۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

عنایتی: به فحش خوردن عادت کرده‌ایم

رضا عنایتی مهاجم باسابقه سپاهان در برد پرگل تیمش مقابل پرسپولیس زننده یکی از گل‌های تیم اصفهانی بود. او در بازی به خبرنگار سایت گل می‌گوید: «ما 10 دقیقه نیمه اول را از دست دادیم چون یک ماه بازی رسمی نکرده بودیم و وقتی پرسپولیس به گل رسید، تازه فهمیدیم این یک بازی رسمی است. به نظر من بردن پرسپولیس در تهران کار هر تیمی نیست ولی ما اکثر لحظات بازی را در اختیار داشتیم و به پیروزی رسیدیم.»
عنایتی که با توهین و فحاشی تماشاگران پرسپولیس روبرو شد، ادامه می‌دهد: «فحش خوردن برای ما دیگر عادت شده است و خیلی راحت به من و خانواده‌ام توهین کردند. من واقعا حرفی در این مورد ندارم.»
عنایتی تاکید می‌کند: «من با پیراهن استقلال و ابومسلم چهار بار به پرسپولیس گل زده بودم و این پنجمین گل من به پرسپولیس بود.»
عنایتی در پاسخ به این سوال که چرا پنالتی دوم را هادی عقیلی نزد، می‌گوید: «قبل از بازی مشخص شد که عقیلی پنالتی‌زن اول تیم ماست. او پنالتی اول را بسیار خوب تبدیل به گل کرد. ولی در پنالتی دوم من روحیه بالایی داشتم و دستم را بلند کردم و از او خواستم پنالتی را بزنم که هادی هم قبول کرد. البته او مسوولیت زدن پنالتی را داشت و اگر می‌گفت نزن، مطمئنا پنالتی را نمی‌زدم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر