۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

مديرروستا: استعفا ندادم، بازي خوردم! / اگر مرد و مردانه مي‌گفتند نيا قبول مي‌كردم

مسئولان باشگاه پاس همدان تصميم به قطع همكاري با علي اصغر مديرروستا گرفتند و نكته جالب توجه اين است كه كريم ملاحي بعد از انتخاب محمود ياوري در مصاحبه‌هايش اعلام كرد كه مديرروستا استعفا داده است.
مديرروستا اما خبر استعفايش را تكذيب كرده و به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« من در اين ماجرا بازي خوردم و به هيچ عنوان استعفا ندادم. برخلاف مسائلي كه مطرح شده است با بنده هيچ صحبتي در مورد قطع يا ادامه همكاري صورت نگرفت و من از تمامي اتفاقاتي كه در اين چند روز افتاد بي‌ خبرم.»
مديرروستا ادامه مي‌دهد:« در هفته‌هاي اخير فشارهاي زيادي روي تيم وجود داشت و من وقتي با آقايان ملاحي و پيمبري حرف مي‌زدم، قرارمان اين بود كه اگر تصميم به قطع همكاري گرفتيم همگي با هم برويم. به همين دليل وقتي مديرعامل استعفا داد،‌ من هم طبق صحبت‌هايي كه داشتيم و قول و قرارهاي قبلي ديگر حاضر نشدم به همكاري‌ام با پاس همدان ادامه دهم ولي چند روز بعد اتفاقات ديگري افتاد.»
او ادامه مي‌دهد:« دوشنبه هفته گذشته كه برنامه نود پخش شد، من با آقاي پيمبري صحبت كردم. او با صراحت گفت كه آقاي ملاحي تحت هيچ شرايطي حاضر نيست به پاس همدان برگردد و حتي گفت كه اثاث‌هايش را به تهران آورده است ولي اقايان روز سه‌شنبه به همدان رفتند بدون اينكه من را در جريان بگذارند.»
مديرروستا كه از اين اتفاقات ناراحت است مي‌گويد:« همانطور كه گفتم ما با قرار گذاشتيم كه اگر موضوع كناره‌گيري مطرح شد با يكديگر برويم ولي فكر مي‌كنم من بازي خوردم. البته خدا را شاهد مي‌گيرم كه اگر آقايان مرد و مردانه به من مي‌گفتنند نيا،‌ مي‌نشستم با آنها حرف مي زدم و در نهايت قبول مي‌كردم ولي اين رفتار اصلا درست نبود. البته فكر مي‌كنم بحث پرداخت مبلغ قرارداد من براي آنها مشكل‌ساز است و به همين دليل  خواستند هر طور كه شده قطع همكاري كنند. البته من باز هم مي‌گويم كه استعفا ندادم و بعد از چند روز در مورد گرفتن حق و حقوقم تصميم‌گيري خواهم كرد.»
مديرروستا در پايان حرف‌هايش مي‌گويد:« به نظر من پاس بد نتيجه نگرفت و ما از مصدوميت سامان صفا ضربه خورديم. البته آسيب‌ديدگي او و بازيكن خارجي ما رفع شده و مشكل خاصي وجود ندارد. در ضمن هدف‌گذاري ما اين بود كه در نيم فصل اول 20 امتياز بگيريم كه 2 امتياز كمتر گرفتيم. البته من حق مي‌دهم كه مديران باشگاه تصميم بگيرند ولي نحوه رفتار آنها درست نبود.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر