۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

صنعت نفت با 6 مصدوم/ بازی سختی در تبریز داریم


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: تراکتورسازی بازیکنان خوبی در اختیار دارد که نتایج خوبی با آنها گرفته و امتیاز گرفتن از این تیم در تبریز دشوار است.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تراکتورسازی بازیکنان خوبی در اختیار دارد که نتایج خوبی با آنها گرفته و امتیاز گرفتن از این تیم در تبریز دشوار است.
"آلفردو کاسیمیرو" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: می‌دانم که روز سختی در تبریز داریم اما در حال حاضر صنعت نفت شخصیتی پیدا کرده که می‌تواند مقابل هر تیمی موفق باشد.
وی ادامه داد: شرایط بازی کردن در تبریز مقابل آن همه هوادار شرایط خاصی است. همانطور که در آبادان بازی کردن برای هر تیمی سخت است. در کل باید بگویم ما در این دیدار برای برد پا به میدان خواهیم گذاشت.
سرمربی نفت آبادان افزود: تراکتورسازی بازیکنان خوبی در اختیار دارد که نتایج خوبی با آنها گرفته و امتیاز گرفتن از این تیم در تبریز دشوار است. اگر بخواهیم پیروز شویم باید جنگ میانه میدان را به سود خود داشته باشیم. ما در این دیدار 6 بازیکن خود را در اختیار نداریم اما بازیکنان جانشین می‌توانند جای خالی آنها را پر کنند.
کاسیمیرو از غیبت سجاد مشکل‌پور، عباس مرداسی به عنوان محرومان صنعت نفت و از طالب ریکانی، ضیاءالدین نیک‌نفس، دانیال عزیزی و شعبان اسدی به عنوان مصدومان این تیم یاد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر