۱۳۸۹ آذر ۸, دوشنبه

كاشاني: تحت هر شرايطي باقري را مي‌خواهيم/ اجازه ايجاد تفرقه را نمي‌دهيم

سرپرست باشگاه پرسپوليس، گفت: "كريم باقري بازيكن بزرگي است و ما تحت هر شرايطي به وجود او در تيم‌مان نياز داريم." حبيب كاشاني كه يكشنبه شب در جمع بازيكنان و كادر فني پرسپوليس در اردوي هتل اسپيناس صحبت مي‌كرد، افزود: "شايعات مختلفي در اين باره درست شده است كه از تقابل دايي و باقري تا مسايل ديگر را شامل مي‌شود. اكثر اين شايعات درست نيست. البته ما هم بايد با مديريت درست اين ماجرا و رفتار صحيح و عملكردي منطقي، به خانواده بزرگ پرسپوليس كمك كرده و اجازه حاشيه سازي به ويژه درباره كريم باقري را ندهيم."
كاشاني تصريح كرد: "زماني كه من در مالزي بودم آقاي باقري تصميمي را گرفته است كه به نظرم مي‌شد با تامل بيشتري با آن برخورد كرد. در جلسه اي كه با او داشتم خواستم كه در تمرينات حضور پيدا كند و همچون هميشه در كنار ما و كمك حال ما باشد. حضور كريم باقري در جمع پرسپوليس به خودي خود باعث افتخار ما و روحيه بخش است."
سرپرست باشگاه پرسپوليس، افزود: " به آقا كريم گفتم حتي اگر تمايل به حضور در تمرينات نداشته باشي با همه بازيكنان به دنبالت خواهم آمد تا تو را در جمع خانواده پرسپوليس حفظ كنيم."
كاشاني تاكيد كرد: "صحبت هايي هم درباره يك ديدار بزرگ با يك تيم اروپايي براي برگزاري يك ديدار با شكوه براي خداحافظي كريم باقري داشتيم كه تصميم گيري درباره آن را به ايشان واگذار كردم."
سرپرست باشگاه پرسپوليس با اشاره به انتخاب كريم باقري به عنوان بازيكن اخلاق يك دهه اخير، خاطرنشان كرد: "كريم بازيكن بزرگي است و روزي كه به اين عنوان انتخاب شد در جمع شما تاكيد كردم كه وظيفه ما براي حفظ حرمت او و همچنين وظيفه كريم باقري براي حفظ جايگاهش سخت تر مي شود. چرا كه برخي به دنبال لطمه زدن به جايگاه او خواهند بود. البته با مديريت اين مساله و هوشياري كه در تك تك ما وجود دارد، اجازه تخريب آقاي باقري و ايجاد تفرقه در تيم را نخواهيم داد."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر