۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

عدالت از نوع پرسپوليسي، پرسپوليس از پنجشنبه هم ميترسد!!!

سرپرست باشگاه پرسپوليس در نامه اي به رئيس سازمان ليگ، خواستار رعايت عدالت و اعمال رويه مشابه در برنامه ريزي براي بازي هاي ليگ برتر فوتبال شد!
 باشگاه پرسپوليس در اين نامه خواستار تغيير تاريخ بازي در برابر تراکتورسازي شده است که براساس برنامه ريزي سازمان ليگ، تنها 4 روز پس از بازي با پيکان برگزار مي شود. اين در حالي است که فاصله بازي هاي هفته هفدهم و هجدهم ديگر تيم ها از جمله استقلال، يک هفته پيش بيني شده است.

در نامه حبيب کاشاني به عزيزا... محمدي آمده است:


1- همان گونه که مستحضريد، برگزاري بازي ها در روز جمعه خصوصا بازي هاي دو تيم پرسپوليس و استقلال تاثير مستقيم و قابل توجهي در تعداد تماشاچيان دارد و اين در حالي است که براساس برنامه ريزي هاي آن سازمان محترم تعداد بازي هاي برگزار شده باشگاه استقلال در روزهاي جمعه تا پايان هفته بيستم، 9 بازي و اين عدد در خصوص تيم پرسپوليس، 4 بوده است.
2- با عنايت به برگزاري ديدار هفته هفدهم تيم پرسپوليس در روز شنبه مورخه 13 آذر 1389 پيش بيني ديدار بعدي اين تيم براي روز پنجشنبه 18 آذر - يعني به فاصله 4 روز از بازي قبل - برخلاف رويه معمول آن سازمان در خصوص ساير تيم ها بوده و به عنوان مثال در خصوص تيم استقلال اين فاصله زماني رعايت و ديدارها در دو جمعه متوالي پيش بيني شده است.

لذا از آن مقام محترم تقاضا دارد، در راستاي اعمال رويه مشابه و تمهيد شرايط متعادل براي کليه تيم ها و با هدف امکان ريکاوري بازيکنان در فاصله زماني بين دو بازي نسبت به تغيير زمان بازي تيم هاي پرسپوليس و تراکتورسازي تبريز به تاريخ شنبه 20 آذر دستور اقدام مقتضي معمول فرمائيد.

نكته جالب توجه در مورد تيم تراكتور اين است كه اين تيم، فقط يك بار و آن هم مقابل تيم ذوب آهن در روز جمعه ميزبان بوده است و جالبتر اينكه، هيچ كدام از بازيهاي تيم تراكتور، در شهرهاي تهران، كرج، قزوين، كه احتمال حضور تماشاگر در آن زياد بود، در روز جمعه برگزار نشده است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر