۱۳۸۹ مهر ۲۴, شنبه

فراز کمالوند: دوربین 90 باشد، مصاحبه نمی کنم!

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز هنگام حضور در سالن کنفرانس با مشاهده دوربین برنامه ورزشی نود گفت: اگر این گروه خبری این برنامه اینجا باشند من حاضر به صحبت نیستم و خواستار خروج آنها شد. همین اتقاق هم افتاد و گروه خبری برنامه نود شامل گزارشگر و تصویربردار با جمع آوری وسایل خود از سالن کنفرانس بیرون رفتند و وی حاضر به گفتگو با خبرنگاران سایر رسانه ها شد.
در همین خصوص کمالوند هنگام بیرون رفتن از سالن در گفتگویی با خبرنگار 90 گفت: 11 هفته از رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور می گذرد ولی من هر وقت در کنفرانس های خبری از هواداران تراکتورسازی تبریز تقدیر و تشکر کرده ام برنامه نود آن را پخش نکرده و به عبارتی این بخش از مصاحبه را حذف کرده است. وی افزود: بیشتر جذابیت لیگ برتر ما را حضور تماشاگران رقم می زند و من به عنوان نماینده تیم هنگام حضور در کنفرانس های خبری وظیفه دارم از آنها تقدیر کنم و انتظار دارم این صحبتهای من هم پخش شود ولی متاسفانه نود این اقدام را انجام نمی دهد.

کمالوند افزود: چرا وقتی محمد مایلی کهن در کنفرانسهای خبری صحبت می کند تمام صحبتهایش پخش می شود ولی قدردانی ما از حضور هواداران پخش نمی شود به همین دلیل من امروز از مصاحبه در جایی که دوربین نود حضور داشت خودداری کردم
.

مديرعامل ماشين سازي:تلاش مي كنيم با سپاهان در باغشمال بازي كنيم

مدیرعامل  ماشین سازی دبیری تبریز گفت:بازی با سپاهان سخت است اما ماشین سازی حریفی ازپیش باخته نخواهدبود.
 افشین دبیری در جریان تمرین روز جمعه تیم فوتبال ماشین سازی اظهار داشت : پس از پیروزی دلچسب و با ارزشی که ماشین سازی در قائم شهر و مقابل چشم 25 هزار هوادار نساجی کسب کرد ، روحیه بازیکنان و کادر فنی تیم بالاتر رفت تا برای رویارویی با سپاهان به لحاظ روانی آماده تر شوند.
وی ادامه داد تا قبل از بازی با سپاهان که روز سه شنبه برگزار می شود تمرینات آماده سازی تیم به شکل منظم به انجام می رسد و کادر فنی و بازیکنان تلاش می کنند که به لحاظ تاکتیکی نیز به مرز آمادگی کامل برسند. 

او گفت: شاید نام سپاهان سبب شود که خیلی ها روی کاغذ این تیم را برنده بازی با ماشین سازی بدانند اما همه  امیدواریم که روز سه شنبه یکی از شگفتی های جام حذفی را در تبریز رقم بزنیم. من با توجه به انگیزه و روحیه بالای کادر فنی و بازیکنان ماشین سازی به جرات می گویم که مقابل سپاهان تیمی از پیش باخته نیستیم و برای پیروز شدن امید داریم.
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی دبیری تبریز با بیان اینکه در صورت پیروزی تیمش مقابل تیم لیگ برتری سپاهان پاداش ویژه ای برای اعضای تیم در نظر گرفته ، تصریح کرد: من تا به اینجای کار از عملکرد تیم رضایت دارم چرا که توانسته دو مرحله از جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشته و اکنون حریف تیم سپاهان شود. اما اگر تیم ما بتواند از سد حریف لیگ برتری خود بگذرد، کاری بس بزرگ انجام داده که بایستی برای این مهم پاداش ویژه ای در نظر بگیریم.
 وی در خصوص محل برگزاری این دیدار نیز گفت: ما در حال رایزنی هستیم تا دیدار ما با سپاهان در ورزشگاه باغشمال (تختی) یا زمین چمن لشگر 31 عاشورا برگزار شود چرا که معتقدم در اینگونه ورزشگاهها تشویق تماشاگران بیشتر اثرگذار است و ما بهتر می توانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.
 دیدار تیم های ماشین سازی دبیری تبریز و سپاهان اصفهان از چهارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز سه شنبه هفته جاری در تبریز برگزار می شود. ماشین سازی در دو مرحله گذشته این رقابتها تیم های داروسازی سبحان رشت و نساجی مازندران را در زمین حریفان شکست داده است.

۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

فولاد1 ـ تراكتور1؛ فرار از شكست با پنالتي ديرهنگام

گل‌ها: عليزاده(32) براي تراكتورسازي، سرلك(77) براي فولاد
 ورزشگاه تختي، تماشاگر 5هزارنفر
داور: محسن قهرماني
اخطار: عليزاده، نصرتي(تراكتورسازي)، چمن‌آرا(فولاد)
فولاد: ميثاق معمارزاده، علي حمودي، اميد خورج، جابا مجيري، ميثم خسروي، مهدي چمن‌آرا، كريم شاهوردي(59 آندره رينالدو)، سيامك سرلك، بختيار رحماني(72 مهدي مومني)، آرش افشين(61 روح‌الله بيگدلي)، رضا نوروزي
سرمربي: مجيد جلالي
تراكتور: مهدي ثابتي، مصطفي اكرامي، مجتبي ترشيز، مرتضي اسدي، محمد نصرتي، مهدي كياني، آندرانيك تيموريان(86 لئوناردو پيمنتا)، مسعود ابراهيم‌زاده(81 الو ترائوره)، عليرضا جليلي، محمدحسن ابراهيمي، علي عليزاده(74 كرار جاسم محمد)
سرمربي: فراز كمالوند
شرح گل‌ها:
1ـ0(تراكتور): دقيقه 32 علي عليزاده با استفاده از دفع توپ اشتباه مدافعين فولاد توپ را با پاي چپ به طاق دروازه ميزبان كوبيد.
1ـ1(فولاد): دقيقه 77 خطاي مجتبي ترشيز روي مهدي مومني منجر به پنالتي براي فولاد شد كه سيامك سرلك توپ را به گوشه بالاي سمت راست دروازه تراكتورسازي فرستاد.
بهترين بازيكن: محمدحسن ابراهيمي هافبك ـ مهاجم تراكتورسازي تبريز در طول 90 دقيقه خط دفاعي ميزبان را آزار داد و روي گل تيمش نيز نقش داشت.
اتفاق ويژه: بازي ضعيف تيم فولادخوزستان در خانه مي‌تواند اتفاق ويژه‌اي باشد خصوصا بعد از باخت مقابل راه آهن كه سرمربي فولاد آن را به كيفيت زمين چمن ورزشگاه اكباتان ربط داده بود.

رودباريان: از حالا براي بازي با تراكتور لحظه‌شماري مي‌كنم/ اميدوارم تا آخر عمر كمالوند را نبينم

حسن رودباريان دروازه‌بان راه آهن به شرايط خوب خود بازگشته است. رودباريان كه روز گذشته در بازي مقابل شهرداري نمايش موفقي داشت در زميني بازي كرد خاطرات تلخي از آن در ذهن دارد.
 او كه با آرزوهاي بزرگ به تبريز رفته بود پس از اشتباهات مهلكش در بازي پرسپوليس جاي خود را از دست داد و محو شد اما حضور او در راه آهن فرصتي براي بازگشت به وي داد و او از اين فرصت به خوبي استفاده كرده است.
 رودباريان درباره فرم خوب اين روزها به سايت گل مي‌گويد:«بعد از اتفاقات پارسال واقعا احتياج به فضايي داشتم تا بتوانم با تمرين به همه نشان بدهم كه هنوز تمام نشده‌ام و خوشحالم كه راه آهن اين فرصت را در اختيار من داده است.»  وقتي از او درباره بازي در تبريز سوال مي‌كنيم،‌ رودباريان جواب مي‌دهد:« انگيزه زيادي براي اين بازي داشتم ولي متأسفانه با وجود دفع يك پنالتي گل خوردم با اين حال خوشحالم كه نمايش ما به پيروزي تيم منجر شد.» او مي‌گويد:«باور كنيد تمام انگيزه‌‌ام گذاشته‌ام تا در بازي برگشت مقابل تراكتور بازي كنم و هدف من اين است كه درآن بازي خودم را به بعضي از آقايان اثبات كنم.» او كه بازيكن خودداري است و به ندرت عصباني مي‌شود در اين‌باره ادامه مي‌دهد:«متأسفانه پارسال رفتار خيلي بدي با من شد و آقاي كمالوند با من مثل يك بازيكن تازه مطرح شده رفتار كرد و شخصيت من را پايين آورد. من اميدوارم كه تا آخر عمر ايشان را نبينم چرا كه ياد آن روزهاي بد مي‌افتم.»
 با رودباريان درباره حضور در پرسپوليس و ترك اين تيم صحبت مي‌كنيم. او مي‌گويد:«من دوست نداشتم از پرسپوليس بروم ولي تغييرات مديريتي باعث شد در نهايت از پرسپوليس جدا بشوم با اين حال قول مي‌دهم آنقدر در راه آهن خوب بازي كنم كه پرسپوليسي‌ها دوباره به دنبالم بيايند.»
 جالب اينكه او حتي به تيم ملي هم اميدوار است و مي‌گويد:«آقاي قطبي شناخته كافي از شرايط و شخصيت فني من دارد و من فكر مي‌كنم اگر خوب باشم ايشان هم آن را مورد توجه قرار خواهد داد.» او ادامه مي‌دهد:«البته بهترين گلر ايران در حال حاضر كسي جز مهدي رحمتي نيست، كسي كه شماره يك تيم ملي را با شايستگي به تن كرده است.»

۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

يادداشت روز؛ تراكتور پنج ستاره

پخش قسمت‌هاي مهم تراكتورسازي مقابل نفت فرصتي براي طرفداران فوتبال بود تا از كيفيت بازي تيم فرازكمالوند به وجد بيايند.
تراكتورسازي كه سال گذشته هم بازي‌هاي خوبي را در ليگ برتر فوتبال ايران انجام داده بود امسال با شرايط بهتر در ميدان رقابت ظاهر شده و مديران اين باشگاه هدف امسال را صعود به مسابقات آسيايي اعلام كرده‌اند. آرزويي كه البته گرچه رسيدن به آن بسيار دشوار است اما به نظر نمي‌رسد كه مأموريت غيرممكني باشد.
از پيمنتا تا آندو از كرار تا نصرتي
 اگر تراكتورسازي سال گذشته يك تيم يك دست و هماهنگ بود كه با ارائه بازي‌هاي تهاجمي همه حريفان را تحت‌تأثير خود قرار مي‌داد امسال ستارگاني به اين باشگاه پيوسته‌اند كه حضور آنها وزن تيمي تراكتور را بالاتر برده است. آخرين خريد اين باشگاه آندو تيموريان يكي از بهترين بازيكنان تيم ملي در چند بازي گذشته بوده كه گرچه در مسابقه مقابل نفت به عنوان يار تعويضي به ميدان آمد اما تأثير خود را در بازي گذاشت.
 آنها بازيكنان اسم و رسم‌دار ديگري هم دارند از محمد نصرتي كاپيتان دوم تيم ملي تا رسول خطيبي ستاره سابق سپاهان و بازيكني كه در جام جهاني 2006 به ميدان رفته است. جاسم كرار هافبك درخشان عراقي ديگر بازيكن اين تيم است كه در تمام اين فصل فوق‌العاده نمايش داده و همواره يكي از بهترين بازيكنان تراكتور در تمام مسابقات بوده است. اين در حالي است كه لئوناردو پيمنتا مهاجم برزيلي بعد از بازگشت مجدد به ايران آنطور كه انتظار مي‌رفت نمايش نداده اما خودش عقيده دارد به محض آنكه فرصتي در اختيار وي قرار بگيرد خودي نشان خواهد داد. البته پيمنتا در بازي گذشته تراكتور مقابل نفت يك پنالتي هدر داد تا نشان دهد هنوز به فرم فوق‌العاده پارسالش بازنگشته است.
 آسيا ما داريم مي‌آييم؟
سال‌ها پيش هواداران پرسپوليس با شعار جام آسيايي ما داريم مي‌آييم به استقبال حضور در مسابقات باشگاهي آسيا مي‌رفتند اما پرسپوليس هرگز در مسابقات آسيايي به موفقيت نرسيده است. اين باشگاه در طول ساليان همواره به تماشاگران و نيروي انساني خود اتكا داشته و همين مسأله مانع از موفقيت اين تيم در سطوح بالاتر فوتبال ايران شده است. نگاه به تجربه پرسپوليس چيزي است كه تراكتورسازي به آن نياز دارد. آنها كه در سطح آسيا از نظر تماشاچي متعصب جايگاه بي‌همتايي دارند هنوز آنقدر توصيه يافته نيستند كه به حضور آبرومندانه در مسابقات آسيايي فكر كنند.
 آنچه كه تراكتور نياز دارد حركت به سمتي است كه جايگاه آسيايي را برازنده اين تيم كند و آنها را همواره مستحق حضور در مسابقات بين‌المللي نشان بدهد.
 تراكتورسازي در حال حاضر و در دو سال حركت‌هاي خوب و پيشرفت‌هاي بزرگ داشته است. اما نوع پيشرفت‌هاي اين باشگاه مثل اغلب تيم‌هاي فوتبال ايران تيمي و مختص به فضاي انساني است در حالي كه آنچه فوتبال ما احتياج دارد افزايش سطح چنين پيشرفت‌هايي است، پيشرفت‌هايي كه بايد دامنه‌اي بيش از خريد بازيكن و بودجه ساليانه را در بر بگيرد.

شهرداري 1ـ راه آهن3؛ كار بزرگ تارتار و تيمش

گل‌ها: عبدي(20)(49)، رزاقي‌راد(26) براي راه آهن، كارلوس(2+45) شهرداري
ورزشگاه يادگار امام، تماشاگر 2هزارنفر
داور: جمشيد محمدي
اخطار: آمنه، ريكاردو(راه آهن)، دقيقي(شهرداري)
اخراج: محمدپور
شهرداري: داود نوشي‌صفوياني، ابراهيم ابرقويي، محسن نيساني، حبيب گرداني(37 رسول عليزاده)، مهدي محمدپور، محمدرضا طهماسبي،‌ كارلوس ادواردو(62 رسول پيرزاده)، شهرام گودرزي، بهنام دادشوند(60 محمد فهيمي)، ميثم بائو، سعيد دقيقي
سرمربي: اكبر ميثاقيان
راه آهن: حسن رودباريان، كمال كاميابي‌نيا(53 مجيد باجلان)، محمود آمنه، ابراهيم كريمي،‌ ميرهاني هاشمي، ابوذر رحيمي، حامد نورمحمدي، بهادر عبدي، ايمان رزاقي‌راد(90 مهدي زارعي)، امين متوسل‌زاده، رودريگز(70 ريكادو دسوزا)
سرمربي: مهدي تارتار
شرح گل‌ها:
1ـ0(راه آهن): در دقيقه 20 مدافعان شهرداري به هواي آفسايد ايستادن تا توپ نصيب بازيكن راه آهن شد و پاس رو به بيرون وي بهادر عبدي را صاحب توپ كرد كه با يك ضربه زميني اولين گل راه آهن را به ثمر رساند.
2ـ0(راه آهن): دقيقه 26 سانت از جناح چپ توسط ابوذر رحيمي و ضربه سر ايمان رزاقي‌راد گل دوم راه آهن را به ارمغان آورد.
2ـ1(شهرداري): دقيقه 2+45 ارسال ضربه كاشته توسط محمد طهماسبي با ضربه سر كارلوس ادرواردو سوارز وارد دروازه راه آهن شد.
3ـ1(راه آهن): دقيقه 49 بهادر عبدي در سمت راست صاحبت توپ شد و از زاويه بسته با يك شوت سنگين براي سومين بار دروازه شهرداري را فروريخت.
بهترين بازيكن: ايمان رزاقي راد به دليل حضور موثر و تأثيري كه در حملات اين تيم روي دروازه شهرداري داشت.
اتفاق ويژه: با توجه به اتفاقات هفته‌هاي گذشته در رابطه با تماشاگران شهرداري تعداد خيلي كمي از تماشاگران در اين بازي حضور داشتند و تعداد تماشاگران نيز در پشت درهاي بسته به علت نامعلومي از ورود به ورزشگاه جلوگيري شد.همچنین این بازی 2 پنالتی داشت که دروازه بانهای دوتیم آن را مهار کردند.ابتدا رزاقي‌راد، بازيكن راه‌آهن در دقيقه 14 صاحب ضربه پنالتي شد كه دروازه‌بان شهرداري توانست اين ضربه را مهار كند. سپس بازيكنان شهرداري در دقيقه 41 به يك ضربه پنالتي دست يافتند كه سعيد دقيقي نتوانست آن را به گل تبديل كند و رودباريان توپ را گرفت.

ترکیب احتمالی شهرداری در بازی با راه آهن

در ترکیب احتمالی تیم شهرداری تبریز در بازی با راه آهن می توان انتظار داشت ترکیب :  داوود نوشی صوفیانی ( دورازه بان ) – ابراهیم ابرقویی – مهدی محمد پور – حبیب گردانی – محسن نیسانی ( خط دفاع ) – میثم بائو – محمدرضا طهماسبی  – رسول علیزاده – کارلوس ادواردو ( هافبک ها ) – سعید دقیقی و علی کریمی ( مهاجمان ) در این دیدار به میدان برود.

میثاقیان : راه آهن را در تبریز شکست می دهیم

اکبر میثاقیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: از شرایط شهرداری تبریز راضی هستم. البته هنوز در انتهای جدول هستیم و باید تلاش بیشتری کنیم تا از انتهای جدول خود را رها کنیم. در تعطیلات لیگ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان هم همت خوبی کردند.
وی افزود: تیم ها در انتهای جدول شرایط خاص خود را دارند. کار کردن در این وضعیت سخت است، به خصوص برای تیم ما که تازه به لیگ برتر راه پیدا کرده است. این تیم نیاز به شانس هم دارد.
میثاقیان در مورد رویارویی با راه آهن گفت: من از این تیم خاطرات خوبی دارم و توانستم در پلی آف این تیم را در لیگ برتر حفظ کنم. وقتی به راه آهن فکر می کنم خاطره برج میلاد برایم زنده می شود. این تیم با حضور مهدی تارتار شرایط خوبی پیدا کرده و متحول شده است.
سرمربی شهرداری تبریز تصریح کرد: وقتی مهره های راه آهن را ارزیابی می کنیم این تیم را چندان بی مهره نمی بینیم. بازی سختی با آنها خواهیم داشت. ما مقابل سایپا بازی فوق العاده خوبی انجام دادیم و امیدوارم که مقابل راه آهن هم این روند ادامه داشته باشد.
وی در ارتباط با اینکه آیا فشاری مبنی بر عملکرد بهتر در این تیم تبریزی بر او وارد شده یا خیر گفت: من همیشه کار کردن در شرایط سخت را دوست داشته ام. سال گذشته که با ۱۵ امتیاز اختلاف در صدر جدول بودم همین فشاری که اکنون رویم است را تحمل می کردم. در فوتبال ما قهرمان شوی یا تیمت را اوت کنی حرف و حدیث وجود دارد.
میثاقیان در مورد دربی اظهار داشت: جذابیت لیگ ما به بازی تیم های استقلال و پرسپولیس است. این دو تیم تنور لیگ را داغ می کنند. به نظرم این بازی ۹۰ درصد مساوی با نتیجه بدون گل است. این بازی ربطی به شرایط فعلی دو تیم ندارد. جو این مسابقه سنگین است. من هر دو تیم را دوست دارم.

صالح پناهی : تیم شرایط آرمانی دارد

علی صالح پناهی سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز در گفتگوی اختصاصی با سایت هواداران شهرداری تبریز در مورد وضعیت تیم گفت : بعد برد خوبی که در کرج داشتیم روحیه تیم بسیار بالا رفته و بازیکنان نیز در تمرینات بسیار پر انگیزه ظاهر می شوند و تقریبا می شود گفت که تیم روی غلطک افتاده است .
وی هچنین در مورد فاصله کم ۴ روزه بین دیدار سایپا و راه آهن نیز گفت : ما روز یکشنبه بعد از بازی با سایپا فوری به تبریز بازگشتیم و از صبح روز دوشنبه تمرینات خود را برای رویارویی با راه آهن شروع کردیم و اصلا فرصت ریکاوری از بازیکنان ما گرفته شد .
وی در مورد محروم یا مصدم بازی با راه آهن نیز گفت : هیچ محرومی نداریم ولی فقط شهرام گودرزی در بازی با سایپا مصدوم شد و احتمالا نیز به بازی با راه آهن نیز نرسد .

۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

توقف گسترش فولاد در اصفهان

تیم فوتسال گسترش فولاد تبریز با توقف در دیدار برابر گیتی پسند اصفهان به تیم فولادماهان سپاهان این فرصت را داد که با شکست علم و ادب مشهد به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال صعود کند.
در چارچوب هفته دهم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه پنج بازی در شهرهای مختلف برگزار شد که با پیروزی تیم‌های فولادماهان سپاهان، دبیری تبریز، کیش ایر قم و شهید منصوری قرچک همراه بود.
فولاد ماهان که فصل را بد آغاز کرده بود، به دنبال پیروزی‌های هفته‌های اخیر امروز موفق شد در سالن شهید بهشتی مشهد مقابل تیم علم و ادب برتری 2 بر یک را از آن خود کرده و با 19 امتیاز به صدر جدول رده بندی صعود کند. برای فولاد ماهان در این بازی خارج از خانه محمد طاهری و وحید شمسایی گلزنی کردند و تک گل تیم مشهدی نیز توسط مهدی جاوید به ثمر رسید.
در حساس‌ترین دیدار امروز تیم‌های بالای جدولی گسترش فولاد تبریز و گیتی پسند اصفهان در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که جدال این دو تیم که تا پایان هفته نهم لیگ برتر رتبه‌های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر را در اختیار داشتند، در پایان به نتیجه تساوی 3 بر 3 انجامید.
برای تیم گیتی پسند در این بازی محمدرضا زحمتکش (2 گل) و افشین کاظمی گلزنی کردند و گل‌های تیم گسترش فولاد تبریز نیز توسط رامین رستمیان، افشین سپه و بابک اکبری به ثمر رسید. با این تساوی تیم گسترش فولاد 18 امتیازی شد و به رده دوم جدول سقوط کرد، تیم گیتی پسند اصفهان نیز با 17 امتیاز به جایگاه سوم جدول تنزل یافت.
- نتایج دیدارهای امروز مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* علم و ادب سایپا مشهد یک - فولاد ماهان سپاهان 2
* دبیری تبریز 6 - شرکت ملی و حفاری 3
* صنایع گیتی پسند 3 - گسترش فولاد تبریز 3
* کیش ایر قم 12 - آرش بتن قزوین یک
* شهید منصوری قرچک 7 - فیروز صفه اصفهان 4
- جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال در پایان دیدارهای امروز به شرح زیر است:
1- فولاد ماهان سپاهان 19 امتیاز (10 بازی)
2- گسترش فولاد تبریز 18 امتیاز (9 بازی)
3- گیتی پسند اصفهان 17 امتیاز - تفاضل گل 14+ (9 بازی)
4- شهید منصوری قرچک 17 امتیاز - تفاضل گل 12+ (9 بازی)
5- راه ساری 15 امتیاز (8 بازی)
6- ارژن شیراز 14 امتیاز - تفاضل گل 2+ (9 بازی)
7- شرکت ملی و حفاری 14 امتیاز - تفاضل گل صفر (9 بازی)
8- فیروز صفه اصفهان 11 امتیاز (9 بازی)
9- کیش ایر قم 10 امتیاز - تفاضل گل 6+ (10 بازی)
10- علم و ادب مشهد 10 امتیاز - تفاضل گل 1+ (9 بازی)
11- پرسپولیس 9 امتیاز (8 بازی)
12- دبیری تبریز 8 امتیاز (10 بازی)
13- آرش بتن قزوین یک امتیاز (9 بازی)

انتقال تيم دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز به گسترش فولاد تبريز

در چند روز گذشته برخي سايت ها و نشريه ها خبر مربوط به انتقال تيم دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز را  به گسترش فولاد تبريز در خروجي خود قرار دادند .
البته با توجه به اينكه مسئولين گسترش فولاد بسيار علاقه مند به ورزش هستند مطمئنا اجازه نخواهند داد تيم دوچرخه سواري از استان آذربايجان شرقي خارج شود .
طبق اخباري كه شنيده ايم انتقال تيم دوچرخه سواري پتروشيمي به گسترش فولاد قطعي به نظر مي رسد و چند روزديگر اين انتقال صورت مي پذيرد .
مطمئنا با خريد سهميه دوچرخه سواري توسط گسترش فولاد محبوبيت نام اين تيم در تبريز دوچندان خواهد شد .

۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

آذربایجان یک – ترکیه صفر: دومین باخت پیاپی ترکیه، اولین برد آذربایجان

آذربایجان توانست اولین سه امتیاز خود در مرحله مقدماتی یورو 2012 را در خانه و مقابل ترکیه به دست آورد.
آذربایجانی‌ها در نیم‌ساعت اول مقابل حملات مردان گاس هیدینک مقاومت کردند و در دقیقه 38 با ضربه رشاد صادق‌اف روی کرنر ماهر شکوراف به گل رسیدند. این اولین گل صادق‌اف بود.
تیم میزبان به این ترتیب سه امتیاز کسب کرد. ترکیه هم در کنار اتریش پشت سر آلمان صدرنشین قرار گرفت.

نتایج مرحله سوم جام حذفی

مرحله سوم رقابت‌هاي فوتبال جام حذفي امروز با برگزاري 11 ديدار پيگيري شد. همچنين از مرحله سوم اين رقابت‌ها، يك ديدار به فردا موكول شد و 2 ديدار ديگر نيز با انصراف همياري اراك و فولاد يزد برگزار نشد تا رقيبان اين 2 تيم راهي مرحله بعد شوند.
در مهم‌ترين بازي‌هاي امروز استقلال اهواز پس از 2 شكست پياپي در ليگ دسته اول در جام حذفي نيز با شكست مواجه شد و از دور رقابت‌ها حذف شد. همچنين داماش گيلان با برتري مقابل حريفش از يزد، در مرحله بعد حريف سايپا شد.
فولادگستر تيم فيروز كريمي هم با شكست از تيم نفت مسجد سليمان از رقابت‌ها كنار رفت.

*نتايج مرحله سوم اين رقابت‌ها به شرح زير است:

پهنايي قائن  صفر - ايران‌جوان بوشهر 3

شهرداري اشكذر  يك - داماش گيلان 6

سپيد رود رشت 2 - آلومينيوم هرمزگان صفر

فولاد نطنز 5 - استقلال اهواز 3

بهينه راهبر آباده 4 - دانشگاه آزاد سراوان صفر
مقاومت سپاسي شيراز 3 - اتكا گلستان 2

صنايع آلومينيوم حكمتي تبريز يك - پيام خراسان 3

نفت مسجد سليمان يك - فولادگستر تبريز صفر

نساجي مازندران 3 - ماشين ساز تبريز 5 در ضربات پنالتي (در وقت عادي و وقت‌هاي اضافه صفر - صفر)
ماشين سازي حريف سپاهان شد

نبرد شهر كرد صفر - شهرداري ياسوج 2


صنعتي كاوه تهران 5 - داماش دورود 3 در ضربات پنالتي (در وقت عادي و وقت‌هاي اضافه 4 - 4)

شهرداري بندرعباس - همياري اراك
همياري انصراف داد و شهرداري بندرعباس حريف صباي قم شد

نفت محمود آباد - فولاد يزد
با انصراف فولاد يزد از ادامه رقابت‌ها، نفت محمودآباد حريف پرسپوليس شد

*مرحله سوم فردا با برگزاري يك ديدار طبق برنامه زير به پايان مي‌رسد:
ساعت 14:30
عمران كيش - شهرداري كهنوج

تيموريان: موهاي من مشكلي ندارد

آندرانيك تيموريان پس از چند دوري از فوتبال ايران با پيراهن تراكتورسازي به ليگ برتر بازگشت. آندو مدت‌هاست كه در تيم ملي با موهاي بلند بازي مي‌كند ولي حالا كه او به فوتبال ايران برگشته است، مي‌گويند كه سازمان ليگ به موهاي تيموريان ايراد گرفته و او بايد آنها را كوتاه كند. آندو تمايل چنداني براي صحبت كردن در اين مورد ندارد.
 او در اين خصوص به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«من دوست ندارم وقتم را صرف اينگونه مسائل كنم. فكر نمي‌كنم موهاي من ايرادي داشته باشد و در مسابقاتي كه در تلويزيون تماشا مي‌كنم، مي‌بينيم كه خيلي از فوتباليست‌هاي دنيا موهاي بلند دارند.» تيموريان در پاسخ به اين سوال كه آيا سازمان ليگ به تو اعلام كرده كه بايد موهاي را كوتاه كني؟ تأكيد مي‌كند:«در اين مورد چيزي به من نگفته‌اند ولي موهاي من زياد بلند نيست. البته مي‌دانم كه در فوتبال ايران قوانين خاصي وجود دارد و من هم به آن احترامي مي‌گذارم ولي همانطور كه گفتم چيزي در اين مورد به من نگفته‌اند.»

 آندارنيك كه در بازي با نفت تهران براي اولين‌بار پيراهن تراكتور را برتن كرد ادامه مي‌دهد:«حس خيلي خوبي داشتم و اين خيلي ارزشمند بود كه 40،50هزارنفر به استاديوم آمده بودند هواداران تراكتور من را تشويق كردند و خوشحالم كه در اولين حضورم يك برد شيرين را تجربه كردم.»
 هافبك تيم ملي در ادامه حرف‌هايش به بازي ايران و برزيل اشاره مي‌كند:«بازي بسيار بزرگي بود و ما مقابل پرافتخارترين تيم دنيا خوب بازي كرديم. همه ديدند كه چند موقعيت خوب داشتيم و مي‌توانستيم با اختلاف گل كمتر بازي را واگذار كنيم.» آن
دو درباره خداحافظي كريم باقري مي‌گويد:«او يك فوتباليست بسيار بزرگ است و تصميم گرفت مقابل برزيل و در اين بازي مهم فوتبال ملي‌اش را پايان دهد. البته من معتقدم كه آقا كريم بايد در ورزشگاه آزادي و مقابل 100هزارنفر از فوتبال خداحافظي مي‌كرد.»

۱۳۸۹ مهر ۱۹, دوشنبه

مصاحبه پیمنتا با روزنامه برزیلی:تراکتورانقلاب فوتبال ایران است

روزی پس از تمرینات، شلوا برمودا به پا داشتم و با همین شلوار در اتومبیل بودم. پلیسی جلوی اتومبیلم را گرفت و شروع به فارسی صحبت کردن با من نمود.او داد می زد و من متوجه حرفهایش نمی شد .خوشبختانه با مسئولان تیم تماس گرفتم تا همه چیز را توضیح دهد. از آن روز به بعد فهمیدم که مردان نمی توانند در ایران با شلوار برمودا در خیابانها ظاهر شوند

 استادیومهایی که همیشه دست کم 70% ظرفیتشان تکمیل است. دستمزدهای خوب، توقف رقابتهای باشگاهی برای برگزاری بازیهای ملی...اینها بخشی از ویژگی های فوتبال ایران است. اینها جملاتی هستند که لئوناردو پیمنتا در تشریح فوتبال ایران در گفت و گویش با روزنامه «دیاریو دو کومرسیو» برزیل و در آستانه دیدار حساس دوستانه دو تیم انجام داده بود.
 پیمنتا پیش از دیدار دوستانه دو تیم برزیل و ایران در صحبتهایی با آنالیز این دیدار دوستانه گفت:« قطعا برزیل مدعی اصلی پیروزی در این دیدار است و ایران حتی قادر به خلق موقعیت های چندانی نخواهد بود. فوتبال ایرانی در سالهای اخیر به خاطر سرمایه گذاریهای انجام شده، از آن به عنوان قدرت دوم قاره آسیا بعد از ژاپن یاد می شود.ولی بازی مقابل برزیل دیداری است که خیلی در مور آن صحبت می شود. این طور به نظر می رسد که این دیدار، در حقیقت گویای آن است که فوتبال ایران به چه سمتی حرکت می کند و روند تحول تیم به چه ترتیب بوده است.

در ادامه این مقاله، به تشریح پرونده ورزشی پیمنتا در ایران و تیمهایی که در آن توپ زده پرداخته : لئو فاریا در سال 2007 به ایران رفت و به تیم صنعت نفت پیوست .نکته ای که بیش از هر چیز دیگری توجه پیمنتا را به خود جلب کرده بود، گرمای فراوان آبادان بود:« روزهای اول در آبادان گرمایی در حدود 47 تا 48 درجه را لمس کردیم، به نظر می رسید که انگار باد سشوار را روی صورتم گرفته اند.»
پیمنتا در ادامه خاطره ای از دوران حضورش در آبادان تعریف می کند:« روزی پس از تمرینات، شلوا برمودا به پا داشتم و با همین شلوار در اتومبیل بودم. پلیسی جلوی اتومبیلم را گرفت و شروع به فارسی صحبت کردن با من نمود.او داد می زد و من متوجه حرفهایش نمی شد (می خندد).خوشبختانه با مسئولان تیم تماس گرفتم تا همه چیز را توضیح دهد. از آن روز به بعد فهمیدم که مردان نمی توانند در ایران با شلوار برمودا در خیابانها ظاهر شوند؛ این موضوع در مورد لباسهای بدون آستین نیز صدق می کند. و باید پیراهن آستین دار پوشید. یکی از بزرگترین مشکلات ایران آب و هوای این کشور است که یا خیلی گرم است و یا خیلی سرد.»
 به رغم شرایط آب و هوایی سخت، لئو فاریا در ایارن لذت می برد. در این کشوربازیکنان برزیلی دیگری نیز توپ می زنند.تیم اولی که پیمنتا در آن توپ می زد، لباسی مشابه با تیم ملی برزیل برتن می کند و همه صنعت نفت را به عنوان «برزیل ایران » می شناسند.او در ایران احساس راحتی می کند و حس می کند که در خانه است.
البته او مدتی به صورت موقت به دوبی رفت و به رغم دستمزدخوبی که در دوبی وجود داشت، لئو برای خانه، یا بهتر بگوئیم، خانه جدیدش (ایران) احساس دلتنگی می کرد:« شاید اماراتی ها خیلی ثروتمندترو منسجم تر از ایرانی ها باشند ولی در دوبی احساس راحتی نمی کردم.زندگی آنجا سخت بود و دلم برای آنکه کسی نام پیمنتا پیمنتا را صدا کند تنگ شده بود. در ایران 75 تا 80 هزار نفر به ورزشگاه ها می آیند و همه عاشق فوتبال هستند. در تراکتور هستم، تیمی که انقلاب فوتبال ایران است، دستمزدم در اینجا رقم مشابهی با امارات است ومن به موقع به ایران بازگشتم.»

تراختور رکورددار تماشاگران لیگ برتر

در هفته دهم لیگ برتر در مجموع 78 هزار نفر تماشاگر 9 بازی بودند که میانگین 8600 نفر برای هر بازی را داشت که این آمار نسبت به هفته گذشته افزایش داشت. در این هفته بازی تراکتورسازی و نفت تهران با 30 هزار و نفت آبادان با پاس با 20 هزار نفر پرتماشاگرترین بازی ها بودند و در بازی پیکان و مس نیز کمتر از 500 نفر در ورزشگاه حاضر شدند که کمترین تعداد تماشاگر در یک بازی از این فصل است. بازی های پرسپولیس و استقلال نیز نتوانست تماشاگر زیادی را به ورزشگاه بکشاند و تراکتورسازی همچنان رکورد تماشاگر را در اختیار دارد.

ترین های لیگ برتر تا هفته دهم

بیشترین برد: ذوب آهن اصفهان با 6 برد
کمترین برد: پیکان، شاهین، شهرداری و نفت تهران با 2 برد
بیشترین تساوی: نفت تهران با 6 مساوی
کمترین تساوی: نفت آبادان، سایپا و پیکان با یک مساوی
بیشترین باخت: پیکان با 7 باخت
کمترین باخت:  استقلال و ذوب آهن با یک باخت
بیشترین گل زده: استقلال با 19 گل
کمترین گل زده: پاس و شاهین با 9 گل
بیشترین گل خورده: شهرداری تبریز با 24 گل
کمترین گل خورده: فولاد، تراکتور، سپاهان و ذوب آهن با 8 گل
بهترین عملکرد خانگی: سپاهان 13 امتیاز از 5 بازی
بدترین عملکرد خانگی: پیکان 4 امتیاز از 5 بازی
بهترین عملکرد خارج از خانه: ذوب آهن 10 امتیاز از 5 بازی
بدترین عملکرد خارج از خانه: صبای قم 2 امتیاز از 5 بازی

جدول گلزنان لیگ برتر تا هفته دهم

در هفته دهم لیگ برتر دو بازیکن 6 گله یعنی مهرداد اولادی و ادینهو با زدن یک گل از روی نقطه پنالتی به صدر جدول گلزنان صعود کردند و از دیگر 6 گله ها جدا شدند. نکته جالب در مورد مهرداد اولادی این است که 5 گل از 7 گل خود را از نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. تا هفته دهم لیگ برتر 235 گل به ثمر رسیده و 104 بازیکن موفق به گلزنی شده اند. در هفته دهم 25 گل ثبت شد و 6 بازیکن نیز برای اولین بار موفق به گلزنی شدند.

7 گل: ادینهو لوسیانو(مس کرمان) مهرداد اولادی(ملوان انزلی)
6 گل:  میلاد میداودی(استقلال تهران) رضا نوروزی(فولاد خوزستان)
5 گل: محسن بیاتی نیا(صبای قم) محمد غلامی(استیل آذین) سعید دقیقی(شهرداری تبریز) محمد حسینی (ذوب آهن اصفهان) غلامرضا رضایی ، محمد نوری (پرسپولیس تهران) فرهاد مجیدی (استقلال تهران) کریم انصاری فرد(سایپا کرج)
4 گل: امید شریفی نسب ، روح الله عرب (نفت آبادان) هادی اصغری(صبای قم) علی کریمی(شهرداری تبریز) آرش افشین(فولاد خوزستان) احمد حسن زاده(مس کرمان) میلوراد یانوش(سپاهان اصفهان)
3 گل: محمدرضا خلعتبری (ذوب اهن اصفهان) مسعود ابراهیم زاده(تراکتورسازی تبریز) فرهاد خیرخواه(پاس همدان) علیرضا عباسفرد، امیر میربزرگی(پیکان قزوین) شهرام گودرزی(شهرداری تبریز) سیاوش اکبرپور(استیل آذین) امین متوسل زاده(راه آهن تهران) رسول نویدکیا (نفت آبادان) پژمان نوری ، محمد نزهتی(ملوان انزلی) آرش برهانی (استقلال تهران) ایمان حیدری (شاهین بوشهر)
2 گل: رودریگو لوپز،  کمال کامیابی نیا (راه آهن تهران) اکمل هولماتوف، حمید کاظمی (پاس همدان) اکبر صغیری، مهدی محمدزاده، خوزه نارسیسو(نفت تهران) امیرحسین فشنگچی (پرسپولیس تهران) ایگور کاسترو، محمد قاضی (ذوب آهن اصفهان) امجد شکوه مقام (شاهین بوشهر) جاسم کرار، رسول خطیبی،  محمد نصرتی(تراکتورسازی تبریز) ابراهیم صادقی(سایپا کرج) پژمان منتظری (استقلال تهران) رضا عنایتی، ابراهیم توره(سپاهان اصفهان) بختیار رحمانی(فولاد خوزستان) مجید خدابنده لو(پیکان قزوین) مازیار زارع(پرسپولیس تهران) میثم بائو(شهرداری تبریز)

نتایج کامل هفته دهم لیگ برتر

هفته دهم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که در این هفته اتفاقات مهمی رقم خورد. پرسپولیس در تهران با ارائه یک بازی ضعیف اولین باخت خانگی اش را تجربه کرد. استقلال در قم با صبا مساوی کرد، در حالی که 80 دقیقه 10 نفره بود. سپاهان بازگشت طوفانی به لیگ برتر داشت و در فولادشهر استیل آذین را درهم کوبید. مس در ادامه نتایج خوبش این بار پیکان را قربانی کرد و تیمهای تبریزی نیز برای اولین بار در این فصل طی یک هفته باهم بردند.

راه آهن تهران 1- فولاد خوزستان صفر
گل: امین متوسل زاده(9)

نفت آبادان 2- پاس همدان صفر
گل: طالب ریکانی(23) رسول نویدکیا(3+90)

پیکان قزوین 1- مس کرمان 2
گل: مجید خدابنده لو(38- پنالتی) / ادینهو(11- پنالتی) احمد حسن زاده(20)

پرسپولیس تهران 2- ملوان انزلی 3
گل ها: غلامرضا رضایی(3) مازیار زارع(49) / محمد نزهتی(10) مهرداد اولادی(17- پنالتی) پژمان نوری(87)

صبای قم 1- استقلال تهران 1
گل ها: آرش برهانی(4) / امیر حسین صادقی- گل به خودی(63)

شاهین بوشهر 1- ذوب آهن اصفهان 1
گل: ایمان حیدری(71)/ مهدی رجب زاده(45)

۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

حاشيه ديدار سايپا و شهرداري تبريز

سرمربي تيم‌هاي فوتبال سايپا و شهرداري تبريز در اواسط نيمه دوم بازي با يکديگر درگيري لفظي پيدا کردند.


  ديدار تيم‌هاي سايپا و شهرداري تبريز از هفته دهم ليگ برتر فوتبال از ساعت 16 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.
 *محمد مايلي‌کهن پيش از آغاز بازي با عکاسان حاضر در ورزشگاه خوش و بش کرد و به آنها خسته نباشيد گفت.
 * تماشاگران تبريزي با حضور در ورزشگاه، در اواسط نيمه دوم با سردادن شعاري مبني بر "سايپا محبوب افغانستان است " عليه اين تيم شعار دادند.
 *ناصر شهبازي از طرف کادر مديريتي باشگاه سايپا از جايگاه ويژه بازي را تماشا کرد.
 *مسعود مرادي در ورزشگاه انقلاب حضور داشت و بازي سايپا را از نزديک مشاهده کرد.
 *محمد مايلي‌کهن و اکبر ميثاقيان در اواسط نيمه دوم بازي به دليل خطاي يکي از بازيکنان با يکديگر درگيري لفظي پيدا کردند.
 *بيش از هزار تماشاگر با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج اين مسابقه را از نزديک مشاهده کردند.
 ديدار 2 تيم با نتيجه يک بر صفر به سود شهرداري تبريز به اتمام رسيد.

سايپا 0ـ شهرداري1؛‌ شهرداري، تبريز را 6 امتياز كرد

گل‌ها: بائو(70) براي شهرداري
ورزشگاه انقلاب كرج، تماشاگر 1000نفر
داور: اسماعيل عامري
اخطار: ابرقويي، پيرزاده(شهرداري)
سايپا: حبيب دهقاني، عليرضا لطيفي، داريوش يزداني، مصطفي صبري، علي حقدوست، مرتضي ابراهيمي، جابر انصاري، ابراهيم صادقي، عباس محمدرضايي، امين منوچهري(71سجاد شهباززاده)، مهدي خيري(68 سعيد يوسف‌زاده)
سرمربي: محمد مايلي‌كهن
شهرداري: داود نوشي‌صوفياني، ابراهيم ابرقويي، محسن نيساني،‌ بابك حاتمي(46 رسول پيرزاده)، حبيب گرداني، مهدي محمدپور، محمدرضا طهماسبي، ميثم بائو، رسول عليزاده(46 كارلوس ادواردو)، سعيددقيقي، شهرام گودرزي(62 بهنام دادشوند)
سرمربي: اكبر ميثاقيان
شرح گل‌ها:
1ـ0(شهرداري): دقيقه 70 پاس در عمق سعيد دقيقي و عبور بائو از خط دفاعي سايپا و ضربه بغل پاي او تبديل به گل اول مسابقه شد.
بهترين بازيكن: داود نوشي‌صوفي دروازه‌بان شهرداري به دليل گرفتن 5، 6 موقعيتي كه سايپا روي دروازه او ايجاد كرد بهترين بازيكن زمين شد.
اتفاق ويژه: شعار هواداران شهرداري بعد از شنيدن برد تراكتور مقابل نفت تهران در ورزشگاه انقلاب كرج اتفاق قابل توجهي بود همچنين در ابتداي بازي هم بين ميثاقيان و مايلي‌كهن جروبحثي مبني بر توپي كه بازيكن سايپا به اوت فرستاده بود و به نفع آنها گرفته شده ولي ميثاقيان برخورد توپ با پاي بازيكن خود را نديده بود.

شعله های نفت در دره سرخ گرگ ها



تراكتور3 ـ نفت1؛ تراختور براي هواداران كارت دعوت فرستاد

گل‌ها: جاسم كرار(20)، عليزاده(44)، خطيبي(72) براي تراكتورسازي و خلدون(88) براي نفت
ورزشگاه يادگار امام، تماشاگر بيش از 20هزارنفر
داور: سعيد مظفري‌زاده
اخطار: رفيعي(نفت)، ترشيز(تراكتور)
تراكتور: عباس محمدي، محمد نصرتي، مرتضي اسدي، مصطفي اكرامي، مجتبي ترشيز،‌ مهدي كياني، عليرضا دليري،‌ كرار جاسم محمد(65 رسول خطيبي)، علي عليزاده، محمد ابراهيمي(78علي مولايي)،‌ لئوناردو پيمنتا(68 آندرانيك تيموريان)
سرمربي: فراز كمالوند
نفت: حسين آشنا، علي شيرازي، حميدرضا فتحي،‌ خلدون ابراهيم محمد، سيامك كوروشي، مهدي رفيعي(46 محمد نيك‌نهال)، عليرضا عزتي، محمدحسين مهرآزما(72 اسدالله ميكائيلي)، مهدي محمدزاده، هادي ركابي، اكبر صغيري
سرمربي: حسين فركي
شرح گل‌ها:
1ـ0(تراكتور): دقيقه 20 ضربه كرنر به صورت پاس در اختيار جاسم كرار قرار گرفت وي داخل محوطه جريمه شد و با خطاي حميدرضا فتحي داور نقطه پنالتي را نشان داد كه خود  كرار در جهت خلاف حركت دروازه‌بان نفت توپ را به تور دروازه‌ دوخت.
2ـ0(تراكتور): دقيقه 44 نفوذ مجتبي ترشيز از جناح راست و سانتر وي با ضربه سر علي  عليزاده وارد دروازه نفت تهران شد.
3ـ0(تراكتور): دقيقه 72 محمد ابراهيمي در پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد و با يك پاس عمقي رسول خطيبي را روانه دروازه نفت نمود و وي با يك ضربه پاي چپ براي بار سوم دروازه نفت را فرو ريخت.
3ـ1(نفت): دقيقه 88 توپ برگشتي از محوطه جريمه تراكتور نصيب خلدون ابراهيم محمد شد كه وي با يك شوت سنگين اولين گل نفت را به ثمر رساند.
بهترين بازيكن: كرار جاسم محمد به دليل بازي‌سازي، زدن گل و دادن پاس گل و در كل تأثيري كه در طراحي حملات تراكتورسازي روي دروازه نفت داشت.
اتفاق ويژه: استقبال كم هواداران از اين بازي و از طرفي حضور آندارنيك تيموريان در اولين بازي اين تيم كه مورد استقبال شديد هواداران تراكتور با شعار «آندو به تيم ما خوش آمدي» به استقبال اين بازيكن ملي‌پوش رفتند.

تذكر سازمان ليگ به تراكتورسازي: آندو بايد موهايش را كوتاه كند

آندرانيك تيموريان بازيكن ملي‌پوش تيم ملي فوتبال ايران در بازي مقابل برزيل در شرايطي بازي كرد كه رقابت بر سر موي بلند را از پژمان نوري برده بود.
 البته مدل موي آندو يك ويژگي خاص هم دارد و آن اين است كه او با گيره‌اي از پشت موهايش را مي‌بندد، اين مدلي است كه براي اولين‌بار ديويد بكهام آن را به نمايش گذاشت. مدلي با عنوان سومو كه از روي شكل كشتي‌گيران سنگين وزن ژاپني و آرايش خاص موهايشان الهام گرفته شده است.
 با اين مقدمه بد نيست از خبر جالبي كه دقايق پيش به دست خبرنگار سايت گل رسيد مطلع بشويد؛ به گزارش گل سازمان ليگ به باشگاه تراكتورسازي تذكر داده تا به آندرانيك تيموريان تذكر بدهند كه او موهاي افشان خود را كوتاه كند.
 در بازي ايران مقابل برزيل عادل فردوسي‌پور در جمله طعنه‌آميز به اين مسأله بند كرد و با توجه به حساسيت‌ها حالا سازمان ليگ اين تذكر را به باشگاه تراكتورسازي اعلام كرده تا آنها هافبك تازه جذب شده خود را به سلماني بسپارند!

آندرانيک تيموريان:اختلاف بين من و نکونام کذب است

هافبک تيم ملي فوتبال ايران، گفت: من و نکونام 6 سال است که با هم رفيقيم و هيچ مشکلي با هم نداريم.

 آندرانيک تيموريان با اشاره به خبر ناراحتي اش از جواد نکونام پس از بازي با برزيل گفت: واقعا از اين خبرها تعجب مي‌نم. نمي‌دانم چرا بايد چنين مسائلي مطرح شود. من و جواد شش سال است که در کنار هم در تيم ملي بازي مي‌کنيم و هيچ مشکلي هم با هم نداشته ايم.
 وي افزود: ارتباط من و جواد در عين رفاقت بر اساس احترام کامل است. اگر کسي توانست کوچکترين بي احترامي بين من و نکونام در اين سالها پيدا کند، مي‌شود باور کرد که من از نکونام پس از بازي با برزيل ناراحت شده ام اما واقعا من و نکونام در همه اين سال ها هيچ مشکلي با هم نداشته ايم.
 تيموريان با بيان اينکه شخصيت من طوري نيست که با کسي مشکل پيدا کنم، گفت: در تمامي اين سالها که فوتبال بازي کرده ام، نه با مربي و نه با بازيکني مشکلي داشته ام. اين را مربيان و هم بازي هايم مي‌توانند شهادت بدهند اما متاسفانه برخي مي‌خواهند بين من و نکونام اختلاف ايجاد کنند. مي‌خواهند من را وارد بازي اي کنند که آخرش اختلاف است اما من وارد اين بازي افراد مغرض نمي‌شوم.
 وي ادامه داد: در روزهاي حساسي که فوتبال ايران پيش رو دارد از رسانه ها مي‌خواهم به تيم ملي کمک کنند. ما روزهاي مهمي را پيش رو داريم و بايد همه دست به دست هم بدهيم تا بتوانيم به تيم ملي براي قهرماني در آسيا کمک کنيم. قهرماني ايران در آسيا مي‌تواند يک ملت 75 ميليوني را خوشحال کند. همه بايد به فکر رسيدن به اين هدف باشيم. مطمئن باشيد من و نکونام يا همه بازيکنان تيم ملي هدف مان همين است و به کسي اجازه نمي‌دهيم که بخواهد با ايجاد اختلاف، ما را از هدفمان دور کند.

 

اخبار کميته انضباطي فدراسيون فوتبال

 براي رسيدگي دعوي مطالبه وجه حسين آشنا به طرفيت باشگاه راه آهن وي روز دوشنبه 26 مهر براي پاره اي از توضيحات به کميته انضباطي احضارشد.
 طبق گزارش نماينده مسابقه بين تيم هاي ذوب آهن و تراکتورسازي از سري مسابقات ليگ برتر که 19 شهريور در تبريز برگزار شد، تماشاگران تيم تراکتورسازي با فحاشي به داور مسابقه و رئيس کميته داوران و پرتاب اشياء مختلف به کمک داور اول مرتکب تخلفاتي شدند. به همين دليل کميته انضباطي باشگاه تراکتورسازي را به پرداخت مبلغ هفتاد ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.
  **جلسه رسيدگي به دعوي مطالبه وجه جلال چراغپور به طرفيت باشگاه استيل آذين روز سه شنبه 27 مهر در کميته انضباطي برگزار مي شود.
 **نشست رسيدگي دعوي مطالبه وجه محمدرضا کربکندي به طرفيت باشگاه راه آهن شهرري روز دوشنبه 19 مهر در محل کميته انضباطي برگزار مي شود.

فراز کمالوند: با کمک هواداران نفت را شکست می دهیم



TractorFC.com- کلوب هواداران تراکتورسازی: از شرایط تیم بفرمایید...
تیم در وضعیت خوبی به سر می برد و همچنین تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشته ایم و تنها مشکل ما این بود که 4 تا از بازیکنانمان در تیم های ملی مختلف بودند که با برگشت آنها به آمادگی کامل رسیدیم.
از اردوی سرعین چه خبر؟
ما در سرعین اردوی خاصی برگزار نکردیم و فقط یک بازی دوستانه داشتیم که باعث مصدومیت کیانی شد که او هم آماده بازی شده است و می تواند در این مسابقه شرکت کند.
بازیهای غرب آسیا را چطور دیدید؟
ایران با تمام قوا در این مسابقات شرکت کرده بود ولی متاسفانه نتوانست قهرمانی مسابقات را کسب کند امیدوارم در بازیهای جام ملتهای آسیا نتایج بهتری را کسب کند.
نظرتون در مورد نحوه بازی نصرتی و آندو در تیم ملی چیست؟
محمد نصرتی و آندرانیک تیموریان از جمله بهترین های تیم ملی هستند و خیلی خوشحالیم که بازیکن خوب تیم ملی را در اختیار داریم.
در مورد بازی با نفت تهران بگید
آمادگی کاملی برای این دیدار داریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به امید خدا و با کمک هواداران 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و خود را به تیم های بالا جدول نزدیک تر کنیم.

خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازی تبریز: امیر توپچی پور

حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس صادر شد!

سرمربی سابق تیم هندبال پرسپولیس از گرفتن حكم توقیف اموال این باشگاه به دلیل بدهی‌های قبلی خبر داد.

علیرضا حبیبی اظهار كرد: پس از آن كه مسوولان سابق باشگاه پرسپولیس بدهی به بازیكنان و مربیان تیم هندبال این باشگاه در سال 83 را پرداخت نكردند، از طریق مراجع قانونی اقدام كردیم كه حكم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را گرفتیم. باشگاه پرسپولیس حدود 80 میلیون به ما بدهكار است.

وی در توضیح دلایل شكایت از باشگاه پرسپولیس افزود: سال 83 با نام پرسپولیس در لیگ برتر هندبال شركت كرده، نایب قهرمان شدیم و سهمیه حضور در مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا را گرفتیم. مسوولان باشگاه فصل بعد از آن تیم را منحل كردند در حالی كه به ما بدهكار بودند. پس از آن به كمیته انضباطی فدراسیون هندبال شكایت كرده و شكایت خود را دنبال كردیم.

سرمربی سابق تیم هندبال پرسپولیس با اشاره به این كه برای گرفتن حق‌مان شش سال منتظر ماندیم، گفت: در جلسه‌ اول كمیته انضباطی نمایندگان باشگاه پرسپولیس حضور نداشتند اما برای جلسه دوم فدراسیون هندبال به آنها نامه زد و گفت كه اگر در كمیته انضباطی شركت نكنید به صورت غیابی رای صادر می‌شود. پس از این اقدامات آنها در جلسه شركت كردند.

وی ادامه داد: وكیل باشگاه پرسپولیس پس از رای كمیته انضباطی 40 روز فرصت گرفت تا 80 میلیون بدهی هندبالیست‌ها را بپردازد اما پس از 2 ماه خبری از پرداخت بدهی نشد، سپس از طریق مراجع قانونی اقدام كردیم و حكم توقیف اموال گرفتیم.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس در دوران مدیریت خطیب در این باشگاه، تیمهای ورزشی متعددی را تشکیل داد که هنوز بسیاری از آنها از پرسپولیس طلبکار می باشند. چند سال پیش هم کشتی گیران سابق باشگاه حکم توقیف اموال را گرفته بودند!