۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

مصاحبه با ترائوره

آقای ترائوره جریان انتقال شما به شهرداری چی بود؟
آقای درخشان با من صحبت كردند و به این نتیجه رسیدیم كه من می تونم برای شهرداری مفید باشم
ولی كدام بازیكن با این شرایط راضی به انتقال می شود كه تیم بالا نشین جدول رو ول كنه بره تیم قعر نشین
وقتی موقعیت تیم خوب نباشه باید شرایطش خوب باشه
پس رفتن شما به شهرداری كلا منتفی شد ؟
نه ، من شرایط مالی خودم رو گفتم اگه قبول كنند میرم
شهرداری به من احتیاج داره و تراكتور به یك مهاجم
وضعیت بدنی شما برای بازی با سایپا در چه شرایطی هست؟
من آمادگی خوبی و مشكلی واسه بازی ندارم
نتیجه بازی با سایپا را چگونه پیش بینی می كنید ؟
من نمی تونم بگم این بازی چند چند میشه
منظور من هم این نیست كه بگین چند چند میشه ! من در كل شرایط بازی رو میگم ، همان طور كه می دونید ما در لیگ گذشته هر دو بازی رفت و برگشت را به سایپا باختیم وهواداران انتظار برد در این دیدار را دارند .
ما میریم تا سایپا رو ببریم ، سایپا هم شرایط خوبی نداره ودو بازی آخرش رو باخته و آنها هم برای برد به میدان میان ولی ما نسبت به سایپا برتری نفری داریم و روحیه بچه ها هم خیلی خوبه اگر خدا بخواهد بازی رو میبریم
چه حرفی با هواداران و خوانندگان سایت تراكتور اسپور دارید ؟
من مردم تبریز و هواداران تراكتور را دوست دارم آنها یار دوازدهم ما هستند وقتی میان استادیوم ما روحیه میگیریم و با انرژی بازی میكنیم
از هواداران میخوام بخاطر تراكتور مارو تنها نگذارندو تو میدان ما به كمك آنها احتیاج داریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر