۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

درخواست هفته نامه فوتبالیست از هواداران جهت شناساندن نشریه به جامعه فوتبال آذربایحان


رسانه‌ها از نوع حرفه‌اي شان مسائل بسياري در پشت پرده دارند كه زبان و قلم از بيان آن عاجز است. گاهي سطري و تيتري مي‌زنند كه براي آن نقشه‌ها چيده‌اند و گاهي از كسي يا كساني سخني به ميان نمي‌آورند كه براي او دام‌ها تنيده‌اند. البته هميشه اينگونه سياه نيست، سفيد هم هست اگر در راستاي منافعشان باشد.
چندين سال زندگي در پايتخت و رفت و آمد به رسانه‌هاي نوشتاري، ديداري و شنيداري اين تجربه را براي ما به نشان گذاشته است. اما چون نخواسته‌ايم وارد اين بازي‌ها شويم هميشه محروم از خيلي چيزها مانده‌ايم. اين محروميت گواراي وجودمان باد .... نوش جانمان باد كه خود خواسته را تدبير نيست و البته اين تدبيري بسيار دلخواهانه است!
از ابتداي ورودمان به دنياي ورزش هم همين موضوع را مدنظر داشته‌ايم. صفحات رنگي و گلاسه آقايان بسيار پررونق‌تر از هشت صفحه ماست در ظاهر. ولي ما هدف ديگري داشتيم. ما به دنبال تبادل بازيكنان مصدوم نبوديم ما پورسانتي از دلالان نداشتيم . . . ما را هواي پول‌هاي بادآورده نبود . . . ما را عشق وطن بس بود. بنابراين صادقانه وارد گود شديم. . . صادقانه مي‌نويسيم و مي‌دانيم كه آن‌هايي كه دلي از پاكي دارند، صداقت ما را مي‌شنوند، دقيقا به همين دليل است كه در كمتر از سه ماه ركورد همان رنگين‌نامه‌ها را زديم، برايمان ثابت شد كه آن‌ها در نبود صداقت پيش بودند، اكنون كه ما آمده‌ايم بايد كه نظاره‌گر چيره‌گي صداقت و رفاقت بر دو رويي و دو رنگي و دلالي باشند. ما را به جلسات محرمانه و اندروني كاري نيست، هر آنچه داريم با مردم داريم. . . و راي آن‌ها. كه دل آن‌ها برايمان بس است.
اين چند سطر را مي‌نويسيم كه حجت تمام كنيم با آن‌هايي كه فكر مي‌كنند با رقيب تراشي براي فوتباليست مي‌توانند، نمدي از اين قضيه ببرند. بسيار خوشحال خواهيم شد كه رقيباني جدي داشته باشيم. . . آنوقت ثابت مي‌كنيم كه صداقت چند تومان، چند صدهزار تومان، يا چند ميليون تومان ارزش دارد. . . !! همچنان به مردم مراجعت مي‌كنيم، از آن‌ها طلب كمك مي‌كنيم، مي‌گوييم "با خريد و معرفي اولين و تنها نشريه مستقل هواداري ورزش آذربايجان به كمك‌مان بيايند. اگر بنگاهي اقتصادي يا فرهنگي دارند، آگهي آن را در نشريه ما چاپ كنند، تا ما همچنان مستقل و آزاده بنويسيم.
ولي آقايان به واسطه دوري از اين خاك و وطن، نمي‌دانند صداقتي كه نام آذربايجان بر آن حك شده است؛ خريدني نيست. كاغذ و نوشته‌هاي هفته‌نامه فوتباليست را بو كنيد، اگر وجداني داشته باشيد، صداقت آذربايجاني را از آن استشمام خواهيد كرد.
با احترام/ نشريه فوتباليست http://www.azarfans.com/portal

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر