۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

مصاحبه متفاوت با سعید دقیقی

اختصاصی shahrdaryfc : سعید دقیقی بهترین و موثرترین بازیکن لیگ دهم است که اولین گل لیگ دهم و آخرین گل لیگ نهم را بنام خود به ثبت رسانده است.دقیقی که شاید در این چند سال اخیر به خاطر برخی مسائل در چشم نبوده  ولی در صورت بازی را به نحوی به نفع تیم خودش تغییر داده است .
دقیقی تاکنون برای تیم شهرداری۶ گل زده است که آمار بالای گلهای تیم هم به وی اختصاص یافته است.سعید دقیقی که هم اکنون تقریبا۲۵ساله است بازی های قابل قبولی به نمایش می گذارد و دو سال پیش هم که در شهرداری بوده یکی از عوامل موفقعیت شهرداری در آن سال بوده و تاثیر گذاری وی در تیم انکار ناپذیر بوده است . به همین علت امروز خبرنگار سایت به تمرین تیم سری زده تا گفتگویی را با این مهاجم با هوش شهرداری انجام دهد که در زیر مشاهده می کنید .
- در ابتدای مصاحبه یک بیوگرافی از خودتان برایمان بگوئید.
من سعید دقیقی ماسوله متولد۱ بهمن۱۳۶۴و سابقه بازی در تیم های صبای قم – پیکان قزوین و پاس همدان و شهرداری تبریز رو هم دارم

۲- فکر می کردید که روزی فوتبالیست خواهید شد؟
خب بله. از همون کوچیکی تو یه تیم آموزشگاهی بودم و پیشرفت کردم.استعدادشو رو داشتم و حالا هم خدا کمک کرد تونستم فوتبالیست بشم.
۳- نظرتان را راجع به بازیهای خودتان بگوئید،خودتان راضی هستید؟مربیان چطور؟
خب شرایط تیم نسبتا داره بهتر میشه،خودم هم خیلی زحمت کشیدم  و نسبتا خوب کار کردم ولی خب کم و کاستهایی هم داشتم و اگه با جام حذفی حساب کنیم۹ تا گل زدم۹ تا هم پاس گل دادم که شش تاش مربوط به لیگ بوده،ولی خدا رو شکر وضعیت خودم خوب بوده ولی شرایط تیم مناسب نیست که انشاءالله اونهم خوب میشه.
۴- سرمربی جدید تیم آقای درخشان و سرمربی قبلی آقای میثاقیان چه فرقی داشتند؟
خب هر کدوم یه سبکی داشتند.آقای میثاقیان اخلاق خودشون رو داشتند و با بازیکن ها یه جوری برخورد میکردند که انگیزه شون مضاعف بشه ولی آقای درخشان خیلی با شخصیت با بازیکن برخورد میکنن در عین حال ازشون وظیفه میخوان و به بچه ها شخصیت میدن و از اونا وظیفه میخوان که بازیکن بازی اش رو خوب انجام بده،هرکدوم بنوبه خودشون برای تیم زحمت میکشن.حالا همه بچه ها در خدمت آقای درخشان میتونن نتیجه خوبی رو بگیرن.
۵- بازی با تراکتورسازی در جام حذفی چطور بود؟
بازی با تراکتور اونقدر برای ما بازی مهمی نبود.حالت بازی هم متعادل بود ولی با این وجود ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم ولی اخراج یکی از بازیکنانمون باعث شد تیممون یه مقدار عقب بکشه ولی کلاً بیشتر هدفمون لیگ هست تا جام حذفی.
۶- نظرتون راجع به بازی بعدی که با استیل آذین هست چیه؟
بازی سختیه.هر دو تیم به امتیاز نیاز دارند ولی ما دیگه جای تردید نداریم و این بازی رو باید هرجوری هست ببریم.
۷- پیش بینی شما در مورد رده تیم شهرداری در پایان لیگ دهم؟
انشاءالله امیدواریم که بالاتر بریم تا وضعیت تیم تو جدول بهتر بشه و یکی از تیمهای بالای جدول بشیم.
۸- از هواداران و تماشاگران تبریزی و آذری راضی هستید و چه خواهشی دارید؟
تماشاگران تبریزی واقعا خیلی خوب دارند تیم رو حمایت می کنند ولی باز به نظر باید خیلی بیشتر از این باشه،ولی جا داره من واقعا تشکر کنم که خیلی با جان و دل از تیمشون حمایت می کنند و امیدوارم که حمایت اونارو با نتایجی که می گیریم جبران کنیم و بتونیم تو جدول رتبه مون رو بیشتر کنیم.خیلی خیلی تشکر می کنم که ما رو حمایت کردند و امیدوارم این حمایتشون ادامه داشته باشه.
۹- نظرتون راجع به فوتبال حرفه ای و لیگ ایران چیه؟
خب فوتبال باید در کل حرفه ای باشه و لیگ ایران هم داره یواش یواش فوتبال حرفه ای رو یاد میگیره و امیدوارم هر روز بهتر بشه.
۱۰- ورزشهای مورد علاقه؟
خب ورزشهای مورد علاقه ام فوتبال و شنا هست و کشتی و والیبال رو هم دوست دارم ولی ورزش اصلی من فوتباله.
۱۱- بازیکن فوتبال الگوی شما؟
خب من یه زمانی از فوتبال گابریل باتیستوتا خیلی خوشم میومد،الآن هم تو پست خودم تقریباً هیگواین و مسی رو خیلی دوست دارم.
۱۲- فعالیتهای شما؟
خب من از جمله کارام اینه که هم درس میخونم،دانشجوی رشته مهندسی صنایع هستم که لیسانسم رو گرفتم و دارم برای فوق لیسانس تلاش می کنم.
۱۳- کتابهای مورد علاقه؟
کتابهای تاریخی رو دوست دارم.
۱۴- موسیقی مورد علاقه؟
موسیقی سنتی ایرانی رو خیلی دوست دارم.
۱۵- تلویزیون و برنامه های تلویزیونی؟
خب سریالهایی که نشون میده رو دوست دارم و بیشتر برنامه های ورزشی رو نگاه می کنم.
۱۶- فیلمهای سینمائی؟بازیگر مورد علاقه؟
فیلم آژانس شیشه ای رو دوست دارم، پرویز پرستویی بازیگر مورد علاقمه.
۱۷- غذای مورد علاقه؟
غذای مورد علاقم هم زرشک پلو با مرغ هست.
۱۹- با تشکر از اینکه در این مصاحبه شرکت کردین
من هم از شما ممنونم.
مصاحبه از : خبرنگار سایت هواداران ( حامد پناهی )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر