۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

مارادونا احتمال حضور در ایران را تکذیب كرد

قصد مارادونا مربیگری یک تیم آرژانتینی است، یا كشوری که نزدیک آرژانتین باشد.

به گزارش شبكه خبری صداقت، خبـرگزاری آلمان در گـزارشی از بوئنوس آیرس ، لحظاتی پیش اعلام كرد: دیه گو مارادونا گزارشهای منتشر شده در خصوص احتمال موافقت وی با پذیرفتن سمت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران را تکذیب کرد.

همچنین یكی از نزدیكان مارادونا در این باره به خبرگزاری آلمان گفت: این موضوع به نظر من ساده انگارانه به نظر می رسد.

وی به نقل از مارادونا افزود: این موضوع صرفا یک شایعه است که هیچ اساسی ندارد. به علاوه، بدون اینکه قصد داشته باشم ایران را ناچیز بشمارم باید اعلام کنم مکانهای راحت تری در مقایسه با ایران نیز وجود دارد. مخصوصا در حال حاضر به علت انتخاب روسیه و قطر به عنوان میزبانهای جام جهانی، بازارهای جدیدی در حال ظهور است.

دیه گو به دنبال گزینه نزدیکتری است. قصد وی مربیگری یک تیم آرژانتینی است. وی سپس قصد دارد به کشوری برود که نزدیک آرژانتین باشد یا تاریخچه ای شبیه کشور ما داشته باشد؛ همانند آنچه که درباره کشور پرتغال مطرح می شود. مارادونا می خواهد نزدیک خانواده خود باقی بماند.

گفتنیست مارادونا در رقابتهای جام جهانی دو هزار و ده سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بود. آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی این رقابتها با تحمل شکست دردناک چهار بر صفر مقابل تیم ملی فوتبال‌ آلمان از دور بازیها حذف شد و فدراسیون فوتبال آرژانتین قرداد وی را تمدید نكرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر