۱۳۸۹ آذر ۱۲, جمعه

مصاحبه تند اشجاری علیه ذوب در آستانه بازی : به خاطر مسائل ناسیونالیستی زیرآبم را زدند

حسن اشجاري درباره بازي استيل آذين مقابل ذوب مي‌گويد:« با بهترين تيم حال حاضر فوتبال ايران بايد بازي كنيم. ذوب آهن از نظر بازيكن، مربي و مديريتي بهترين تيم ايران است 6 سال از بهترين دوران فوتبالي‌ام را در ذوب گذرانده‌ام و سخت است مقابل اين تيم بازي كنم.»
به گزارش گل  اشجاري درباره انگيزه‌اش براي اين بازي مي‌گويد:« انگيزه زيادي دارم، اتفاقاتي افتاد كه بعضي‌ها نخواستند من در ذوب آهن بمانم. همه جا گفتند به خطر پول رفت اما اينطور نبود. من اهل انتقام‌گيري نيستم. متأسفانه چند نفر از جمله برخي بازيكنان شيطنت كردند تا من در ذوب نمانم، چرا كه من كسي بودم كه ساكت نمي‌نشستم و زير بار حرف زور نمي‌رفتم. در ذوب اجازه نمي‌دادم كسي حق بچه‌ها را پايمال كند.»
اشجاري صحبت‌هايش را اينگونه ادامه مي‌دهد:« اگر در ذوب مي‌ماندم بازوبند كاپيتاني را مي‌بستم. اما برخي‌ها به خاطر مسائل ناسيوناليستي دوست نداشتند من در ذوب بمانم و بازوبند را به بازو ببنددم. طبق قانون كاپيتاني من امسال بايد بازوبند را به باز مي‌بستم اما به خاطر همين موضوع آنها با رقمي پايين كاري كردند تا از ذوب جدا شوم. آنها حتي با اين همه ادعاي مردانگي از نظر مرام و معرفت در حد صفر بودند و مرا خيلي بد بدرقه كردند. چك ضمانتم را برگشت زدند و حتي حسابم را مسدود كردند. نه پاداش نايب قهرماني ليگ پارسال را به من دادند و نه پاداش صعود ورود به مرحله نيم نهايي پارسال را. آنها دست مردانه دادند اما به هيچ وجه به وعده‌هايشان عمل نكردند حتي بعد از دعوت من به تيم ملي بازيكنان اصفهاني ذوب با ابراهيم‌زاده جلسه گذاشتند و گفتند اشجاري پررو شده. آنها به اين دليل كه دايي هيچ كدامشان را به تيم ملي دعوت نكرده بود اين حرف‌ها را از سر حسادت زدند.»
 اشجاري در ادامه مي‌گويد:« چوب شمالي بودنم را نمي‌خورم اما چون اصفهاني نبودم چنين برخوردي را با من انجام دادند. همه مي‌دانند نصف فوتباليست‌ها مال شما هستند و خوشحالم كه در ليگ شمالي‌ها از اصفهاني‌ها موفق‌ترند. در همه ايران و در تيم‌هاي ليگ برتري بيشتر از چند بازيكن اصفهاني نمي‌توانيد پيدا كنيد اما در هر تيم حداقل سه بازيكن شمالي حضور دارند. بهترين دوران فوتبالم در ذوب بود از مردم گله‌اي ندارم اما ناراحتم كه مي‌گويند اشجاري به خاطر پول به استيل آذين رفته، نه چيز ديگري بود كه ذوبي‌ها جرأت گفتنش را ندارند.»
 اشجاري درباره شايعه معاوضه‌اش با شيث مي‌گويد:« تابع تصميمات باشگاه هستم و منتظرم ببينم مسئولان چه تصميمي درمورد من مي‌گيرند.»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر