۱۳۸۹ مهر ۱۷, شنبه

حمله آندرانیک تیموریان به مدیرعامل سپاهان: مدیریت فقط ایزو گرفتن نیست/ ساکت درباره بازیکنان میلیاردی اش حرف بزند

فوتبال حرفه‌ اي مديريت حرفه‌ اي مي‌خواهد. ساکت حق نداشته در مورد من صحبت کند. مديريت حرفه‌ اي به ايزو گرفتن و قهرماني نيست. مديريت حرفه‌ اي اين است که شما در مورد تيم خودت صحبت کني.

Andranik Teymourian - Iran

 
 آندرانيک تيموريان هافبک ملی پوش تیم تراکتورسازی در واکنش به صحبت‌هاي مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: فوتبال حرفه‌ اي مديريت حرفه‌ اي مي‌خواهد. ساکت حق نداشته در مورد من صحبت کند. مديريت حرفه‌ اي به ايزو گرفتن و قهرماني نيست. مديريت حرفه‌ اي اين است که شما در مورد تيم خودت صحبت کني. من هرگز راجع به باشگاه سپاهان صحبت نمي‌کنم.

وي افزود: در مذاکراتي که با سپاهاني‌ها داشتيم با آنها به توفق نرسيديم و برايشان آرزوي موفقيت کردم و هيچ جا عليه شان حرفي نزدم ولي اين صحبت‌ها من را وادار مي‌کند که حرف هايي را مطرح کنم. بهتر است ساکت راجع به بازيکنان ميلياردي تيمش صحبت کند. بازيکناني که در فصل نقل و انتقالات هميشه جار و جنجال داشته اند.
تيموريان ادامه داد: من 4 سال تجربه حضور در فوتبال اروپا داشته ام و چنين مشکلي نداشته‌ام. در فوتبال حرفه‌ ای مدير به خودش اجازه نمي‌دهد درباره بازيکنان حريف صحبت کند، من هم تا به حال درباره مدير باشگاهي صحبت نکرده‌ام اما چون ساکت حرف‌هايي را درباره من زده بود اين حرف‌ها را جواب دادم و از اين به بعد درباره اين مساله صحبت نمي‌کنم.

جدول گلزنان لیگ دسته اول

در هفته دوم لیگ دسته اول 23 گل در 14 بازی به ثمر رسید که آمار ضعیفی برای این رقابتها محسوب می شود. در این هفته 4 بازیکن موفق به تکرار گلزنی شدند و به صدر جدول آمدند. جدول گلزنان لیگ دسته اول تا پایان هفته دوم بدین صورت است:
2 گل:  مصطفی چترآبگون، فریدون فضلی(گسترش فولاد تبریز) حامد حاجتی(نساجی مازندران) مسلم فیروز آبادی(گل گهر سیرجان) محسن زارع زاده(فولاد یزد) سجاد عرفانی( ماشین سازی تبریز)
یک گل: هادی دغاغله(آلومینیوم هرمزگان) میلاد جعفری، فواد بغلانی، سلمان زحمتکش(پیام مشهد) محسن رحیمی، مجید هوتن (نساجی مازندران) شهرام فلاح( صنعت ساری) محمد مهدی نظری( سپاسی شیراز) افشین چاووشی(داماش گیلان) مصطفی شجاعی(فولاد نطنز) محمد محمدیان، حامد بصیری(همیاری اراک) فرهاد بوستانی، مجید چلویی(کاوه تهران) لئوناردو برگیس، ولاتکو گروزدانسکی، علی آذری(داماش لرستان) کاوه زنگیان، امیرحسین محمدی، میلاد شریفات(مس رفسنجان) مهدی سیفی(ایرانجوان بوشهر) مصطفی کارگشا(پیام شیراز) کوشا بهایی پور، هادی موسوی(شیرین فراز کرمانشاه) مهدی عابدی، اسماعیل رمضانی پور، محمدعلی آقاجانی،محسن رحیمی(سپیدرود رشت) آرش روشنی پور(ابومسلم) وحید عسگری، ادین دودو، علیرضا کاووسی(تربیت یزد) رسول رمضانی( استقلال اهواز) بهمن یوسفی، محسن مظفری، امیر محمدی(مس سرچشمه) سهیل حق شناس(برق شیراز) محسن صلح جو ( اتکا گرگان)

تيموريان در تمرينات تراكتور

آندرانيك تيموريان بازيكنان ملي‌پوش تيم فوتبال تراكتورسازي كه به تازگي پيراهن اين تيم تبريزي را برتن كرده است، در تمرين صبح امروز شركت كرد. آندو كه تا آخر ليگ امسال با تراكتور قرارداد دارد در تمرينات اين تيم حاضر شد تا خودش آماده بازي‌هاي ليگ برتر كند. او پس از چند سال دور از فوتبال ايران دوباره بازي در ليگ برتر را تجربه خواهد كرد.

انتشار اولین نشریه اختصاصی باشگاه تراکتورسازی در طول تاریخ چهل ساله این باشگاه

اولین شماره گاهنامه اختصاصی باشگاه فرهنگی،ورزشی تراکتورسازی با نام تراکتور پرچمی روز یکشنبه در دکه های روزنامه فروشی پخش خواهد شد.این اولین بار است که نشریه اختصاصی توسط باشگاه تراکتورسازی انتشار می یابد.

تراکتور , نفت را آتش بزن

آخرین باری که این هواداران در دره گرگها تیم خود را به نظاره نشسته اند به بازی با ذوب آهن در تاریخ 19/6/89 برمی گردد که یک ماه از آن روز گذشته است و عطش تشویق های بی امان و حضور آندو تیموریان در تیم بار دیگر سیل خروشان عاشقان به آذربایجان را به این مکان مقدس جاری خواهد ساخت , مکانی که می تواند پیام آور دوستی ها و نمایشگر جوانمردی ها در زمین و روی سکوهایش باشد هرچند در حقش ناجوانمردی ها روا شده باشد!


منبع: اختصاصی Traxtorchi.ir

بالاخره 22 روز وقفه در مسابقات لیگ برتر روز یکشنبه این هفته به پایان می رسد و تیم تراکتور در این روز به مصاف نفت تهران خواهد رفت. نفت از 9 بازی گذشته خود 2 برد , 6 تساوی و یک باخت کسب کرده و با 12 امتیاز در رده یازدهم جدول جای گرفته است. این تیم تا کنون در بازیهای خارج از خانه شکستی متحمل نشده است و در چهار بازی خارج از خانه در هر بازی یک گل دریافت نموده که نشان از این دارد که در خارج از خانه با احتیاط کامل بازی می کند.

تیمی بدون حاشیه با کادر فنی مجرب که جزء چهار تیمی هستند که کمترین شکست را تاکنون متحمل شده اند.

در مقابل تیم تراکتور از 9 بازی قبل 3 برد, 3 تساوی و 3 باخت در کارنامه خود دارد که 2 باخت و 2 برد آن در ورزشگاه خانگی خود بوده و با 12 امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده نهم جدول قرار دارد.

سابقه نشان داده است که تراکتور در اغلب موارد پس از وقفه طولانی مدت در رقابتها دچار افت محسوسی می شود
و دوری بازیکنان کلیدی تیم از تمرینات به دلیل حضور در تیمهای ملی مختلف این نگرانی را افزون تر می کند که تیم از آمادگی لازم برخوردار نباشد. در این مدت نصرتی و آندو تیموریان در تیم ملی بزرگسالان و ابراهیم زاده در تیم ملی امید و جاسم کرار در تیم ملی عراق حضور داشتند. و به این اضافه کنید مصدومیت مدافع کلیدی تیم یعنی مرتضی اسدی و هافبک دفاعی تیم، مهدی کیانی  که در بازی دوستانه با ملوان  دچار آسیب دیدگی شدند.

ولی نکات مثبتی هم هواداران را به پیروزی در این بازی امیدوارتر می کند ;

تراکتور در این مدت بازیهای تدارکاتی خوبی را برگزار کرده تا آمادگی بازیکنان را حفظ کند , هرچند این بازیها جای رقابت در لیگ را پر نمی کند ولی یک نکته مثبت در این تعطیلات بود.

پیوستن آندو تیموریان به تیم که بی تردید یکی از بازیکنان طراز اول فوتبال ما محسوب می شود امتیاز مثبت دیگری برای تراکتور محسوب می شود و همچنین بازیهای درخشان آندو با تیم ملی در این مدت نشان از آمادگی بدنی و روانی بالای وی دارد که هواداران را به بازیهای پیش رو امیدوارتر می کند.

حضور با شکوه هواداران متعصب و بی شمار تراکتور وقتی که در ورزشگاه یادگار بازی می کند موتور محرکه تیم محسوب می شود که هر تیمی آرزوی داشتن چنین نیروی عظیمی در کنار خود را دارد. آخرین باری که این هواداران در دره گرگها تیم خود را به نظاره نشسته اند به بازی با ذوب آهن در تاریخ 19/6/89 برمی گردد که یک ماه از آن روز گذشته است و عطش تشویق های بی امان و حضور آندو تیموریان در تیم بار دیگر سیل خروشان عاشقان به آذربایجان را به این مکان مقدس جاری خواهد ساخت , مکانی که می تواند پیام آور دوستی ها و نمایشگر جوانمردی ها در زمین و روی سکوهایش باشد هرچند در حقش ناجوانمردی ها روا شده باشد!

در این روز هواداران از تیم محبوب خود فقط برد می خواهند و می خواهند که با به آتش کشیدن نفت مسیر پیش رو را روشنتر نمایند و پله های صعود را محکمتر بپیمایند...

پس تراکتور , نفت را آتش بزن

درخشش اوزیل در شبی که هو شد!

آلمان سه امتیاز حساس دیدار «خارج از خانه» مقابل ترکیه در برلین را به دست آورد. شهر برلین به داشتن مهاجران ترک پرشمار مشهور است و یواخیم لو، مربی آلمان به شوخی گفته بود بازی آنها عملا در خانه ترکیه برگزار می‌شود.
انتظار می‌رفت 30 هزار طرفدار ترکیه‌ای به ورزشگاه بیایند و به نظر می‌رسد این اتفاق هم افتاده است. پرچم ترکیه در دست بسیاری از هواداران دیده می‌شد و مسعود اوزیل هم هر بار توپ را گرفت هو شد.
آلمان در نیمه اول در خط میانی حاکم مطلق میدان بود، به ویژه آن که محمت آئورلیو به دلیل مشکل عضله ران پا مجبور به ترک میدان شد. آلمانی‌ها در دقایق پایانی نیمه اول روی حرکت توماس مولر و ضربه میروسلاو کلوزه به گل رسیدند.
ترک‌ها در نیمه دوم می‌توانستند بازی را به تساوی بکشانند، اما لوکاس پودولسکی هم موقعیت بسیار خوبی که اوزیل برایش مهیا کرده بود را از دست داد. خود اوزیل در دقیقه 79 پاس عالی فیلیپ لام را به گل دوم تبدیل کرد و در دقیقه 87 هم کلوزه گل سوم را زد تا در فاصله 11 گل تا رکورد 68 گل ملی گرد مولر برای آلمان قرار بگیرد.
به این ترتیب آلمان 9 و ترکیه 6 امتیاز از سه بازی دارند.

۱۳۸۹ مهر ۱۵, پنجشنبه

برد گسترش فولاد و تساوی ماشین سازی

هفته دوم لیگ آزادگان عصر امروز با انجام 13 بازی پیگیری شد که در مهمترین بازیها تیم استقلال اهواز دومین شکست پیاپی خود را در اهواز متحمل شد. نساجی به داماش لرستان باخت و گسترش فولاد دومین برد متوالی اش را بدست آورد. ابومسلم در مشهد به اولین برد خود رسید و برق شیراز نیز در رشت شکست سنگینی را متحمل شد. نتایح کامل هفته دوم بدین صورت است:
 گروه 1
اتکا گرگان 1- ماشین سازی تبریز 1
گل: محسن صلح جو(89)/ سجاد عرفانی(78)
تربیت یزد 3- گل گهر سیرجان 1
گل: وحید عسگری(45) ادین دودو(70)علیرضا کاووسی(90) / مسلم فیروزآبادی(4)
مس رفسنجان1 – نفت مسجد سلیمان صفر
گل: کاوه زنگیان(88)
کاوه تهران 1- پیام مشهد صفر
گل: فرهاد بوستانی(63)
همیاری اراک صفر- شهرداری بندرعباس صفر
فولاد نطنز صفر- سپاسی شیراز صفر
شهرداری یاسوج صفر- داماش گیلان صفر
 گروه 2
پیام شیراز صفر- شیرین فراز کرمانشاه صفر
داماش لرستان 2- نساجی مازندران 1
گل: لئو برگیس(50) ولاتکو گروزدانسکی(83) / حامد حاجتی(15)
سپیدرود رشت 3- برق شیراز 1
گل:مهدی عابدی(50) اسماعیل رمضانی پور(68) محمدعلی آقاجانی(87)/
گسترش فولاد تبریز 2- فولاد یزد 1
گل: مصطفی چترآبگون(35، 43) / محسن زارع زاده(47)
ابومسلم مشهد 1- ایرانجوان بوشهر صفر
گل: آرش روشنی پور(85)
استقلال اهواز 1- مس سرچشمه 3
 دیدار آلومینیوم هرمزگان و صنعت ساری نیز فردا برگزار می شود.

تصمیم قطعی باشگاه فنرباغچه برای خرید جواد نکونام

باشگاه فنرباغچه در نظر دارد در پايان اين فصل از رقابت‌هاي لاليگا جواد نكونام را به خدمت بگيرد.  این باشگاه ترکیه ای كه مدت‌ زيادي است به دنبال به خدمت گرفتن نكونام بوده است، قصد دارد با تمام شدن فصل 2011 ـ 2010 و با توجه به اين كه قرارداد نكونام تا آن زمان با اوساسونا به پايان مي‌رسد اين بازيكن را به خدمت بگيرد.
پيش از اين مسوولان باشگاه فنرباغچه قصد داشتند نكونام را در آغاز اين فصل به خدمت بگيرند اما اين موضوع در آن زمان منتفي شد. در عين حال سران اين باشگاه همچنان به دنبال بازيكن ايراني اوساسونا هستند و تصميم قطعي گرفته‌اند كه در پايان اين فصل نكونام را به خدمت بگيرند.
به نوشته سايت های تركي باشگاه فنرباغچه قصد دارد نكونام را به جاي كريستين باروني كه هم‌اكنون در پست هافبك دفاعي اين تيم بازي مي‌كند، به خدمت بگيرد.خبر علاقه باشگاه فنرباغچه برای استخدام جواد نکونام، طی دیروز و امروز بازتاب گسترده ای در سایت ها و روزنامه های ترکی و اسپانیایی داشته است.

۱۳۸۹ مهر ۱۴, چهارشنبه

ستایش فیلیپ لام از روحیه تیمی ترکیه

فیلیپ لام، کاپیتان تیم ملی آلمان پیش از دیدار مقدماتی یورو 2012 مقابل ترکیه از روحیه جمعی آنها ستایش کرده است.
این مدافع کناری گفته: «آنها البته به صورت فردی بازیکنان خوب زیادی دارند، اما بزرگ‌ترین نقطه قوت آنها روحیه تیمی‌شان است. یعنی همه خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند، از شماره 1 تا شماره 11.»
لام به این ترتیب گفته شباهتی ویژه بین آلمان و ترکیه وجود دارد.
آلمان پس از دیدار در برلین مقابل ترکیه در قزاقستان به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود.

پیروزی تراکتور مقابل آلومینیوم حکمتی تبریز

تراکتورسازی تبریز ساعت 16 دیروز در زمین لشگر به مصاف تيم آلومینیوم حکمتی تبریز رفت و موفق شد حريف را با 3 گل شكست دهد.
در ابتدا تيم آلومینیوم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تا دقایق پایانی نیمه اول، بازی بدون گل در جریان بود که  تراکتورسازان توسط کرار جاسم به گل دست پيدا كردند و نیمه اول با یک گل به سود این تیم به پایان رسید.
در نیمه دوم هم لئو پیمنتا و میثم منیعی از روی نقطه پنالتی دوبار توانستند دروازه این تیم را گشوده و بازی با نتیجه سه بر صفربه پایان رسد.
نکته جالب این مسابقه پیراهنهای آبی تیم تراکتور در این دیدار بود!
حدود 100 نفر از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

تراکتور پرطرفدارترین ، شهرداری پنجمین تیم پر طرفدار

طبق آمار منتشر شده از لیگ برتر تاکنون باشگاه شهرداری از لحاظ بیشترین تعداد حضور تماشگر در هر بازی رده پنجم را ببین ۱۸ تیم حاضر را در اختیار دارد . شهرداری تبریز تاکنون ۴ بازی را میزبان هوادارانش بوده که در مجموع این ۴ بازی ۸۴ هزار نفر از بازی ها دیدن کردند و میانگین ۲۰۵۰۰ نفر برای هر بازی را ثبت نمودند و جمعاً در این بازی ها از ۲۹% ورزشگاه استفاده شده است .
در رده ی نخست این آمار باشگاه تراکتورسازی تبریز با داشتن ۱۴۰ هزار تماشاگر در دو بازی در رده اول ، استقلال تهران با ۱۶۲ هزار نفر در ۵ بازی در رده دوم ، پرسپولیس با ۹۵ هزار نفر در ۳ بازی در رده چهارم ، صنعت نفت با ۴۵ هزار نفر از دو بازی در رده چهارم قرار گرفته و شهرداری تبریز نیز بالاتر از تیم های شاهین بوشهر – مس کرمان – ملوان انزلی – سپاهان – ذوب آهن – فولاد خوزستان و … در رده پنجم قرار دارد.

برنامه هفته دوم لیگ دسته اول

گروه اول:
همياري اراك - شهرداري بندرعباس (امام خميني - اراك)
داور: ايرج ساعدي

فولاد نطنز - مقاومت شهيد سپاسي (صفائيه - مباركه)
داور: غلامرضا جباري

شهر صنعتي كاوه تهران - پيام خراسان (شهرك قدس - تهران)
داور: عليرضا اكرمي

شهرداري ياسوج - داماش گيلان (تختي - ياسوج)
داور: رحيم مهرپيشه

اتكا گلستان - ماشين سازي تبريز (آزادي - گرگان)
داور: محمدحسين كاظميان

تربيت يزد - گل گهر سيرجان (نصيري - يزد)
داور: جمشيد محمدي

مس رفسنجان - نفت مسجد سليمان (شهيد زينلي - سرچشمه)
داور: رضا كرمانشاهي

گروه دوم:

فولاد گستر تبريز - فولاد يزد (لشگر 31 عاشورا - تبريز)
داور: سيد مهدي سيد علي

استقلال اهواز - مس سرچشمه كرمان (تختي - اهواز)
داور: محمدرضا اكبريان

داماش دورود - نساجي مازندران (تختي - دورود)
داور: بابك وسيله‌بر

ابومسلم خراسان - ايرانجوان بوشهر (ثامن - مشهد)
داور: اشكان خورشيدي

سپيد رود رشت - برق شيراز (عضدي - رشت)
داور: رسول رهبرفام

پيام فارس - شيرين فراز كرمانشاه (حافظيه - شيراز)
داور: احمد صالحي

آلومينيوم هرمزگان - صنعت ساري (تختي - بندرعباس)
داور: قاسم واحدي

صعود تیم فوتبال بشیکتاش به رده ۲۶ ام در رده بندی بهترین تیم های جهان

تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه در رده بندی بهترین تیم های جهان به رده ۲۶ ام صعود کرد.
تیم بشیکتاش با موفقیت هایش در مسابقات لیگ اروپا و سوپر لیگ اسپور توتو جهشی ۷۰ رده ای انجام داده و در ردیف ۲۶ ام بهترین تیمهای فوتبال جهان قرار گرفت.
در این رده بندی تیم فنر باغچه از رده ۴۳ ام به ۵۰ ام و تیم گالاتاسارای نیز از رده ۴۸ ام به ۶۰ ام افت نمودند.
در رده بندی تیم اینتر قهرمان لیگ باشگاههای برنده همچنان در صدر قرار داشته و رده دوم و سوم را تیم های بارسلون و بایرن مونیخ بخود اختصاص داده اند.

رد درخواست عزیز محمدی توسط سفارت امارات !

سفارت امارات در تهران از لیست بلند بالای مهمانان بازی ایران و برزیل در ابوظبی تنها برای دو نفر ویزا صادر نکرد.
فدراسیون فوتبال برای بازی ایران و برزیل تمام اعضای هیات رئیسه و روسای هیات های استانی را در لیست مسافران امارات قرار داد اما از این لیست بلند ، بالا تنها عزیز محمدی و هادی آیت اللهی رئیس هیات فوتبال فارس بودند که با درخواست صدور روادید شان از سوی دولت امارات مخالفت شد.

 سفارت امارات در زمان رد درخواست اولیه این دو عضو ارشد فدراسیون فوتبال که از اعضای هیات رئیسه تشکیلات فوتبال ایران هستند ، دلیلی ارائه نکرده است.

عزیز محمدی ، رئیس سازمان لیگ برتر  در این باره گفت:« من در جریان نیستم و اصلا نمی دانم قرار است به امارات بروم یا نه.»

۱۳۸۹ مهر ۱۳, سه‌شنبه

محرومیت 6 ماهه تعلیقی برای شهرداری تبریز؛ 1500 بلیت در هر بازی خانگی!!!

رای کمیته انضباطی درباره باشگاه شهرداری تبریز مشخص شد. مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی گفت : پیرو تخلفات ادامه دار و فحاشی طرفداران منتسب به تیم شهرداری تبریز در بازی های لیگ برتر فوتبال ، باشگاه تبریزی باید 10 میلیون تومان به عنوان جریمه پرداخت کند.

همچنین طرفداران این تیم با 6 ماه محرومیت تعلیقی از حضور در ورزشگاه مواجه می شوند و در صورت بروز کوچکترین تخلف این محرومیت اعمال می شود.

شریفی در پایان گفت :  مسولان باشگاه شهرداری اعلام کرده اند که این تیم فقط 1500 هوادار دارد و بنابراین تیم شهرداری تبریز از این پس در بازیهای خانگی تنها می تواند 1500 بلیت  بفروشد و این عده تنها با کارت کانون هواداران شهرداری تبریز اجازه ورود به ورزشگاه ها را خواهند داشت.

آذربایجان اونوتماز ، اوز اوغلودور بو فراز

مطمئنا از لحاظ روانشناسی هر چقدر بازیکنان و مربیان در آرامش خاطر باشند بهترین عملکرد را از خود نشان میدهند. اما ظاهرا این آرامش به مزاق عده ای که همواره در صدد برهم زدن آرامش تیم هستند خوش نیامده و سعی در بر هم زدن این آرامش را دارند. چنین افرادی همواره و در تمام برهه های تاریخ حضور داشته اند و به جای تفکر ملی و قومی تنها در اندیشه های فردی سیر می کنند. برای چنین اشخاصی تنها ملاک و تنها شاخص موفقیت و آسایش فردی است.

تخریب سرمربی محبوب تیم تراکتور نیز مشابه همین قضیه است. واضح و مبرهن است که سرمربی، بازیکنان، مدیریت ، هواداران و کلیه ی افراد حاضر در یک باشگاه تشکیل دهنده ی بدنه ی تیم می باشند و تخریب و یا تضعیف هر یک از آنها منجر به افول جمعی می شود. این عده با مطرح کردن بحث هایی همچون بومی گرایی دوباره میخواهند تیم را وارد حاشیه کرده و تمرکز تیم را بر هم زنند و از همین طریق به اهداف پلید خود که همانا باخت تیم تراکتور و اخراج سرمربی میباشد برسند تا بتوانند دوباره به منافع شخصی خود دست یابند.


شایان ذکر است که وجود افراد بومی در یک تیم همواره باعث موفقیت تیم می شود ولی باید توجه داشت که در دنیایی که روز به روز در حال کوچک تر شدن است و سیر صعودی ای به سوی جهانی شدن گام برمیدارد مطرح کردن چنین موضوعاتی چندان مناسب نمی باشد. بومی گرایی از جمله مسایلی است که نیاز به سرمایه گذاری و هدف سازی بلند مدت دارد و نمی توان یک شبه دم از بومی سازی زد. از سوی دیگر نیاز مبرم به آسیایی شدن را مطمئنا باید به چنین مواردی در اولویت قرار داد، چرا که آوازه نام تراکتور باید در آسیا طنین انداز شود. از این روانتقاد های هدف دار و بو داری که در برخی از سایت ها، روزنامه ها و خبرگزاری ها از سوی این افراد ارائه میشود تنها منجر به بی آبرویی چنین افراد مغرضی می شود.


کسانی که باخت به ذوب آهن را که با اقتدار در صدر لیگ قرار دارد ایرادی بر عملکرد سرمربی میدانند! در حالی که در نظرسنجی همین سایت و سایر سایتهای هواداری مبنی بر دلیل شکست تیم تراکتور مقابل ذوب آهن از دید طرفداران فهیم تراکتور کمترین تاثیر در باخت تراکتور به دست می آید! و یا وقتی کمالوند متهم و محکوم میشود به از دست دادن رکورد کمترین باخت خانگی در بین تیمهای لیگ برتر! رکوردی که خود کمالوند بر جای گذاشته اسبابی در دست دشمنان میشود تا به وی حمله کنند. و یا تیم را تیم پرستاره خطاب میکنند و فراز را مربی بی تجربه! راستی کدامیک ستاره بودند ؟ این تیم وقتی به لیگ برتر آمد کدام ستاره را داشت؟ ستاره بودند یا شدند؟

محمد نصرتی؟! که بعد از آن قضایای جام جهانی فوتبالش رو به زوال بود و در تیم درجه دو اماراتی توپ میزد؟ مهرداد پولادی یا خیرخواه؟! که به نیمکت استقلال و پرسپولیس چسبیده بودند. مهدی ثابتی یا حسن رودباریان ؟!
کدامیک ستاره بودند؟
آری ستاره نبودند ولی کمالوند آنها را ستاره کرد ، کمالوند استاد بازسازی بازیکن در ایران است پس خرده به کار او نمیتوان گرفت.
با بررسی تک به تک این موارد به راحتی متوجه خواهید شد که این افراد دلشان به حال تیم نمیسوزد بلکه به دنبال لاشه هستند. ولی لاشخورها بدانند تا این هواداران در کنار تیم هستند آرزوی دست درازی به تیم ما را به گور خواهند برد. هر که با هر نیتی به قصد تخریب و به حاشیه کشاندن تیم باشد از سوی هواداران به فلاکت خواهد رسید پس مراقب باشید و بیش از این خودنمایی نکنید.

چند خبر کوتاه از تراکتورسازی

پرداخت بخشی از فروش بلیط لیگ دهم توسط سازمان لیگ
سازمان لیگ بنابه درخواست مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی مبلغی را از محل فروش بلیط استادیوم به این باشگاه واگذار کرد.

مصدوميت در بازي نيمه تمام
بازي نيمه تمام ملوان در شهرستان نير براي تراكتورسازي به بهاي سنگيني تمام شده چرا كه علاوه بر مهدي كياني كه به دليل ضرب خوردگي از ناحيه سر كه با 8 بخيه روبه رو شد، مرتضي اسدي يكي ديگر از مهره هاي سرشناس اين تيم نيز در اين ديدار تداركاتي آسيب ديده كه هر دو بازيكن فعلا دوران استراحت را ميگذرانند. این دیدار تا دقیقه 60 یک بر صفر به سود تیم ملوان بود.

کرار به تمرینات تیم بازگشت

کرار جاسم محمد که در اردوی تیم ملی عراق به سر می برد عصر روز پنجشنبه به جمع بازیکنان تراکتورسازی در تبریز پیوست و تمرینات خود را در تیم شروع کرده است.

دیدار تدارکاتی مجدد تراکتورسازی و ماشین سازی

روز سه شنبه 13/07/89 دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی دوباره به مصاف هم خواهند رفت. به نظر میرسد ماشین سازان قصد جبران نتیجه هفته پیش را دارند . در بازی قبل نتیجه 2 بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

اعلام اسامي داوران قضاوت کننده در ليگ برتر فوتسال

 اسامی داوران قضاوت کننده در رقابتهای لیگ برتر از هفته نهم از سوی کمیته داوران به این شرح اعلام شد:
 پنجشنبه 15/7/89
فولاد ماهان سپاهان - دبیری تبریز
حسین شهر آبادی-بهمن خسروانی-علیرضا یگانه-علیرضا رمضانی-ناظر:بهمن غفاری
پیروزی - گسترش فولاد تبریز
حمیدرضا رستمی-حسنعلی رحیمی-ابراهیم مسیبی-مجید فراهانی-ناظر: عبدالکریم سیستانی
شرکت ملی و حفاری - کیش ایر قم
عباس دهقانپور-حسین امیری-آرمان قنبرزاده-مجتبی محبی
جمعه 16/7/89
آرش بتن قزوین - لبنیات ارژن فارس
پژمان رضایی-فرامرز حسین نژاد-علیرضا فولادی-امید مصداقی-ناظر:مصطفی حاج محمد
علم و ادب مشهد سایپا - راه سای
عبدالحمید باقری-مرتضی شکرانه-امیر لامعی-صادق موسوی-ناظر:صدرالدین موسوی
فیروز صفه اصفهان - صنایع گیتی پسند اصفهان
حین شاهمرادی-مهران جعفری-داوود خان احمدی-کوروش هاشمی-ناظر:عزیز اله زارعی

۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

دیدار تدارکاتی تراکتورسازی و ماشین سازی

روز سه شنبه 13/07/89 دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی دوباره به مصاف هم خواهند رفت.در بازی قبل نتیجه 2 بر یک به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

فرکی: تراکتور را در تبریز شکست خواهیم داد

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران درخصوص ديدار هفته دهم اين تيم گفت: به طور يقين دراين هفته تيم خوب تراكتورسازي را در تبريز شكست خواهيم داد.حسين فركي با اشاره به اينكه بازيكنان نفت براي اين ديدار انگيزه بالايي دارند،افزود:بازي مقابل هواداران بي شمار و خونگرم تبريزي براي هر تيمي سخت است اما ما تنها به دنبال كسب 3 امتياز اين ديدارهستيم.
وي افزود: خوشبختانه در تعطيلات ليگ برتر اردوي تداركاتي برون مرزي مناسبي را در كشور تركيه برپا كرده و از نتايج آن رضايت داريم. با شرايط خوبي كه بازيكنان دراين اردو بدست آوردند اميدواريم در ادامه ليگ بازي هاي زيباتري را مقابل تيم هاي ليگ برتري به نمايش بگذاريم.
فركي در خصوص برگزار نشدن ديدارهاي تداركاتي اين تيم در اين اردو نيز گفت: متاسفانه به دليل شرايط بد جوي در 2 روز نخست اين اردو برنامه قبلي ما تغيير و همين مساله باعث شد تا نتوانيم با تيم هايي كه در نظر داشتيم بازي تداركاتي برگزار كنيم.

تيم فوتبال نفت تهران عصر امروز(يكشنبه) با گل هاي اكبر صغيري و داريوش ميكاييلي تيم كاوه تهران را در یک بازی دوستانه شكست داد.

اگر در جایی به شما توهینی شد گذشت کنید

شریفی:هواداران تبریزی نگران محرومیت تیم خود نباشند

دکتر شریفی دئیس کمیته انضباطی دیشب در اخرین بخش خبری شبکه استانی تبریز در تماسی تلفنی به سوالا ت مختلف در رابطه با پرونده دیدار شهرداری وپرسپولیس پاسخ داد.
به گزارش گل ، وی در مورد اینکه حکمی علیه شهرداری صادر شده یا نه ،گفت:بر خلاف انچه که مطرح می شود هیچ حکمی صادر نشده ولی با توجه به جلسه ای که در همین ارتباط وجود داشت، عده ای از دوستان معتقد به صدور رای محرومیت بودند که با در نظر گرفتن اینکه فوتبالدوستان تبریزی با حضور پر شور خود به ورزشگاه های ما شور نشاط خاصی را دادند با لحاظ کردن این مو ضوع من در همین جا به هواداران نبریزی قول می دهم که نگران محرمیت تیم شهر خود نبا شند .
 وی ادامه داد: رای صادره که طی روز های اینده ابلاغ خواهد شد، نها یتا شامل جرایم نقدی خواهد شد که در این ارتباط لازم است یک بار دیگر تاکید کنم که در صدور رای دوستان حتما در نظر داشته باشند که نامه نگاری و تماس تلفنی ویا دیگر موارد تاثیری دررای کمیته انضباطی ندارد.
 او ادامه داد: به نظر من مدیر عامل محترم پرسپولیس می توانست ضمن جلوگیری از مطالبی که در سایت این باشکاه مطرح شده بود جهت حفظ ارامش هواداران دو تیم نقش مهمی راایفا کند وقدم بزرگی را در جهت به حداقل رساندن تنش ها بردارد. از طرفی مطرح کردن اقدامات عکس العملی و ارتباط دادن قانون سوم نیوتون در این موارد معنایی ندارد چرا که ناقض اخلاق و معرفت است ومن به مدیر عامل شهرداری هم گفتم شما هر چقدر توان دارید که تماشاگر به ورزشگاه بیاورید، بلیت فروشی کنید مثلا اگر کنترل 5 هزار نفررا می توانید تضمین کنید بیشتر از این را در ورشگاه در قسمت هوا داران خود جای ندهید . البته می دانم کنترل و ایجاد شرایط بهتر بازی مطمئنا تنها به عهده باشگاه نیست و برادرانمان در نیروی انتظامی و همه عوامل برگزاری دست در دست هم مسئو لیت را عهده دار هستند .
 شریفی در مورد توهینهای قومیتی نیز تاکید کرد که در هر شهر ی این اتفاق بیافتد شدیدا برخورد خواهد شد ورفتارهای گذشته هواداران چند تیم مثل مس کرمان که توهینهای قومیتی در فصل گذشته داشته اند در پرونده انضباطی انها ثبت است ودر صورت تکرار به محرومیت هم منجر خواهد شد.
 وی در پایان اظهارات خود با این جمله که من ارادت خاصی به هواداران تبریزی دارم، حرفهایش را اینطور تمام کرد :همه این موضوع را میدانند ودر فصل گذشته هم برخلاف بعضی شیطنت ها که می توانست محرومیت های را در پی داشته باشد ودر این رابطه فراز کمالوند هم در جریان بود ما بدلیل قدر دانی از حضور مثبت این عزیزان با دیده اغماض محرومیتی را اعمال نکردیم .با توجه به شناختی که ازتماشاگران تبریزی که سر امد تماشاگران ما هستند دارم امیدوارم اگر در جایی هم به شما توهینی هم شد به بزرگواری انرا گذشت کنید .

۱۳۸۹ مهر ۱۱, یکشنبه

پیشنهاد هواداران : 22 مهر ، روز اردبیل

دوستان با توجه به اینکه دشمنان تراختور برای نابودی تیم آزربایجان هم قسم شده اند و حتی در این راه از برخی وطن فروش خودی استفاده میکنند تا بین شهرهای آزربایجان تفرقه بیاندازند بنابراین بر ماست که جلوی این توطئه را بگیریم . بنابراین پیشنهاد میشود روز بازی با نفت تهران را به نام روز اردبیل نام گذاری کنیم . طبیعی است بازیهای بعدی با همفکری دوستان به نام شهرهای بزرگ دیگر آزربایجان همچون : اورمو ، زنگان ، همدان ، قزوین ، مرند ، و...... خواهد بود . 
پس وعده ما روز بازی تراختور با نفت تهران ( همه با هم به احترام یکی از شهرهای قدیمی آزربایجان برخاسته ، با سه کف محکم اردبیل را فریاد خواهیم زد )

اوچ چپیك .... اردبیل

كوتاه از تبريز؛ بازگشت بدون وقفه و خوش‌قولي جاسم كرار

بازگشت بدون وقفه و خوش‌قولي جاسم كراربعد از آخرين بازي تراكتورسازي مقابل مس كرمان جاسم كرار براي ملحق شدن به تيم ملي عراق و شركت در بازي‌هاي غرب آسيا،‌ ايران را ترك و روز جمعه طبق همان وعده‌اي كه داده بود خود را به كادرفني تراكتورسازي معرفي كرد. در اين رابطه قابل توضيح است كه كرار تنها بازيكن عراقي شاغل در ليگ برتر ايران است كه با وجود استفاده از مرخصي‌هاي متعدد در بازگشت هيچگونه بدقولي‌اي تا بدين جا انجام نداده است. كرار با توجه به به مصدوميتي كه از ناحيه كشاله ران داشته و در بازي با مس كرمان تشديد شد با در نظر گرفتن اين مصدوميت هر چند خود را به سرمربي تيم ملي عراق معرفي كرد ولي با در نظر گرفتن نظريه پزشك تيم در رابطه با عدم حضور در ميدان بدون شركت در بازي‌هاي تيم ملي عراق به كشور بازگشت.
مصدوميت در بازي نيمه تمامبازي  نيمه تمام ملوان در شهرستان نير براي تراكتورسازي به بهاي سنگيني تمام شده چرا كه علاوه بر مهدي كياني كه به دليل ضرب خوردگي از ناحيه سر كه با 8 بخيه روبه‌رو شد، مرتضي اسدي يكي ديگر از مهره‌هاي سرشناس اين تيم نيز در اين ديدار تداركاتي آسيب ديده كه هر دو بازيكن فعلا دوران استراحت را مي‌گذرانند. ولي با توجه به اظهارات كادرفني تراكتورسازي بازگشت كرار همراه با رفع مصدوميت وي بوده كه در تمرينات ديروز اين تيم به طور جدي حضور داشت.
بازي تداركاتي ديگر و مجدديك‌بار ديگر تراكتورسازي و ماشين‌سازي براي يك‌ بازي تداركاتي ديگر ظرف يكي، دو روز آينده در مقابل هم قرار مي‌گيرند. اين بازي طبق بازي‌هاي قبلي تراكتور در زمين چمن فجر تبريز برگزار خواهد شد.

ناله ها و اعترافات جالب شوونیزم و اهداف والای هواداران

 تیم تراکتورسازی، عرصه ی اهداف پانترکیستها

دلایل کاملن آشکاری وجود دارد که حوادث ِ پیرامون تیم تراکتور سازی، در راستای بوجود آوردن و دامن زدن به تنازعات قومی شكل گرفته است، و در این رابطه نگرانی از "تجزیه ایران"، که نظریه پردازان پانترکیست در دکترین خود مطرح ساخته اند، یک خواب و خیال ملی گرایانه و یا صرفن یک ترس و توهم نیست که ریشه در باورهای واهی داشته باشد. کوچیدن ِ تمامی تئوریسین ها و سرشاخه های قوم گرای آذری و هم چنین ترک گرایان پانترکیست در ماه های اخیر میان ِ هواداران تیم تراکتورسازی و روی سکوهای برخی ورزشگاه های کشور، نشان از تحرکات و دل مشغولی های ویرانگرایانه ای است که در پس این حرکت ناگهانی دیده می شود. بررسی کلی این موضوع، ما را به طرح پرسش زیر رهنمون می سازد.
"در پس ِ هواداری پانترکیست ها و پان آذریست ها، از تیم تراکتور سازی چه منافع و گزاره هایی نهفته است؟"
بی تردید این منافع، در تقابل جدی و خطرناک با اتحاد اقوام ایرانی است. پان ترکیستها سالهاست نتوانسته اند از محدوده کوچک و محفلی خویش پای را فراتر گذارند، ولی اکنون، خود را بر موجی سوار کرده اند که پیش از این در مقیاس های بزرگتر در یوگسلاوی سابق پیش آمد. تنازعات نژادپرستانه که میان هواداران تیم "دینامو زاگراب" به نمایندگی از سوی کروات ها و تیم "ستاره سرخ بلگراد" به نمایندگی از سوی صربها دیده شد، در نهایت چنان اوج گرفت که حوادث بسیار خونینی را دامن زده و در کنار کشمکش های دیرپای قومی گذشته، به تجزیه یوگسلاوی انجامید. اکنون پانترکیستها و فعالان قوم گرای آذری، حوادث ویرانگری را رقم می زنند که سربازان کم سن و سالش، خشمگیانه، از روی سکوها برای ملت ایران نشان گرگ بالا می برند و شعارهای ضد ملی سرمی دهند.
پانترکیستها به نقش فوتبال در ایجاد شکافهای هولناک قومی، پی برده اند و درصدد برآوردن آرزوی دیرین خود در جهت ایجاد یک خیزش مهم توده ای و موثر هستند. در این سالیان آنان دریافته اند حرکت در لایه های فرادست قومی، نخبگان ِ شاعر، نویسنده، نوازنده و هنرمند، هرگز نخواهد توانست آرزوی دیرین آنها را جامه عمل بپوشاند. در شرایط کنونی ایران، آنها در مرحله ی نخست، نیاز به استحکام سیاسی و سپس نیل به هدف نهایی دارند. بی شک آنها اهداف ِ اصلی ِ سیاسی خود را به تعویق خواهند انداخت، و در این شرایط تنها به همگرایی ِ هواداران ِ تیم تراکتور سازی با فعالان قومی و عمدتا پان آذری های استان آذربایجان شرقی تمرکز کرده و در پی استقرار روابط فرهنگی، اجتماعی و ورزشی میان آنها خواهند بود. بررسی رسانه های بیشمار قوم گرایان، پان ترکیستها و پان آذری های ایران نشان می دهد، طرفداری از تیم تراکتور سازی به عنوان یک رویکرد ِ جذاب و ضروری مطرح بوده و آنها بخش مهمی از فعالیتهای اصلی خود را به این موضوع محدود کرده اند. اکنون نیز با طرح جُستارهای بلاموضوع در عرصه فوتبال، درصدد آمیختن قومی گری و کشمکش های دیرپای با عناصر ورزشی و کشاندن تنازعات کینه توزانه به سطح خیابانها می باشند.

سهرابی: بازی با سایپا آخرین فرصت میثاقیان نیست

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز معتقد است این تیم بد فوتبال بازی نمی کند و فقط نتایج بدی به دست می اورد .
سهرابی در این خصوص می گوید : ” تیم ما شرایط خوبی پیدا کرده است . زمان مناسبی در اول فصل برای بستن تمیمی خوب و بدنسازی نداشتیم و با همان خستگی وارد لیگ برتر شدیم و نتوانستیم شکست ناپذیری خود را در لیگ برتر  شدیم و نتوانستیم شکست ناپذیری خود را هم در لیگ برتر ادامه دهیم . مطمئناً بهتر خواهیم شد . به کادر فنی و بازیکنان تیم اعتقاد دارم تا به حال شرمنده هواداران شدیم ولی به آن ها قول می دهم این نتایج ضعیف را جبران کنیم و هواداران مطمئن باشند بهترین تیم لیگ می شویم و به همراه تراکتورسازی نماینده خوبی برای استان خواهیم بود . تیم ما بد بازی نمی کند اما خوب نتیجه نگرفته است . این نتایج بعد هم به خاطر فرصت کمی بوده که برای هماهنگی داشتیم . امیدواریم مشکلات رفع شده باشد و بتوانیم در ادامه لیگ با قدرت کار کنیم .”
مدیرعامل شهرداری مدعی است هیچ خبری از تغییر در کادرفنی این تیم نیست و میثاقیان به فعالیتش ادامه می هد . سهرابی اعتقاد دارد میثاقیان در نتایج ضعیف شهرداری مقصر نیست : ” تازمانی که هیچ تغییری در این حیطه نداریم .  مقصر نتایج کادرفنی نیست و تنها یک درصد سهم دارند و بقیه به عوامل دیگر بر می گردد . هنوز هیات مدیره به این جمع بندی نرسیده است که میثاقیان مقصر نتایج ضعیف است . و هیچ ضرب الاجلی برای میثاقیان نداریم و بازی با سایپا هم آخرین فرصت او نیست . از هفته سوم می گویند می خواهیم سرمربی را عوض کنیم اما این اتفاق نخواهد افتاد چون می دانیم که مشکل رفع خواهد شد . به تغییر فکر نمی کنیم و به دنبال راه حلی برای رهایی از بحران هستیم.

پیروزی شاگردان میثاقیان مقابل تیم فیروز کریمی

تیم فوتبال شهرداری تبریز در یک بازی تدارکاتی توانست تیم گسترش فولاد تبریز را با نتیجه ۱-۰ مغلوب کند تا با سه برد پیایی در بازی های تدارکاتی اخیرش خط نشانی را بر تیم سایپا حریف بعدی اش در لیگ برتر بکشد .
در این بازی که عصر دیروز در زمین ایدم تبریز برگزار شد تیم شهرداری تبریز با تک گل رسول پیرزاده در حالی برابر تیم فیروز کریمی به برتری رسید که تمامی وقت بازی را در دست داشت و حتی می توانست با پیرروزی پر گل این بازی را به سود خود به پایان ببرد .