۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

بازيكنان و كادرفني استيل آذين جريمه شدند

هيات مديره باشگاه استيل آذين ضمن جريمه بازيکنان و کادرفني از رئيس سازمان فوتبال خواست بازيکنان کم‌کار را معرفي کند.
 پس از کسب نتايج ضعيف تيم فوتبال استيل آذين در هفته‌هاي اخير ليگ برتر، هيات مديره اين باشگاه ديشب (یکشنبه) و در پايان جلسه اضطراري بازيکنان و کادر فني اين تيم را جريمه کرد و در همين خصوص بيانيه‌اي به شرح زير صادر شد:
 "پس از کسب نتايج دور از انتظار تيم فوتبال استيل آذين و رتبه‌اي که اين تيم در رده بندي ليگ برتر دهم به دست آورده است اعضاي هيات مديره اين باشگاه با اکثريت آرا،کليه نفرات کادر فني و بازيکنان اين تيم را به مبلغ 10 در صد از مبلغ قرارداد‌هاي‌شان جريمه کرد.
 ضمنا در صورت تکرار اين روند ناموفق،تصميماتي شديد براي جريمه‌هاي سنگين‌تر اتخاذ خواهد شد.همچنين هيات مديره حمايت کامل خود را از علي پروين رئيس سازمان فوتبال استيل آذين اعلام مي‌کند.
 همچنين از علي پروين تقاضا شد تا بازيکنان کم کار و بي تعصب را هرچه سريع‌تر به باشگاه معرفي تا درخصوص آنها تصميمات لازم گرفته شود.

 هيات مديره تصميم گرفت تنها در صورت به دست آوردن نتايج خوب و قابل قبول همانند کسب سهميه آسيا در ليگ برتر اين جرايم را ببخشد.همچنين در این جلسه تصميم گرفته شد درصورت قهرماني در جام حذفي ضمن بخشيده شدن 10در صد از جرايم مالي،به تمام اعضاي کادر فني و بازيکنان تيم فوتبال استيل آذين يک دستگاه اتومبيل به عنوان پاداش طبق مقررات اهدا شود."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر