۱۳۸۹ آذر ۱۰, چهارشنبه

بوشهر درشوک حوار، به دنبال غرامت ، جنگ داخلی در شاهین بالا گرفت

روز گذشته به فاصله تنها چند ساعت خبر ثبت قرارداد حوار ملا محمد با شاهین بوشهر و پس از آن مخالفت سازمان لیگ با حضور او در این تیم از سوی باشگاه شاهین بوشهر منتشر شد.انتشار این خبر بوشهری ها را در شوک فرو برد. اینکه حوار وعمادرضا هردو با توجه به قوانین سازمان لیگ سهمیه لیگ برتر بوده وبا توجه به تکمیل بودن سهمیه 6نفره شاهین جذب آنها ممکن نیست مگر اینکه بازکنی از بین 6نفر جذب شده در ابتدای فصل مصدومیت طولانی مدت داشته باشد یا با توافق از لیست خارج شود.این امراما بی ترکش نبود.
وقتی سایت های خبری نوشتند:ساعتی پیش علیرضا حق پرست مسئول نقل و انتقالات باشگاه شاهین خبر از ثبت قرارداد هوار ملا محمد طاهر در هیئت فوتبال بوشهر را دادواین ملی پوش عراقی پس از عمادرضا دومین بازیکن مطرح است که در نقل و انتقالات نیم فصل به شاهین پیوسته و از ابتدای نیم فصل دوم می تواند برای شاهین به میدان رودعلیرضا محمدی در این رابطه گفت: از انتشار برخی اخبار باشگاه متعجم. خبرهایی که هیچ سندیتی ندارند و متاسفانه از سوی افراد مختلف در باشگاه بیان می شوند.
وی افزود : بر اساس بند دوازده اساسنامه باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر انعکاس کلیه فعالیتهای باشگاه بر عهده روابط عمومی است اما متاسفانه اخیراً تحت عناوین مختلف اخباری از باشگاه منتشر می شود که مرجعیت قانونی ندارد. محمدی با تاکید بر اینکه تنها مدیر عامل ، سرپرست ، سرمربی و روابط عمومی باشگاه شاهین بوشهر انعکاس دهنده مواضع و اخبار رسمی باشگاه هستند گفت: انتظار می رود همه دوستان علاوه بر احترام به اساسنامه باشگاه ، عرف و وحدت رویه در تمامی نشریات و سایتهای خبری را رعایت نمایند. جنگ داخلی شاهین برسر اینکه چه کسی باید مژدگانی خبر جذب حوار را می دادمنتج به این گردید که این موضع گیری عجیب رخ دهد.
 این ولی پایان ماجرا نبود. حوار ملامحمد حالا مدعی است که با توجه به پایان زمان نقل وانتقالات بین المللی ومعطل ماندنش برای شاهین وحضور در این تیم ،باید از سوی بوشهری ها به وی غرامت پرداخت شود.وکیل وی با تصویر برداری از سایت باشگاه وسایر سایت های خبری این امر را مستند قرار داده وتصمیم دارند اگر این موضوع از طریق مصلحت آمیز حل نشود کار را به فیفا بکشاند. باید دید این خبر را کدام یک از عوامل باشگاه زودتر اعلام می کنند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر