۱۳۸۹ آذر ۱۳, شنبه

یادداشت سردبیر پرسپولیس برای سایت گل - ما قهرمانی را کنار هم جشن خواهیم گرفت !!!


روزنامه پرسپولیس مگر چه نوشته بود؟ از کجای مطلب و مطالبی که در این روزنامه درج شده بود، بو، شائبه، تحلیل و... خارج می‌شود که روزنامه پرسپولیس خواستار جدایی علی دایی از تیم پرسپولیس بود؟ آنچه ما نوشتیم ثبت است، همه آن چه در روز بعد از باخت مقابل سپاهان نوشته شد یک انتقاد فنی و در کمال ادب از سرمربی تیمی بود که تیمش 4 گل دریافت کرده، انتقاداتی که منحصر به بازی با سپاهان بود، آیا ایراد گرفتن در تعویض‌های علی دایی برای یک بازی خاص معنای تقاضای اخراج دایی است؟ یاد کردن از جدایی کریم باقری و شیث رضایی معنایی می‌دهد که دوستان (چه صفت بی‌مسمایی) به آن رسیدند؟
خط‌مشی و سیاست روزنامه پرسپولیس مشخص است، در همان ستونی که تفرقه‌اندازان از آن به عنوان مدرک و سند یاد می‌کنند، بیش از انگشتان دو دست مطلب حمایتی در مورد شخص سرمربی نوشته شده، این همان قلمی است که چندی پیش خطاب به ممنوع‌‌المصاحبه‌کنندگان دایی نوشت که: «تعداد بخیه‌هایی که علی دایی در بازی‌های ملی خورده، از تعداد فدراسیون‌نشینان به مراتب بیشتر است»... اما بیایید فرض بر این بگذاریم که بر فرض محال اصلاً روزنامه پرسپولیس قصد داشت فضا را به گونه‌ای ملتهب کند که جریان به اخراج دایی منتهی شود. آیا واقعاً این نتیجه‌گیری، بدون شناختن حبیب کاشانی نیست؟... به حافظه و تاریخ رجوع می‌کنیم، آیا حبیب کاشانی عوض شده است؟  آیا او همان مدیری نیست که فصل گذشته تصمیم گرفت که با زلاتکو کرانچار خداحافظی کند و بدون هیچ پیغام و پسغامی و بدون حرف و حدیثی با او خداحافظی کرد، آن زمان تیم در خانه شکست سنگین نخورده و فضا برای خداحافظی این قدر مهیا نبود و حتی جایگاه جدولی‌اش هم شاید بهتر از این روز‌‌ها بود این همان حبیب کاشانی است که وقتی تصمیم به حمایت از افشین قطبی داشت وقتی بسیاری از مشاوران و نزدیکانش پس از شکست مقابل استقلال اهواز، توصیه به تعویض سرمربی داشتند، حمایتش را تا آخرین روز ادامه داد و قهرمانی را ثمره این حمایت همه‌جانبه قرار داد.
این همان کاشانی است که بعد از باخت سنگین 4 بر یک مقابل شاهین در فصل گذشته به حمایت صد‌درصدی از دایی ادامه داد و نتیجه‌اش چیزی نشد جز قهرمانی در جام‌حذفی. آیا شکست مقابل سپاهان با چاشنی داوری سنگین‌تر است یا باخت به شاهین ته جدولی؟
http://fc-perspolis.com/modules/newspaper/photos/1290585975.jpg
حبیب کاشانی اصول مدیریتی خاص خودش را دارد او به تفکیک وظایف پایبند است، او همان طور که در کار‌های کادرفنی دخالت نمی‌کند، در کار‌های رسانه‌ای این روزنامه هم دخالت مستقیم نمی‌کند و در سیاست‌های کلی روزنامه پرسپولیس هم حمایت از سرمربی در دستور کار قرار دارد، البته حمایت به  معنای چشم بستن و ندیدن نیست، ما تذکر می‌دهیم و حاضریم با نوشتن درشت‌تر و در  جایی بسیار بهتر جواب این تذکر‌ها را از سوی کادرفنی یا دیگر کارشناسان درج کنیم... و در این گفت‌وگو درون خانوادگی هیچ نامحرمی حق ورود ندارد و این اجازه را ندارد که با پیش زمینه‌های ذهنی و قبلی از مطالب روزنامه، برداشتی را داشته باشند که خودشان دوست دارند. ما به مقاصد این تفرقه‌اندازان هیچ کاری نداریم، هدف روزنامه پرسپولیس، بنا به ماهیت هواداری آن مشخص است و رویه آن را شما مخاطبان پی‌گیری می‌کنید و می‌دانید.
نیاز به تکرار نیست ولی همانگونه که در روزنامه چهارشنبه نوشتیم در حال حاضر دایی را بهترین گزینه هدایت پرسپولیس می‌دانیم و معتقدیم با هم و در کنار هم در پایان فصل قهرمانی را جشن می‌گیریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر