۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

شاهرودي: فرگوسن هم نمي‌تواند در استيل آذين نتيجه بگيرد!

در تمرين امروز استيل آذين اتفاق مهمي رخ داد و افشين پيرواني تصميم گرفت كه ديگر در اين تيم مربيگري نكند. رضا شاهرودي و احمدرضا عابدزاده هم بعد از  اين تصميم پيرواني استعفا دادند و آنها هم ديگر در اين تيم مربيگري نخواهند كرد.
شاهرودي در گفت‌وگويي اختصاصي با خبرنگار سايت گل در مورد استعفاي كادرفني مي‌گويد:« ما قبل از تمرين امروز كه حالت ريكاوري داشت كناره‌گيري كرديم. در واقع آقا افشين اعلام كرد كه ديگر نمي‌آييد و من و عابدزاده هم تصميم گرفتيم كه در اين تيم نباشيم. شايد اين اتفاق به استيل آذين شوك بدهد و اين تيم در هفته‌هاي آينده نتايج بهتري بگيرد.»
شاهرودي ادامه مي‌دهد:« ما در فوتبال ايران و بابت حضور در پرسپوليس و تيم ملي كارنامه روشني داشتيم و به هيچ عنوان نمي‌خواستيم اين كارنامه در دوران مربيگري و با اين نتايجي كه مي‌گيريم سياه شود. ما تصميم به رفتن گرفتيم چون در شخصيت‌مان نبود كه مدام ببازيم. خود من در دوران بازيگري و حتي در زمين خاكي فوتبال بازي مي‌كردم، برايم اتفاق نيفتاده بود كه پنج تا پنج تا گل بخوريم و سوژه ديگران شويم.»
شاهرودي در پاسخ به اين سوال كه مشكل اصلي استيل آذين در اين فصل چه بود تأكيد مي‌كند: « در اين مدت راه‌هاي مختلفي را براي خروج ا ز اين بحران به كار گرفتيم و اگر مي‌دانستيم مشكل كجاست به طور حتم مي‌مانديم و آن را حل مي‌كرديم. حتي آقاي پروين هم كه كارنامه روشني در اين فوتبال دارد، شنيده‌ام كه تصميم به رفتن گرفته و مثل اينكه مشكلات در استيل آذين فراتر از آن چيزي است كه ما فكر مي‌كنيم. به نظر من حتي آلكس فرگوسن هم نمي‌تواند در اين تيم موفق باشد.»
شاهرودي در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:« آقاي هدايتي به عنوان مالك باشگاه هزينه‌هاي زيادي انجام داد و زحمت خود را كشيد و اميدوارم با رفتن ما و حضور كادرفني جديد مشكلات استيل آذين برطرف شود.» 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر