۱۳۸۹ آذر ۱۳, شنبه

هواي سنگين اصفهان دليل شكست سنگين سايپا! مايلي‌كهن: شريفي در همه شبكه‌ها است بعد به من و دايي مي‌گويند حرف نزنيم

محمد مايلي‌كهن پس از شكست سنگين 4 بر يك تيمش مقابل سپاهان اظهار داشت: 40 دقيقه خوب بوديم، اما از دقيقه 40 به بعد با پرتاب اوت تمركز دفاع به هم خورد و 2 گل خورديم. در غير اين صورت با اين نتيجه بازي را واگذار نمي‌كرديم.
وي ادامه داد:‌ سپاهان تيم خوب و پر مهره‌اي است و با توجه به بازيكنان خوب و تركيبي كه دارد، شايسته پيروزي بود.
مايلي‌كهن در مورد گل چهارم سپاهان كه مشكوك به آفسايد بود؛ گفت: روي خط نبودم و نمي‌توانم در اين مورد حرف بزنم.

وي در خصوص نتايج ضعيف سايپا و امكان اخراجش از اين تيم تأكيد كرد: من هر ثانيه و هر دقيقه كه در اختيار سايپا باشم، افتخار مي‌كنم در خدمت اين تيم هستم و هر زمان هم كه من را نخواستند دست‌هايشان را مي‌فشارم و خداحافظي مي‌كنم.

مايلي‌كهن افزود: در مورد تركيب تيم بهانه جويي نمي‌كنم، اما در بازي‌هاي اخير بازيكنان مصدوم زيادي داشتيم. علاوه بر اينكه چند بازيكن نيز در اختيار تيم اميد بودند. اگر اميدها نتيجه مي‌گرفتند، دلمان خوش بود و اگر سايپا نيز نتيجه نمي‌گرفت هم فداي سر شاغلام.

سرمربي سايپا در مورد فولادشهر و شكست‌هاي سنگين سايپا در اين ورزشگاه گفت: اين حرف را قبول دارم و نمي‌دانم چرا در اين ورزشگاه نتايج خوبي نمي‌گيريم. فكر مي‌كنم هواي اينجا سنگين است، اما اين مورد دليل قانع كننده‌اي نيست.

وي در مورد تيم اميد و آينده‌نگر نبودنش تصريح كرد: مديران ما تحت فشار هستند و نتيجه‌گرا شده‌اند. يكي از من در مورد ميزباني قطر در جام جهاني پرسيد كه به او گفتم ميزباني پيشكش، ما مدت‌هاست قادر نيستيم بازيكنان سرباز را به خارج از كشور اعزام كنيم كه اين مورد فاجعه است و جاي تأسف دارد.
مايلي‌كهن يادآور شد: اين اتفاقات در ورزش مي‌افتد و همه نتيجه مي‌خواهند و وقتي نتيجه نمي‌گيريم كميسيون ورزش مجلس هم موضع مي‌گيرد. به خدا از ميزباني جام جهاني 2400 هم گذشتيم، بياييد مشكلات بنيادين ورزش را حل كنيد.

به گزارش فارس وي در ادامه نشست مطبوعاتي عنوان كرد: تا در مورد فوتبال حرف مي‌زنم، بلافاصله شريفي موضع مي‌گيرد و مي‌گويد به مسائل حاشيه‌اي نپردازم. يكي نيست به خود او بگويد كمتر حرف بزند.‌ ببينيد بعد از گوانگجو شريفي چقدر حرف زده است. در آن مدت هم اگر حرفي از وي نبود، به اين دليل بود كه در چين حضور داشت.

مايلي‌كهن افزود: اگر حرف بزنيم ما را محروم مي‌كنند، اما شبكه يك مي‌زنيم شريفي است، شبكه 2 مي‌زنيم شريفي است، شبكه 6 مي‌زنيم شريفي است و بعد به من و دايي مي‌گويند حرف نزنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر