۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

حتما سهمیه آسیا را می گیریم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی که از اواسط نیم فصل اول به این تیم پیوست از شرایط خودش در این تیم راضی است و می‌گوید روز به روز تلاش می‌کنم تا بهتر در تیم جا بیفتم.
"آندرانیک تیموریان" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران گفت: بازی با سایپا خیلی خوب بود. فکر می‌کنم تراکتورسازی به غیر از نتیجه به هر آنچه که می‌خواست رسید. ما بازی خوب و هیجانی ارائه دادیم و مستحق برد بودیم اما متأسفانه در 10 دقیقه آخر بازی به تساوی کشیده شد.
وی ادامه داد: برای مساوی به میدان نرفته بودیم. هدف ما  کسب سهمیه آسیایی است. تیمی که هدفش رفتن به آسیاست فقط برای گرفتن امتیاز و بردن پا به میدان می‌گذارد. به هدفمان می‌رسیم چون هم تراکتورسازی و هم مردم خونگرم تبریز لیاقت آسیایی شدن را دارند.
تیموریان درباره شرایط خودش در این تیم اظهارداشت: شرایطم در تراکتورسازی خوب است با کمک کادر فنی و بچه‌های تیم خودم را با تیم وقف دادم و تلاش می‌کنم روز به روز بهتر در تیم جا بیفتم.
وی در پایان درباره دیدار تیمش با نفت آبادان افزود: این بازی را به دلیل 3 اخطاره بودن را از دست می‌دهم اما نفت آبادان شرایط خوبی دارد و بازی آخرش را هم با برد پشت سر گذاشته و در جدول رده‌بندی یک پله بالاتر از ما است. با توجه به اینکه این بازی در خانه ما برگزار می‌شود فکر می‌کنم بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر