۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

دايي مرا بشناسد به او جايزه مي دهم / برادر حاج حبيب: سر تمرين نرفتم كه دايي راهم ندهد

طي روزهاي اخير شايعاتي پيرامون حضور اكبر كاشاني، برادر حبيب كاشاني در تمرين پرسپوليس و جلوگيري دايي از ورود او به محل تمرين شنيده شده است.
 اكبر كاشاني در اين باره مي گويد:« به خودم اجازه نمي دهم كه سر تمرين پرسپوليس بروم. اصلا من چرا بايد به تمرين پرسپوليس بروم؟ اين را بگويم كه تمام اين صحبتها شايعه است. دايي اگر مرا بشناسد به او جايزه مي دهم . اگر عكس من و فرد ديگري را جلوي دايي بگذاريد مطمئن باشيد كه نمي تواند تشخيص دهد كدام عكس، عكس من است.
 حالا شما مي گوييد دايي مرا به تمرين پرسپوليس راه نداده است» برخي اخبار حكايت از اين دارد كه اكبر كاشاني هفته گذشته همراه با حبيب كاشاني سر تمرينات پرسپوليس حاضر شده. برادر حاج حبيب در اين باره مي گويد:« هر كس مرا در تمرين ديده و مي تواند اين موضوع را ثابت كند پيش من بيايد تا به او به عنوان جايزه يك سكه بدهم. گفتم كه من هرگز به تمرين پرسپوليس نمي روم و تمام اين صحبتها شايعه است»
 كاشاني صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« به جاي اين سوالها شما بايد درباره مسائل فني پرسپوليس صحبت كنيد. اينكه پرسپوليس در چهار بازي متوالي خود شكست خورده نشان مي دهد كه شرايطش مساعد نيست» صحبتهاي پاياني اكبر كاشاني درباره شرايط نامساعد پرسپوليس مي تواند كنايه اي باشد به علي دايي.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر