کمالوند رو هم دارید؟
من در تیم سرخپوشان دلوار افزار تجربه کار با ایشان را دارم و در تیم تراکتور سازی هم بارها بازی کردم و تراکتور هم خانه من هم هست که امیدوارم این انتقال مقدور شود و من در این تیم بازی کنم.
*فکر می کنید بعد از رفتن خطیبی بتوانید در ترکیب تیم تراکتور جا بیفتید؟
من به تغییر فضا خیلی نیاز دارم و تراکتور هم بهترین جای است که می توانم در آنجا کار کنم، اما در هر صورت اگر این انتقال صورت بگیرد با اینکه از نظر مالی زیاد به سود من نیست اما در هر صورت تراکتور را دوست دارم و می توانم در این تیم جا بیفتم.
*تراکتور با مشکل گلزنی مواجه است، شما با توجه به تمام کنندگی بالای که دارید فکر می کنید می توانید این مشکل را حل کنید؟
بله، به نظرم من می توانم به تراکتور کمک کنم، با توجه به اینکه تراکتور را هم دوست دارم و روی این تیم هم تعصب خاصی دارم در زمان آقای پیوس هم در تراکتور بودم و با ساختار این تیم آشنای دارم و برای موفقیت این تیم خیلی کار می توانم انجام دهم.
*فکر می کنید کی مشخص می شود که این انتقال صورت گرفته یا نه؟
فکر کنم تا روز شنبه مشخص شود که این انتقال صورت می پذیرد یا نه، اما هر اتفاقی که صورت پذیرد امیدوارم به سود فوتبال شهر تبریز و آذربایجان تمام شود.

نتایج هفته هفتم لیگ آزادگان ، شكستي ديگر براي ماشين سازي

هفته هفتم لیگ آزادگان عصر امروز با انجام 12 بازی پیگیری شد  و 2  بازی نیز به تعویق افتاد. در بازیهای این هفته، تیم برق شیراز اولین برد فصل خود را مقابل نساجی جشن گرفت. استقلال اهواز مقابل ابومسلم در یک بازی خانگی شکست خورد و گسترش فولاد نیز در ساری باخت. داماش گیلان دومین برد پیاپی بعد از اخراج مربی خود را جشن گرفت و شیرین فراز نیز در یک بازی خانگی به ایرانجوان باخت.
برق شیراز 1- نساجی مازندران صفر
آلومینیوم هرمزگان 1- پیام شیراز صفر
گل گهر سیرجان 3- پیام مشهد 3
سپاسی شیراز صفر- کاوه تهران صفر
فولاد یزد 2- سپیدرود رشت صفر
استقلال اهواز 1- ابومسلم مشهد 2
نفت مسجد سلیمان 3- ماشین سازی تبریز 1
صنعت ساری 2- گسترش فولاد تبریز 1
داماش گیلان 2- همیاری اراک صفر
مس سرچشمه 2- داماش لرستان 1
فولاد نطنز صفر- اتکا گرگان صفر
شیرین فراز کرمانشاه صفر- ایرانجوان بوشهر 1

۱۳۸۹ آذر ۴, پنجشنبه

علی انصاریان به تراکتورسازی پیوست

علی انصاريان بازيكن سابق تيمهاي استقلال و پرسپوليس به تيم تراكتورسازي پيوست. انصاریان که دومین فصل حضورش را در تیم فولادگستر تبریز سپری می کرد، برای نیم فصل دوم لیگ برتر پیراهن تراکتورسازی را بر تن می کند و جانشین ترائوره می شود که راهی شهرداری تبریز خواهد شد. انصاريان اولين بازيكني است كه در نيم فصل به تراكتورسازي مي پيوندد.

تائید حضور علی كریمی و انصاریان در تراكتور

طی مصاحبه ای با علی نظر زاده مربی تیم تراكتور سازی معاوضه علی كریمی مهاجم گلزن تیم شهرداری تبریز با مدافع پر تجربه تیم تراكتور الو ترائوره  و جذب علی انصاریان مدافع متعصب كنونی گسترش فولاد و سابق پرسپولیس و استقلال را تائید كرد در ادامه افزود : به دنبال 2 بازیكن دیگر هستیم كه به محض توافق با طرفین از طریق همین سایت به اطلاع هواداران عزیز خواهد رسید .علی كریمی بازیكن تیم شهرداری سال گذشته در لیگ دسته اول آقای گل لقب گرفته بود و امسال نیز علیرغم نیمكت نشینی 4 گل برای شهرداری بثمر رسانده است ضمنا علی كریمی سابقه حضور در تیم تراكتور سازی در زمان مربیگری فرشاد پیوس را دارد.
علی انصاریان به یاغی سرخابی های پایتخت معروف است . وی در تیم فجر سپاسی شیراز مطرح شد وسابقه بازی درتیم های پرسپولیس  ، استقلال ، استیل آذین واستقلال اهواز را دارد .

اسدي : سهمیه آسیایی را کسب خواهیم کرد

مرتضی اسدی مدافع تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: امکانات و تمام شرایط برای تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز مهیا است که هر طور شده است به هدف خود که همان کسب سهمیه آسیا است دست پیدا کنیم. وی ادامه داد: در رقابت های لیگ برتر پیشرفت خوبی داریم در این مسابقات به هدف خود دست پیدا خواهیم کرد و در ضمن حساب ویژه ای روی رقابت های جام حافی بازکرده ایم. اسدی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در جام حذفی رقبای سختی را برای قهرمانی پیش رو دارد اما تمام سعی و تلاش ما رسیدن به فتح جام است. وی ادامه داد: تمام تیم های حاضر در مسابقات جام حذفی این را بدانند که غیر از قهرمانی در این جام هیچ چیز برای رسیدن به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا جلودار تراکتورسازی نخواهد بود.

تراکتور ترائوره را می دهد، علی کریمی را می گیرد


تیمهای تراکتورسازی و شهرداری تبریز در نیم فصل دوم لیگ برتر یکی از بازیکنان خود را باهم معاوضه خواهند کرد. این روزها شایعه تعویض علی کریمی از شهرداری تبریز با الو تراوره از تراکتورسازی شنیده می شد، ولی ظاهرا این شایعه کم کم دارد رنگ جدی به خود می گیرد و طی روزهای آینده این انتقال انجام خواهد شد تراوره به شهرداری خواهد آمد و کریمی نیز به تراکتورسازی می پیوندد.

مخالفت باشگاه الزمالک با پیشنهاد شاهین/ 350 هزار دلار برای 6 ماه!

هیات مدیره باشگاه الزمالک مصر با پیشنهاد شاهین بوشهر برای به خدمت گرفتن عماد رضا بازیکن عراقی این تیم مخالفت کرد. شاهین پیشنهاد رسمی 300 هزار دلاری خود را هفته پیش به باشگاه الزمالک ارائه داده بود که با آن موافقت نشد. الزمالک برای انتقال قرضی 6 ماهه عماد رضا، 350 هزار دلار تعیین کرده است.

۱۳۸۹ آذر ۳, چهارشنبه

كياني:به فكر قهرماني در جام حذفي هستيم

هافبك مياني تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز معتقد است كه تيمش در جام حذفي روند خوبي را ادامه مي دهد؛زيرا اين تيم و هوادارانش به فكر كسب اين جام مي باشند.
مهدي كياني،بازيكن لرستاني تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز افزود:خوشبختانه اين داربي حاشيه آن چناني نداشت،اخراج عليزاده كمي باعث اعتراض شد؛اما مهمتر از همه پيروزي تيم تراكتورسازي مقابل شهرداري بود كه صعودمان را به مرحله بعدي جام حذفي مسجل كرد كه اميدوارم در اين جام نتيجه اي در خور نام تبريز و باشگاه تراكتورسازي كسب كنيم.

محمدي: تيم‌هاي ديگر فكر قهرماني در جام جذفي را از سرشان بيرون كنند

دروازه بان با تجربه تيم فوتبال تراكتور سازي تبريز معتقد است كه تميش با قدرت بالايي در جام حذفي ظاهر شده است با اين حال تيم‌هاي ديگر نبايد به فكر قهرماني در اين رقابت‌ باشند زيرا حساب ويژه‌اي براي اين رقابت ها باز كرده‌اند.
عباس محمدي دروازه بان تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز افزود: با قاطعيت توانستيم تيم شهرداري را از دور رقابت ها حذف كنيم و به نظرم مي‌توانيم تيم ملوان را هم در مرحله بعد شكست دهيم البته واقعا براي تيمي كه هدف مشخصي دارد رقبايش مهم نيست زيرا بايد فقط به فكر رسيدن به هدف خود و قهرماني باشند. وي در خصوص ديدارشان با تيم سايپا البرز تصريح كرد: به نظر من سايپا در شرايط مطلوبي نيست اما تيم جواني است كه به مين علت فكر مي‌كنم مي‌توانيم اين تيم را شكست دهيم البته ديدار را پيش بيني مي‌كنم زيرا اين بازي در كرج انجام مي‌شود

برای سفر به تبریز؛ کریم 2 روز مرخصی گرفت

کریم باقری در تماسی با سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مسایل بوجود آمده در چند روز اخیر گفت و گو کرد. کاپیتان سرخپوشان تهرانی از باشگاه دو روز مرخصی دریافت کرد تا با سفر به تبریز به وضعیت بیماری مادر خود رسیدگی کند. باقری پس از بازگشت از تبریز در جلسه‌ای با کاشانی درباره عدم حضور خود در تمرینات گفت و گو می‌کند.
کاپیتان سرخپوشان در این تماس تلفنی اعلام کرد تابع تصمیم کاشانی و باشگاه است.

اظهار پشیمانی كریم باقری از عدم بازگشت به تراكتور

مهدی حیدری
      متن خبركوتاه ، ولی تكان دهنده بود " كریم از حضور در تمرینات پرسپولیس خودداری كرد" در این گزارش سعی می كنم تا جائیكه حافظه حقیر یاری می كند به مشكلات اخیر پیش آمده برای اسطوره آذربایجان " كریم باقری " را واكاوی كنم شایعات اختلاف كریم با دایی از زمان مقدماتی  جام جهانی 2002 بعد از حذف در مرحله  پلی آف مسابقات كه منجر به خداحافظی اسطوره آذربایجان از تیم ملی گردید شروع شد .بعد از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران ، به نظر می رسید رابطه این دو نفر دوستانه  گردیده بود كه نهایتا به دعوت كریم باقری به تیم ملی منجر شد . تا اینكه علی دایی كه بعلت عدم نتیجه گیری در مقدماتی جام جهانی 2010 از تیم ملی اخراج شد و بعد از 9 ماه خانه نشینی توسط كاشانی به سرمربیگری پرسپولیس انتخاب شد مشكلات كریم باقری و علی دایی از بازی برگشت دیدار تراكتور و پرسپولیس لیگ سال گذشته در تبریز آغاز شد"همان طور كه می دانید كریم باقری بعد از جدایی از تراكتور سازی چه در زمانی كه در كشاورز بازی می كرد و چه زمانی كه به پرسپولیس رفت ، از حضور در مقابل تراكتور اجتناب می كرد " بعد از فشار و هجمه انتقادات رسانه ها و شخص علی دایی باعث شد كریم باقری برغم مصدومیت ، یك نیمه در تبریز مقابل تراكتور به میدان برود .این بازی در شرایطی برگزار می شد كه قبل از بازی و در طول زمان بازی كل استادیوم یك صدا اسطوره ای خود " كریم باقری " را تشویق می كردند .در افتتاحیه لیگ امسال كه میان پرسپولیس و تراكتور در استادیوم آزادی برگزار شد كریم باقری با فشار شخص علی دایی به میدان رفت كه منجر به مصدومیت و خروج وی در نیمه دوم از زمین بازی گردید كه با انتقادات هواداران متعصب تراكتورو سكوت بحث برانگیز كریم و اشكهای مادرش همراه بودبعد از بازی فوق كریم باقری بعلت مصدومیت حدود یك ماه دور از میادین بود و مشكلات بین علی دایی و اسطوره آذربایجان حاد شده و كریم باقری توسط علی دایی نیمكت نشین پرسپولیس شد همان كریم كه سال گذشته در زمان مربیگری علی دایی در تیم ملی با التماس همگانی و شخص علی دایی به تیم ملی دعوت شده بود و بعد از 8 سال دوری  به تیم ملی بازگشته بود .بعد از جریاناتی كه آقایان كاشانی و علی دایی در صدد خداحافظی دادن اجباری كریم باقری از فوتبال و ترتیب بازی خداحافظی وی در نیم فصل شدند ، كریم باقری ضمن تكذیب اخبار فوق اعلام كرد : در مورد خداحافظی یا ادامه ای فوتبال ، شخصا تصمیم گرفته و همه اخبارگفته شده از طرف باشگاه پرسپولیس را تكذیب كرد .به نظر می رسید مشكلات كریم با دایی حادتر شده است .همچنان نیمكت نشینی های كریم باقری در پرسپولیس ادامه داشت كه در بازی مقابل داماش گیلان در جام حذفی اصلا به بازی گرفته نشد !كه منجر به كناره گیری كریم باقری از تمرینات پرسپولیس گردید و شنیده ها حاكی از آن است كه كریم باقری تصمیمی برای بازگشت به تمرینات را ندارد و این در حالیست كه كریم باقری در سكوت مطلق به سرمیبرد.كریم باقری در محفلی خصوصی در مورد عدم بازگشت به تراكتور در ابتدای لیگ امسال اظهار پشیمانی كرده است  به نظر می رسد كریم باقری تصمیم بازگشت به تراكتور در نیم فصل و اتمام فوتبالش را در این تیم دارد .

۱۳۸۹ آذر ۲, سه‌شنبه

جامه سیاه بر تن آزربایجان

آزربایجان و تبریز لقب شهر اولینها را یدک می کشد و برای هر کسی نامیدن چنین لقبی قابل هضم است. تبریز اولین شهری است که در داربی بزرگ سرخش تشویق ها هماهنگ و مشترک است. تبریز تنها شهری هست که هواداران آزربایجانی اش و غیرتی اش برای تشویق هر دو تیم به استادیوم رفته بودند و گل خوردن های هر دو تیم را با شعار عیبی یوخ جواب می دادند و می دهند. این داربی تنها داربی دنیا است که برد هر کدام از تیمها باعث خوشنودی و باخت دیگری باعث ناراحتی هواداران مشترکش می کند. اینجا کسی بحث کرکری را ندارد. اینجا آزربایجان است و تکه تکه نمی شود و چند قسم نمی شود. درست است که اینجا آزربایجان را با نامهای دیگری همچو اردبیل و زنجان و قزوین و همدان و .... تفکیک کرده اند ولی اینها همه در یک نگاه آزربایجان هستند و خواهند بود. اما مثل اینکه این یکی بودن و شدن به مزاق خیلی ها خوش نمی آید همان هایی که عادت کرده اند نمک خورند و نمکدان بشکنند. همان هایی که به خاطر چند درهم سعی در ایجاد نفاق در بین آزربایجان و آزربایجانی هستند. همان هایی که فرزند عزبز آزربایجان را به خاطر شعار های حق طلبانه اش دستگیر می کنند، همان هایی که شیر مردان آزربایجانی را در پشت درهای بسته نگه می دارند و اجازه ورود را به آنها نمی دهند تا بییند و تیم محبوبشان را تشویق کنند، همان هایی تپه های مشرف به استادیوم را برای ملت زیاد می بینند و با باتوم و گاز اشک آور به آنها یورش می برند و همان هایی که باعث می شوند هوادار جوان آزربایجانی که شاید هم به خاطر نداشتن 2000 تومان پول حق ورود به ورزشگاه را از دست داده بود را از تپه های مشرف به استادیوم به زمین پرت می کنند تا خون رنگینش داربی سرخ آزربایجان را سرختر کند. امروز آزربایجان یک اولین دیگر را به خود دید و آن هم هواداری که به خاطر عشق به تیم شهرش و وطنش جان خود را توسط ماموران محترم و دلسوز آزربایجانی از دست داد و نام شهید را به خود دید. سرخی داربی آزربایجان سرختر شد و لباس سرخ هواداران به جامه سیاه و مشکی تغییر داد. البته امروز رنگ رخسار هوادار با دیدن بعضی از دلسوزان تراختور نیز پرید. همان هایی که ادعا می کردند که ما برتر هستیم و در سرما و گرما در کنار تراختور و آزربایجان هستیم و سایرین را به مترسک تعبیر کرده بودند. همان هایی که بعد گل دوم شهرداری یادشان رفت که شعار " آزربایجان تیملری فرق ائلمز رنگلری" را دوباره سر دهند و به جایش بازیکنان شهرداری را هو کردند. اسمشان TT های معروف است که نمی دانم از کجا نان می خورند و به جای تشویق تیم های آزربایجانی دست به تشویق سرمربی تیم می کنند آن هم با زبان شیرین پارسی!!!!. من یکی از طرفداران آتشی تراختور و آزربایجانم ولی هیچگاه دوست ندارم در شهرم با این همه شعارهای شیرین که به زبان تورکی هست از تشویق های فارسی استفاده کنم. من آزربایجان و تراختور و شهرداری را به خاطر همین زبانم دوست دارم و به خاطر همین است که شعار می دهم" آزربایجان وار اولسون ایستمین کور اولسون" و " تورک دیلیندا مدرسه .... اولمالیدی هر سسه".  من امروز به برد تراختور راضی بودم ولی ناراضی هستم از اینکه دیگر تیم شهرم از طرف بعضی از نان به نرخ روز خوران هو گردد. امروز آزربایجان لباس سرخ خود را به خاطر هوادارش که در راه وطنش و عشقش جانش را از دست داد تغییر می دهد و سیاه می پوشد. امروز آزربایجان به خاطر هو شدن تیمش عزادار است.
قارتال تورک اوغلو

قايناق : www.tiraxtorfans.com

خبر فوري: احضار كريم باقري به كميته انضباطي پرسپوليس


كريم باقري كه با قهر غيرقابل پيش‌بيني‌اش به سرعت تبديل به پرحاشيه‌ترين سوژه فوتبال ايران و پرسپوليس شده است با حكم باشگاه به كميته انضباطي احضار خواهد شد تا در آنجا پاسخگوي سوالات پيرامون عدم حضورش در تمرينات باشد.
به گزارش سايت گل باقري كه اسطوره باشگاه پرسپوليس است با اين تصميم باشگاه را به هم ريخته و به همين دليل اعضاي تيم مديريتي حبيب كاشاني امروز در شوراي شهر دور هم جمع شدند تا در اين مورد تصميم‌گيري كنند. تصميمي كه باشگاه پرسپوليس خواهد گرفت از دقايقي بعد روي سايت باشگاه منتشر خواهد شد و آن تصميمي چيزي جز اين نيست كه كريم باقري براي توضيحات بايد به كميته انضباطي برود.
طبق آنچه كه خبرنگار گل در گفت‌وگو با بازيكنان پرسپوليس به دست آورده اين است كه باقري دلخوري خود از دايي و تصميم عدم حضور در تمرينات را به مازيار زارع و مهدي شيري اعلام كرده و اين دو كه از اعلام خبر به دايي واهمه داشتند آن را به محمدعلي يحيوي و محمود خوردبين گفته‌اند و آنها نيز دايي را مطلع كرده‌اند. به نظر مي‌رسد علي دايي كه انتظار اين تصميم را از طرف كريم باقري نداشته، در جلسه با او دلخوري‌اش را ابراز كند.

درخشان: شهرداري را در ليگ نگه مي‌دارم

حميد درخشان براي انجام يک مأموريت غيرممکن چند هفته پيش راهي تبريز شد تا شهرداري را از سقوط نجات دهد ولي اوضاع بحراني اين تيم همچنان ادامه دارد.

درخشان گفت:«مطمئن باشيد که شهرداري تبريز در ليگ برتر نگه مي‌دارم و سقوط نخواهيم کرد.»
درخشان ادامه مي‌دهد:«اعتقاد دارم مشکل اصلي ما در خط دفاعي است و بايد آن را تقويت کنيم. اين خيلي مهم است که گل نخوريم و  اگر  اين موضوع را ياد بگيريم گل زدن کار سختي نخواهد بود. به زودي سه بازيکن جديد جذب خواهيم کرد که دو بازيکن در خط دفاع و يک بازيکن حمله به شهرداري اضافه خواهند شد.»
درخشان در مورد درخشش کرار جاسم مهاجم عراقي تراکتور که نقش مهمي در شکست سنگين شهرداري داشت تأکيد مي‌کند:« به نظر من کرار جاسم فوتباليستي بسيار باهوش است که با اعتماد به نفس بالايي فوتبال بازي مي‌کند. البته او خارق‌العاده يا فوق‌العاده نيست و چيزي از فوتباليست‌هاي  ايراني بيشتر ندارد ولي هوش و اعتماد به نفس دارد. در اين بازي اما بازيکنان من مقابل اين مهاجم عراقي اصلا اعتماد به نفس نداشتند.»

محسن نيساني بازي‌هاي اين فصل را از دست داد

محسن نيساني دفاع تيم شهرداري تبريز تا آخر فصل بازي‌هاي اين فصل را از دست داد.
به گزارش سايت گل نيساني در تمرينات شهرداري قبل از ديدار با تراكتورسازي، از ناحيه مينيسك و ليگامنت دچار مصدوميت شديد شد و حالا بايد تحت عمل جراحي قرار بگيرد. او به احتمال فراوان تا پايان فصل نمي‌تواند تيمش را همراهي كند.

حسين عبدي: دليل رفتن کريم باقري را نمي‌دانم

حسين عبدي در مورد غيبت کريم باقري در تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس اظهار بي‌اطلاعي کرد و گفت: باشگاه بهترين منبع براي گرفتن اطلاعات است.


  مربي تيم فوتبال پرسپوليس اظهار کرد: دليل شرکت نکردن باقري در تمرينات را نمي‌دانم و هر آنچه مربوط به اين موضوع است را از خوردبين شنيدم. دوشنبه ديداري دوستانه با تيم "ب" خود داشتيم که برخي ازبازيکنان تيم اصلي حضور نداشتند، اين بازيکنان غايب از کادر فني اجازه گرفته بودند. البته برخي هم که در اين بازي حضور داشتند زود به سونا رفتند تا ريکاوري کنند.
وي افزود: در اين بازي ديدم که کريم باقري حضور ندارد اما فکر کردم که قبلا با علي دايي هماهنگ کرده است، بنابراين سوالي نکردم. بايد تماس بگيريم و دليل اين اقدام را بپرسيم اما فکر مي‌کنم باشگاه بهترين منبع براي پاسخگويي به اين موضوع است.
حسين عبدي با اشاره به اين که حتما با کريم باقري تماس مي‌گيرد، گفت: کريم از دوستان خوب من است و او را بسيار دوست دارم. مطمئنم باشگاه هم علاقمند است که اين موضوع هرچه سريعتر حل شود.
وي در پاسخ به اين سوال که دليل غيبت کريم باقري به خاطر اعتراض به نيمکت نشيني بوده است؟ گفت: نمي‌دانم. باشگاه پرسپوليس هواداران زيادي دارد و در کورس است و توقعات را بالا مي‌برد، در نتيجه حاشيه‌ها هم بيشتر مي‌شود. بايد همه جوانب را در نظر بگيريم و بعد از مطمئن شدن مطالب و موضوعات را بگوييم تا به اين حاشيه‌ها افزوده نشود.

 

داربي تيم هاي دبيري و گسترش فولاد تبريز در ليگ برتر فوتسال

رقابت هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه هاي کشور به مصاف هم مي روند.

    در اين هفته از رقابت ها که اولين هفته از دور برگشت مسابقات نيز محسوب مي شود، دو تيم تبريزي حاضر در اين رقابت ها رو در روي هم قرار مي گيرند.
ديدار دو تيم در بازي دور رفت که به ميزباني گسترش فولاد و در سالن شش هزار نفري پورشريفي تبريز برگزار شد با نتيجه سه بر يک به سود ميزبان خاتمه يافت.
در ديدار اين هفته دبيري ميزبان است و در سالن علوم پزشکي از گسترش فولاد پذيرايي خواهد کرد.
اين تيم در بازي هاي دور رفت از 12 بازي انجام داده تنها سه بار موفق به کسب پيروزي مقابل حريفان شد و با هفت شکست و دو تساوي با 11 امتياز در رده يازدهم جدول قرار گرفت.
گسترش فولاد نيز از 12 بازي نيم فصل خود، پنج برد، چهار تساوي و سه باخت به دست آورد و با 19 امتياز در رده پنجم نيم فصل را به پايان برد.
دبيري در اين ديدار هم براي تلافي شکست دور رفت و هم آغاز مسابقات دور برگشت براي پيروزي به ميدان مي رود.
در مقابل گسترش براي اينکه فاصله اش را با تيم هاي مدعي جدول کمتر کند براي برد همشهري خود به ميدان پا مي گذارد.
در ديگر بازي هاي اين هفته شهيد منصوري با صنايع گيتي پسند اصفهان، فيروز صفه اصفهان با فولاد ماهان سپاهان، کيش اير قم با راه ساري در روز پنجشنبه و پيروزي تهران با لبنيات ارژن شيراز و آرش بتن قزوين با علم و ادب سايپا مشهد ديدار مي کنند و تيم شرکت ملي حفاري ايران در اين هفته استراحت دارد.

حجازي: 3 روز در تهران و 3 روز در تبريز هستم

رئيس کميته فني تيم فوتبال استقلال گفت: براي اينکه به هر دو تيم استقلال و گسترش کمک کنم، 3 روز در تهران و 3 روز در تبريز هستم.


   ناصرحجازي در مورد حضورش در تيم گسترش فولاد تبريز گفت: در مورد رفتنم به اين تيم دو هفته قبل با دکتر فتح‌اله‌زاده صحبت کردم. قطعا با کسب تکليف و اجازه وي به تبريز خواهم رفت چرا که نظر او در اولويت قرار دارد.
وي ادامه داد: قرار است 3 روز در تهران و 3 روز در تبريز باشم تا بتوانم هم به استقلال و هم به نماينده تبريز در ليگ دسته اول کمک کنم. روز چهارشنبه به تهران باز مي‌گردم. قرار است روز شنبه در همين رابطه با فتح‌اله‌زاده جلسه داشته باشم.

رسايي : باقري پيغام داد كه ديگر در تمرين پرسپوليس حاضر نمي‌شود

قائم مقام باشگاه پرسپوليس از غيره منتظره خواندن عدم حضور کاپيتان اين تيم در تمرين خبر داد و گفت: باقري پيغام داد که ديگر در تمرين حاضر نمي‌شود.


  کريم باقري روز گذشته در محل تمرين پرسپوليس حاضر نشد تا غيبت ناگهاني کاپيتان سرخپوشان تبديل به سوژه جديد اين تيم شود.
باقري که ظاهرا از نيمکت نشيني و اعلام خبر خداحافظي اش از سوي مسئولان باشگاه ناراحت است، از طريق يکي از بازيکنان به علي دايي پيغام داد که ديگر در تمرين حاضر نمي شود.
رسايي قائم مقام باشگاه پرسپوليس در اين باره گفت: عدم حضور اين بازيکن در تمرين براي ما هم غيره منتظره بود. بعد از اينکه از رشت بازگشتيم هيچ اتفاقي نيفتاد.
وي افزود: باقري نه با بازيکني بحثي داشت و نه با دايي حرفي زد و فقط از طريق يکي از بازيکنان پيغام داده که نمي آيد. من نمي توانم اظهار نظري کنم چون آقاي کاشاني تازه به تهران بازگشته و بايد با او جلسه برگزار کنيم.

خوردبین: کریم گفته است که دیگر در تمرین شرکت نمی کند

سرپرست باشگاه پرسپولیس اطلاع دقیقی از اینکه چرا باقری در تمرینات شرکت نمی کند ندارد. محمود خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص غیبت چند روزه کریم باقری در تمرینات این تیم می گوید:«من از او خبر ندارم.با موبایلش هم تماس گرفتم که خاموش بود.مثل اینکه آقا کریم به یکی از بازیکنان گفته که دیگر در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی کند.به هر حال من در جریان اینکه چرا این بازیکن در تمرینات شرکت نمی کند نیستم.اما پیگیر این موضوع خواهم بود.»

۱۳۸۹ آذر ۱, دوشنبه

شمارش معکوس برای ثبت نام صدور کارت هواداری

طی جلسه ای که با حضور مدیر عامل ؛مدیر کانون هواداران؛مدیر فرهنگی ؛رئیس اداری ومالی ؛ رئیس خدمات بیمه ای ومسئول فن آوری و اطلاعات در محل باشگاه برگزار شد تصمیماتی در خصوص نحوه شروع ثبت نام و صدور کارت موقت هواداری اتخاذ گردید.
بر این اساس قرار شد از طریق ثبت نام پستی برابر فرمهایی که کانون هواداران صادر خواهد کرد بر اسا س مدارک مورد نیاز ثبت نام قطعی انجام و در مرحله اول کارت موقت هواداری صادر شود تا بعد از تجمیع تعداد ثبت نام کنندگان کارتهای اصلی صادر و به هواداران تحویل گردد. کارتهای اصلی دارای ویژگیهای خاص بوده ونسبت به کارتهای هواداری که باشگاههای مطرح صادر کرده اند از فناوری بالاتری برخوردار بوده و با قیمت نازلتری نیز عرضه می گردد.اطلاعات جامع طرح مذکور ظرف چند روز آینده بطور همزمان در نشریه تراکتور پرچمی ارگان باشگاه تراکتور سازی و سایت باشگاه به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

علیزاده: امیدوارم هرچه زودتر یک مهاجم به تیم ما اضافه شود

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی که روزهای خوبی را در این تیم می‌گذراند در بازی مقابل شهرداری نیز موفق به گلزنی شد. او از اینکه تراکتور قصد دارد یک مهاجم به تیمش اضافه کند ابراز خرسندی کرد.

"علی علیزاده" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره بازی با شهرداری تبریز گفت: بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم از گروهمان صعود کنیم. آن 2 گل هم از روی غافلگیری وارد دروازه‌مان شد.

وی در این باره که مسئولان تیم تراکتور قصد دارند یک مهاجم به تیم اضافه کنند، اظهارداشت: بعد از اینکه خطیبی از تیم ما جدا شد کسی را جایگزین آن نکرده‌ایم و باید که یک مهاجم اضافه کنیم. امیدوارم هرکس می‌خواهد بیاید زوتر به ما اضافه شود تا در ادامه رقابتها چه در حذفی و چه در لیگ موفق ظاهر شویم.

مهاجم تراکتور اضافه کرد: ما برای هدفمان که کسب سهمیه آسیایی است تلاش می‌کنیم. هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر امیدوار به کسب این عنوان هستیم. در لیگ هم فاصله امتیاز ما با تیمهای بالای جدول زیاد نیست.

علیزاده درباره بازی مقابل سایپا خاطرنشان کرد: آن بازی در زمین سایپا برگزار می‌شود. آنها به دلیل اینکه بازی قبلی‌شان را واگذار کرده‌اند برای پیروزی به میدان می‌آیند و همین بازی را سخت می‌کند اما ما هم به این پیروزی و امتیاز این بازی نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سوال که تراکتور این فصل بهتر از فصل گذشته بازی می‌کند، تصریح کرد: بهتر بازی کردن ما به این دلیل است که بازیکنان با هم هماهنگ‌تر شده‌اند و تیم یکدستی را در این فصل داریم.

مهاجم سابق تیم برق شیراز درباره طلبش از این باشگاه گفت: هنوز نتوانسته‌ام با این تیم تسویه حساب کنم. قصد ندارم از باشگاهی که در آن بازی می‌کردم شکایت کنم. سعی می‌کنم مسالمت‌آمیز این مشکل برطرف شود.

نصرتی: کارمان برای قهرمانی در حذفی سخت است

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ثابت کردیم همیشه برای برد به میدان می‌رویم.

"محمد نصرتی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز گفت: دربی خوبی بود. ما نیمه اول 4 بر صفر میدان را ترک کردیم. بعد از زدن 4 گل در نیمه اول عطش بچه‌ها برای گلزنی کم شد به همین خاطر 2 گل خوردیم اما در دقایق آخر هم می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم و در نهایت بازی 5 بر 2 به نفع ما تمام شد.

وی در پاسخ به این سوال که تیم شهرداری، تراکتورسازی را دست کم گرفته بودند، اظهارداشت: اتفاقا آنها ما را دستکم نگرفته بودند بلکه دست پر گرفته بودند! قبل از بازی هم گفته بودند می‌آیند ما را ببرند اما ما ثابت کردیم که همیشه برای برد به میدان می‌رویم.

نصرتی ادامه داد: اگر با نتیجه یک بر صفر هم می‌بردیم به مرحله بعد می‌رفتیم. درست است کارمان برای گرفتن جام کمی سخت شده زیرا تیمهای خوبی در این جام باقی مانده‌اند. امیدوارم در بازی بعدی که در خانه خودمان برگزار می‌شود ملوان را شکست دهیم و به مرحله یک دوم صعود کنیم.

در حال حاضر تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و این هفته برای بازی مقابل سایپا به کرج می‌رویم و تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را از این تیم بگیریم تا هفته شانزدهم لیگ را نیز با برد پشت سر بگذاریم تا هفته شانزدهم لیگ را نیز با برد پشت سر بگذاریم و در کورس بالای جدولیها باقی بمانیم.

تراکتورسازی و استیل آذین میزبانان دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی شدند

قرعه کشی دیدارهای مرحله یک‌چهارم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور برگزار شد که طی آن تیم‌های استیل آذین و تراکتورسازی به عنوان تیم‌های میزبان این مرحله از رقابت‌ها انتخاب شدند.

با انجام مراسم قرعه کشی دیدارهای مرحله یک‌چهارم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور که امروز دوشنبه در سازمان لیگ برتر انجام شد، برنامه ادامه این رقابت‌ها به شرح زیر اعلام شد:

دوشنبه - 22/9/89
مرحله یک هشتم نهایی:
* سپاهان اصفهان - راه آهن شهرری، ساعت 14:30، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
* کاوه تهران - برنده دیدار ذوب آهن اصفهان با شهرداری یاسوج (زمان و مکان برگزاری این دیدار متعاقبا اعلام می‌شود)

مرحله یک چهارم نهایی:
* استیل آذین تهران - فولادخوزستان، ساعت 14:30، ورزشگاه دستگردی تهران
* تراکتورسازی تبریز - ملوان بندرانزلی، ساعت 14:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

ضمن اینکه ساعت 14:30 پنجشنبه هفته جاری تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری یاسوج از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم می روند

نشات اکرم از دست استقلال پرید

هافبک عراقی مد نظر استقلالی ها امروز به تیم الوکره قطر پیوست.نشات اكرم كه قرار بود به تيم استقلال ملحق شود، با عقد قراردادي پنج‌ماهه به مبلغ 600 هزار دلار به تيم الوكره قطر پيوست تا زیر نظر هموطن خود عدنان درجال در این تیم کار کند. قرار بود تا خبر این انتقال تا زمان قطعی شدن منتشر نشود که شبکه های تلویزیونی قطر و عراق امروز این خبر را منتشر کردند. این بازیکن اکنون در اردوی تیم ملی عراق در یمن بسر می برد.
پيش از اين مسئولان باشگاه استقلال براي جذب اين بازيكنان اقداماتي را انجام داده بودند كه ظاهرا بر سر مبلغ قرارداد به توافق نرسيدند.

كريم باقري از پرسپوليس قهر كرد

ديروز تمرين پرسپوليس يك غايب بزرگ داشت. كريم باقري در تمرين ريكاوري حاضر نشد تا شايعه قهر او از پرسپوليس دهان به دهان بچرخد.
معمولا كريم باقري روزهاي پس از بازي و در صورت به ميدان رفتن در تمرين ريكاوري شركت نمي كرد و تنها بسنده مي كرد به تماشاي تمرين از كنار زمين. در روزهايي هم كه بازي نمي كرد حضور فعالي در تمرينات داشت، تا جايي كه با همه شوخي مي كرد و مرد پرجنب و جوش تمرين ريكاوري لقب مي گرفت.
ديروز بنا بر عادت هميشگي باقري بايد در تمرين ريكاوري شركت مي كرد اما در زمين تمرين و بيرون از آن اثري از آقا كريم ديده نشد و حتي هيچكس از او باخبر نبود.
گفته مي شود باقري وقتي برابر داماش گرم كرد و به زمين نيامد با ناراحتي به سمت نيمكت برگشت، پتو را دور خود پيچيد و صحبت هايي زير لب انجام داد.
آقا كريم از بازي نكردن ناراحت است و به همين خاطر گفته مي شود از پرسپوليس قهر كرده و به همين دليل در تمرين ريكاوري شركت نكرده است.
در تمرين پرسپوليس هم يكي از بازيكنان گفته آقا كريم قهر كرده و به دنبال خداحافظي از فوتبال است.

22 آذر تراکتور میزبان ملوان

 دوشنبه 22 آذر تیم تراکتورسازی از سری مسابقات جام حذفی در تبریز میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود. برنده ی این دیدار به مصاف برنده ديدار ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران خواهد رفت.

لازم به ذکر است تیم تراکتورسازی پیش از این قرار بود در یکی از روز های 22 تا 24 آذر ماه میزبان  یک دیدار دوستانه با تیم اولسان کره ی جنوبی  باشد.

حجازي : اصالتا تورك هستم/دوست دارم در كنار هم زبانهايم كار كنم

ناصر حجازی یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد و به تبریز خواهد رفت.حجازی که ابتدای فصل به درخواست علی فتح الله زاده به باشگاه استقلال آمد تا همراه کادر فنی و پرویز مظلومی باشد اما به دنبال اختلاف‌های جزیی با پرویز مظلومی از این تیم جدا خواهد شد.
حجازی که مترصد فرصتی بود تا از استقلال جدا شود پس از اینکه زنوزی مدیر عامل باشگاه فولاد گستر تبریز به او پیشنهاد فعالیت در این تیم را داد، قصد دارد برای همیشه از استقلال جدا شود و به تبریز برود.حجازی در همکاری با باشگاه فولاد گستر نبریز آن قدر مشتاق است که حتی سرمای هوای تبریز هم او را نمی‌ترساند و قصد دارد برای همکاری با باشگاه فولاد گستر نبریز به این شهر سفر کند.
پزشکان به حجازی تاکید کرده بودند به هیچ وجه نباید در هوای سر فعالیت کند که همین دستور باعث شده بود او همکاری خود را با باشگاه دی استرادای اسلواکی قطع کند.اما ظاهرا روابط او با مظلومی چنان تیره و تار شده که او حاضر است سرمای تبریز را هم تحمل کرده و به این شهر برود تا در تهران دیگر با مظلومی رو به رو نشود!
حجازی پس از آنکه حضورش در تمرین استقلال و گفت و گو با بازیکنان دردسر سازشد(درواقع باعث دلخوری مظلومی شد) تصمیم گرفت رابطه خود را با استقلال کمتر کند.او حتی تماس‌های خود را با پرویز مظلومی هم قطع کرد تا در نهایت پیشنهاد باشگاه فولاد گستر از راه برسد و بهانه جدایی از استقلال جور بشود.
حجازی پیرامون این پیشنهاد می‌گوید:"پیشنهاد باشگاه فولاد گستر تبریز مربوط به چند ماه پیش است.آقای زنوزی یکی از مدیران علاقمند فوتبال ایران است که بنده ارادت خاصی به ایشان دارم.قطعا پس از مشورت با آقای فتح الله زاده برای همیشه از استقلال خواهم رفت و با باشگاه فولاد گستر نبریز کار می‌کنم."
حجازی علت علاقمندی‌اش به حضور در تبریز را هم بیان می‌کند:"خودم اصالتا ترک هستم و خیلی دوست دارم در جایی کار کنم که با آن‌ها هم زبان هستم .فوتبال تبریز پتانسیل بسیاری دارد و قطع به یقین اگر در تبریز برنامه ریزی خوبی داشته باشیم می‌توانیم تیم فولاد گستر را هم به لیگ برتر بیاوریم."
حرف‌های حجازی به وضوح نشان می‌دهد که او برای جدایی از استقلال و ترک کمیته فنی باشگاه استقلال بسیار مصر است و دوست دارد به زودی از استقلال جدا شده وبه تبریز برود.اما جدایی او از استقلال چندان هم بی‌حاشیه نخواهد بود.حجازی قبل از اینکه بخواهد استقلال را ترک کند ابتدا باید نظر مثبت علی فتح الله زاده را جلب کند که بسیار بعید و دور از ذهن به نظر می‌رسد حاجی با این انتقال موافق باشد چرا که پس از جدایی حجازی از استقلال بی تردید رسانه‌ها علت جدایی اسطوره باشگاه استقلال را اختلاف با پرویز مظلومی عنوان خواهند کرد.
علی فتح الله زاده که خود با فضای رسانه ای آشنا است دوست ندارد خوراک دست مطبوعات بدهد و باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی برای تیمش بشود.از سوی دیگر اما حجازی هم برای رفتن ازاستقلال مترصد است و به نظر می رسد فتح‌الله زاده با یک مسئله پیچیده رو به رو است.
گفته می‌شود حجازی اکنون همه تماس‌های خود را با کادر فنی استقلال قطع کرده و منتظر است تا حاجی از مالزی به تهران برگردد تا تکلیفش را مشخص کند.چنانچه فتح الله زاده با رفتن حجازی به تبریز موافقت کند آن گاه اسطوره باشگاه استقلال از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد و برای همکاری با باشگاه فولاد گستر تبریز به این شهر خواهد رفت.اما این سوال آن قدر پیچیده هست که تا بازگشت حاجی از مالزی نمی توان درباره اینکه سرپرست باشگاه استقلال با رفتن حجازی موافقت خواهد کرد یا خیر چیزی گفت...

سونامی تراکتور در راه آسیا

سال گذشته حذف تراکتور در مقابل گسترش فولاد در بازی نه چندان دلچسبی که در استادیوم اختصاصی تراکتور صورت گرفت موجب شد که داد هواداران تراکتور در آید که این حذف شدن کار چندان عاقلانه ای نبوده است، گرچه تز سرمربی این تیم تثبیت موقعیت تراکتور در لیگ برتر استوار شده بود، اما با صعود گسترش فولاد به فینال جام حذفی این حسرت و عطش را بیشتر می شد در چشمان هواداران متعصب تراکتور دید. .

تراکتور با آن بازیکنان عموما بی تجربه بازیهای جذابی را در لیگ برتر سال قبل به اجرا می گذاشت و این نوع بازی با در آمیختن با شور و شوق فراوان هواداران حسی دیگر را به هواداران القا می کرد تا آنها رویای آسیایی شدن را تا بازی دور برگشت در مقابل سایپا در سر بپرورانند که تمام امید آنها با شکست در برابر سایپا در آن شب دراماتیک به محاق رفت تا هواداران بیش از پیش به از دست رفتن جام حذفی در مقابل گسترش فولاد فکر کنند، اما آنها امسال قصد ندارند به این راحتی ها از جام حذفی کنار روند، آنها جام حذفی را به گفته نصرتی کاپیتان این تیم راه میان بری به آسیا می دانند که سعی خواهند کرد از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و در این راه به نظر اولین قربانی تیم همشهری شهرداری بود که امروز قافیه را به تیم تراکتور با 5 گل واگذار کرد.

بازی امروز نشان داد عطش هواداران تیم تراکتور و بازیکنان برای آسیای شدن دوست و دشمن نمی شناسد، شروع طوفانی آنها با 4 گلی که در نیمه اول درون دروازه تیم شهرداری نشست نشان از عزم بالای آنها برای آسیای شدن است، بازی روان و گردش بالای توپ در میان بازیکنان تراکتور موجب شد که برای اولین بار شاهد بردی پر گل از تیمی باشیم که نسبت به همشهری بازیکنان تراز اول بیشماری دارد، البته بازی بسیار خوب تیم شهرداری در نیمه دوم می توانست این کفه را به نفع تیم شهرداری برگرداند که با اشتباه مهاجمان این تیم به محاق رفت تا تراکتور با گل پنجم در دقایق پایانی تیر خلاص را بر پیکر نحیف تیم همشهری رها سازد و خط نشانی هم برای سایر تیم ها در ادامه جام حذفی بکشد، که به نظر می رسد با این نوع سبک بازی تراکتور را بتوان یکی از مدعیان اصلی کسب جام هم در نظر گرفت.

صعود به آسیا برای تراکتور و هواداران اش صعود تیمی با خصوصیات متفاوت هواداران اش کاری بزرگ است، که به نظر می رسد از جام حذفی این امر دور از ذهن نباشد، پس باید منتظر بود و دید آیا سونامی تراکتور آسیا را در خواهد درنوردید یا نه، سونامی که با شور و حال هواداران این تیم دو چندان خواهد شد.

اگر عماد رضا نشد به دنبال مهاجم دیگری می رویم.

کمالوند در مصاحبه مطبوعاتی بعد از دربي: اگر عماد رضا نشد به دنبال مهاجم دیگری می رویم.

کمالوند در خصوص دیدارهای جام حذفی گفت: در طول این 3 سالي که من در تراکتورسازی حضور دارم، برای اولین بار به طور جدی در جام حذفی شرکت کرده ایم که امیدوارم بتوانیم به موفقیت برسیم.
به گزارش خبرنگار كلوب هواداران تراكتورسازي، وی در خصوص تعویض هایش گفت: تعویض جلیلی اجباری بود چون قبل از پایان نیمه اول محمد ابراهیمی دچار آسیب دیدگی شد و ما برای اینکه وی برای بازیهای بعدی آماده بماند او را با جلیلی تعویض کردیم. جلیلی در این بازی خوب بود و تعویض او به دلیل تغییر تاکتیکی بود و ما با آوردن ترائوره قصد حفظ بازی را داشتیم.
کمالوند در خصوص پیش بینی این نتیجه قبل از بازی اظهار داشت: فوتبال به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست واگر قبل از بازی از من می پرسیدند برای من، یک بر صفر هم راضی كننده بود، چون تفاضل گل در ديدارهاي حذفي تاثیر گذار نيست.
کمالوند در خصوص پیوستن عمادرضا به تراکتورسازی تبریز خاطر نشان کرد: کرار دوست صمیمی عماد رضا است و در اردوی قبلی با هم صحبت کردند. پس از آن کرار با تماسی که با من داشت گفت که عماد برای حضور در تبریز اظهار علاقه کرده است چون کرار تعریف مردم تبریز و تراکتور را پيش عماد كرده بود.
وی ادامه داد: عماد رضا علاقه مند به حضور در تراکتور است و بزرگترین مشکل ما رضایت نامه باشگاه مصری است و وی تا حدی علاقه مند بود که گفته است که من پولم را از آنها گرفته ام و دیگر پولی نمی خواهم، شما رضایت نامه مرا بگیرید تا نيم فصل دوم را در تبریز باشم و در صورت عدم امکان حضور او به دنبال مهاجم دیگری خواهیم بود.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در خصوص اخراج علیزاده اظهار داشت: به اعتقاد من علیزاده اشتباه بچگانه ای انجام داد و با وجود اینکه توپ مال ما بود، نباید این کار را می کرد ولی خوب این موضوعات طبیعی است ولی به نظرم تیمی که 4 گل جلو است نباید در بازی تنش ایجاد کند.
وی در خصوص بازی با ملوان گفت: من فعلا در مورد این بازی حرف نمی زنم چون قبل از بازی با ملوان، باید به مصاف سایپا برویم و الان در بین 8 تیم هستیم و به امید خدا و با حمایت هواداران در تبریز، از سد ملوان خواهیم گذشت و به جمع 4 تیم خواهیم رفت.
خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازی تبریز: امیر توپچی پور

۱۳۸۹ آبان ۳۰, یکشنبه

کمالوند:عماد رضا مجانی برای تراکتور بازی می کند!

فراز كمالوند سرمربی تیم تراکتورسازی بعد از پیروزی پرگل در بازی جام حذفی مقابل شهرداری تبریز  گفت: فكر نمي‌كردم 5 گل به شهرداري بزنيم و به يك گل هم راضي بوديم.  بازي بسيار خوبي بود و بازيكنان من همه توقعات را برآورده كردند.
كمالوند ادامه داد: پس از اين كه چهار گل به ثمر رسانديم، بازيكنانم مانند يك بازي دست‌گرمي به بازي ادامه دادند و همين باعث شد كه شهرداري دو گل وارد دروازه ما كند، اما پس از آن ما يك بار ديگر بازي را در دست گرفتيم و توانستيم گل بعدي را هم به آن‌ها بزنيم.  فكر نمي‌كردم امروز بتوانيم پنج گل را به شهرداري بزنيم. در عين حال از همه چيز راضي هستم.
فراز كمالوند با اشاره به مذاكره تراكتورسازي با عماد رضا گفت: ما براي نيم فصل با بعضي از بازيكنان صحبت كرديم. از جمله در حال انجام مذاكره با عماد رضا هستيم كه در اين خصوص بايد بگويم كرار جاسم بازيكن ما با اين بازيكن صحبت كرده و عماد رضا هم گفته كه اگر رضايت‌نامه‌ام را از الزمالك بگيرم، حاضرم به صورت مجاني براي تراكتورسازي بازي كنم!
سرمربي تراكتورسازي در مورد اخراج علي عليزاده هم گفت: عليزاده كار بچگانه‌اي كرد و من حتما او را جريمه نقدي خواهم كرد.

حجازی فردا گسترش فولاد را تحویل می گیرد

ناصر حجازی فردا برای تحويل گرفتن تيم فوتبال گسترش فولاد به تبريز مي‌رود.  ناصر حجازي  از فردا فعاليت خود را به عنوان نماينده تام‌الاختيار مالك باشگاه گسترش فولاد تبريز در ليگ دسته يك آغاز می كند.
با صدور حكمي از سوي محمدرضا زنوزي مطلق، ناصر حجازي به عنوان نماينده تام‌الاختيار مالك باشگاه گسترش فولاد در اين تيم تبريزي انتخاب و معرفي شد.  حجازي را بايد از اين پس همه كاره تيم گسترش فولاد تبريز دانست. به احتمال فراوان در آينده نزديك حجازي به عنوان مدير افتخاري اين باشگاه انتخاب خواهد شد.

كمالوند : علیزاده را جریمه مالی می کنم

فراز كمالوند پس از صعود تراكتورسازي به مرحله بعدي جام حذفي اظهار داشت: بايد از لحاظ فرهنگي كاري كنيم تا بازيكنان زود عصباني نشوند. آنها قدرت فراتري دارند و هركدام مي‌توانند سرنوشت يك بازيكن را تغيير دهند.

وي افزود: بعد از دريافت گل دوم بچه ها به خودشان آمدند و محكم بازي كردند وگرنه ممكن بود گل بيشتري دريافت كنيم. ما بازي جام حذفي را با جديت دنبال مي‌كنيم.

كمالوند تصريح كرد: اگر قبل از بازي مي‌گفتند نتيجه اين ديدار را پيش بيني كن من شايد مي‌گفتم يك گل مي‌زنيم چون پيش بيني كار سختي است اما خوشحالم كه 5 گل به ثمر رسانديم.

سرمربي تراكتورسازي در خصوص جذب عماد رضا عنوان كرد:‌ توافقاتي از طرف جاسم كرار صورت گرفته عماد رضا خودش هم مايل است به تراكتورسازي بيايد ما هم او را مي خواهيم اما مشكل رضايتنامه دارد. به هر حال ما دنبال جذب يك مهاجم ديگر هستيم.

كمالوند در خصوص عصبانيت عليزاده مقابل شهرداري تبريز و اخراجش گفت:‌ عليزاده را جريمه مالي مي‌كنم. بازيكنان تراكتور نبايد عصباني مي شدند چون اين ضررش به خودمان مي‌رسد.

وي در خصوص بازي مقابل ملوان در مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي، خاطر نشان ساخت: فعلا درباره ملوان صحبتي نمي‌كنم. ديدار بعدي ما در ليگ با سايپا است. اين مسابقه براي ما مهم است و سعي خواهيم كرد سه امتياز را به دست آوريم.

درخشان: می دانستیم خواهیم باخت

حميد درخشان پس از باخت مقابل تراكتورسازي اظهار داشت: بازي خوب و جالبي بود. در اين ديدار تغييراتي داشتيم چون مي‌خواستم بازيكنان را بشناسم. تغيير سيستم دادم تا ببينم كدام بازيكنان خوب و كدام بد هستند. از اين مسابقه همه را شناختم.

وي افزود: عده‌اي بودند كه خواسته‌ام را برآورد نكردند. به آنها گوشزد مي‌كنم بيشتر كار كنند. آنها را به زمين فرستادم تا متوجه شوم اشكالشان كجاست و از نيمكت نشينان ناراحت نشوند.

سرمربي شهرداري تبريز تصريح كرد: بعد از تعويض، نتيجه تغيير كرد. نفرات خوبي كه روي نيمكت بودند را به ميدان فرستادم در ليگ بايد كمترين اشتباه را داشته باشيم.

درخشان با بيان اينكه تراكتورسازي تيم خوبي است ادامه داد: با اين بازيكناني كه داريم نمي‌توانيم در دو جبهه بجنگيم از اول مي‌دانستيم بازي با تراكتور برايمان سخت است و مي‌دانستيم مقابل اين تيم مغلوب مي‌شويم. تراكتورسازي بازيكنان دونده و تأثيرگذار زياد دارد.

سرمربي شهرداري تبريز درخصوص بازي با استيل آذين در ليگ گفت: هر بازي كه مي‌گذرد تجارب بيشتري به دست مي‌آوريم و باعث مي‌شود تيم رفته رفته قدرتمند شود. من از شرايط تيمم راضي ام و به كسب نتيجه مقابل استيل آذين اميدوارم.

درخشان از كنار گذاشتن دو بازيكن خارجي شهرداري تبريز خبر داد و گفت: فقط كارلوس را از بين خارجي ها از تيم حفظ مي‌كنم. دو بازيكن خارجي ديگر را به اين تيم اضافه مي‌كنم.

وي درباره جذب شيث رضايي مدافع پرسپوليس عنوان كرد: به صورت تلفني با كاشاني حرف زدم او هم با شيث صحبت كرده است مسئول باشگاه پرسپوليس با اين انتقال موافق است و فقط نظر خود شيث مانده كه آن هم قرار است ظرف فردا به ما جواب دهند.

پيروزي تراكتور در دربي تبريز

تيم تراكتورسازي و شهرداري، امروز، يكشنبه، در ورزشگاه يادگار امام مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش كلوب هواداران تراكتورسازي، اين ديدار كه از سري مسابقات جام حذفي، و از مرحله يك هشتم نهايي برگزار ميشد، در پايان با نتيجه 5 بر 2 به نفع تيم تراكتورسازي به پايان رسيد و شاگردان كمالوند با صعود به جمع هشت تيم، ميزبان تيم ملوان انزلي، خواهند بود.
براي تيم تراكتورسازي در اين ديدار، عباس محمدي، محمد نصرتي، مجتبي ترشيز، مرتضي اسدي، مصطفي اكرامي، مهدي كياني، آندرانيك تيموريان، جاسم كرار، محمد ابراهيمي(عليرضا جليلي(علو ترائوره)) و دادود دانشدوست(لئوناردو پيمنتا) و براي شهرداري، نوشي صوفياني، ابرقويي، گرداني، دقيقي، حاتمي(محمدرضا طهماسبي)، ايران پوريان(ميثم بائو)، كارلوس ادواردو(علي كريمي)، غفوري، پيرزاده، محمدپور و گودرزي به ميدان رفتند.
قضاوت اين ديدار بر عهده عليرضا فغاني بود كه به آندرانيك تيموريان، عباس محمدي از تراكتورسازي كارت زرد نشان داد و در دقايق 65 و 71 به ترتيب علي عليزاده و مهدي محمد پور را از زمين بازي اخراج كرد.

تيموريان: در ژانويه احتمال پيوستنم به بلك‌برن وجود دارد

آندرانيك تيموريان هافبك ملي‌پوش تراكتورسازي چند هفته‌ايست كه خيلي كم مصاحبه مي‌كند و ارتباطش با رسانه‌ها محدود شده است. عده‌اي از خبرنگاران در تمرين هفته گذشته تيم ملي قصد مصاحبه با آندو را داشتند ولي او حاضر به انجام مصاحبه نشد و بعضي از خبرگزاري‌ها اعلام كردند كه او با لحن بدي با چند خبرنگار صحبت كرده است.
تيموريان در مورد اينكه مي‌گويند او به خبرنگاران گفته خوابش مي‌آيد و حوصله مصاحبه كردن ندارد به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«من متأسفم براي آنهايي كه اين شايعات را درست مي‌كنند من وقتي با درخواست آنها براي انجام مصاحبه روبه‌رو شدم گفتم كه تازه از خواب بيدار شده‌ام و طبق دستور كادرفني اجازه مصاحبه كردن ندارند. سوال من اين است كه اگر يك فوتباليست نخواهد مصاحبه كند،‌ كار خلاف و غيرقانوني  انجام داده است؟»
او تأكيد مي‌كند:« من براي رسانه‌ها احترام خاصي قائلم ولي بعضي‌ها متأسفانه بدون اينكه بدانند به چه دليل آن روز مصاحبه نكردم مطالبي را نوشتند. آن روز افشين قطبي اعلام كرد كه قبل از ورودش به تمرين هيچ بازيكني حق مصاحبه ندارد و من هم به خبرنگاران گفتم كه اجازه بدهيد قطبي بيايد و مشخص شود كه مي‌توانيم مصاحبه كنيم يا خير. متأسفانه بعضي‌ها اين موضوع را در سايت‌هاي خبري طور ديگري جلوه دادند كه براي آنها متأسفم.»
تيموريان در مورد لغو بازي ايران و نيجريه ادامه مي‌دهد:«مربيان و بازيكنان تيم ملي از شنيدن خبر لغو ديدار ايران و نيجريه بسيار شوكه شدند. 24 ساعت قبل از انجام اين بازي به يك‌باره همه چيز به هم ريخت و اين اتفاق خوشايندي براي بازيكنان نبود. ما صبح و بعدازظهر تمرين مي‌كرديم و براي انجام يك بازي خوب آماده بوديم ولي متأسفانه اين مسابقه لغو شد.»
تيموريان تأكيد مي‌كند:«هر چند اين مسابقه لغو شد ولي بازي درون تيمي بسيار خوب بود. ما به اين بازي احتياج داشتيم و جدا از اينكه چند گل رد و بدل شد، بايد بگويم كه بازيكنان دو تيم اين ديدار را خيلي جدي گرفتند.»
تيموريان در مورد وضعيتش در تراكتورسازي و شانس حضورش در ليگ برتر انگليس مي‌گويد:« مدير برنامه‌هاي من با باشگاه بلك‌برن در تماس هستند و هنوز پرونده حضورم در اين تيم بسته نشده است. من با تراكتور قرارداد دارم و جدايي‌ام نيازمند رضايت اين باشگاه است هر چند كه هنگام عقد قرارداد توافقاتي صورت گرفت تا در صورت داشتن پيشنهاد خارجي امكان جدايي وجود داشته باشد.»
آندارنيك در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:«فصل نقل و انتقالات فوتبال انگليس تا آخر ماه ژانويه ادامه دارد و بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا كمك زيادي خواهد كرد تا احتمال حضورم در بلك‌برن بيشتر شود. من نهايت تلاشم را انجام مي‌دهم و اميدوارم دوباره بازي در ليگ برتر انگليس را تجربه كنيم.»