۱۳۸۹ آذر ۱۳, شنبه

شمسايي: به حرمت 2 سال حضورم در اصفهان حرفي نمي‌‌زنم

كاپيتان آبي‌پوشان ماهان كه روز گذشته از سوي مسئولان اين باشگاه با جريمه سنگيني مواجه شد، در مورد اين مسئله حرفي به زبان نياورد.
وحيد شمسايي در گفت‌وگویی پيرامون بازي روز پنجشنبه تيمش مقابل فولادگستر تبريز اظهار داشت: روز پنجشنبه فوتبال روي بيرحم خود را به ما نشان داد و بازي روز پنجشنبه توپ‌هاي تيم تبريزي وارد دروازه شد در حاليكه توپ‌هاي ما وارد دروازه نشد.
وي با بيان اينكه كار تيم ما براي رسيدن به قهرماني دشوار نيست، تصريح كرد:‌ اختلاف ما با تيم‌هاي صدر جدول بسيار اندك است و به نظر من كار دشواري در پيش نداريم و بايد با اين مسائل كنار بياييم زيرا تا آخر فصل براي قهرماني تلاش مي‌كنيم.
بازيكن تيم فولاد ماهان اصفهان در مورد عملكرد بازيكنان تيمش در اين بازي ادامه داد:‌ فكر مي‌كنم به عنوان يك بازيكن آنچه بايد در زمين انجام مي‌دادم را انجام دادم و همچون ساير بازيكنان تيم به وظايف خود عمل كردم اما از نتيجه تيمي حاصل شده راضي نيستم.
وي در مورد جريمه اعمال شده از سوي مسئولان باشگاه گفت: به حرمت 2 دوره قهرماني در ليگ و عناويني كه با تيم ماهان كسب كردم، در مورد جريمه اعمال شده و 5 جلسه محروميتم در اين تيم سخني به ميان نمي‌آورم.
شمسايي در مورد انتقادات مديرعامل باشگاه از عملكردش خاطرنشان كرد: سرمربي من حسين افضلي است و به عنوان بازيكن هر كاري كه سرمربي تيم مي‌خواهد را در زمين انجام مي‌دهم زيرا مسئوليت فني تيم بر عهده افضلي است نه كس ديگر.
وي اضافه كرد: نمي‌دانم مشكلات درون خانوادگي و باشگاهي كه برخي رسانه‌ها از آن سخن به ميان مي‌آورند چيست؛ به عنوان يك بازيكن تا پايان فصل 89 با تيم قرارداد دارم و طبق قرارداد در تيم مي‌مانم.
كاپيتان ماهان در پاسخ به اين سئوال كه گفته مي‌شود شمسايي در تصميمات سرمربيان تيم تاثير دارد، اضافه كرد: ‌اگر سرمربي تيمي شوم، همه كاره هستم اما در حال حاضر در تيم ماهان به جز بازيكن وظيفه‌اي بر دوش ندارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر