۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

مهدی کیانی: به عشق هواداران محکوم به برد بودیم

پس از برد شیرین تراکتور مقابل پرسپولیس تماسي تلفنی با مهدی با تعصب داشتیم تا نظر وی را در خصوص این دیدار جویا شویم.
مهدی کیانی در گفتگو با خبرنگار کلوب هواداران تراكتورسازي، در خصوص بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بازی با پرسپولیس بازی خیلی خوبی بود، خدا را شکر می کنم که توانستیم با کمک هواداران، این تیم را شکست دهیم و طلسم 17 ساله شكست ناپذيري این تیم را مقابل تراکتور بشکنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس هم تیم خوبی بود و در بازیهای قبلی خود، تیم دست و پا بسته ای نبود، ما باید این بازی را با برد به اتمام می رساندیم و اگر پرسپولیس نبود و با بهترین تیم دنیا هم بازي ميكرديم، به عشق هواداران محکوم به برد بودیم، چون هواداران تراکتور از ما انتظار داشتند که این طلسم چندین ساله را بشکنیم و با کمک 70 هزار هوادار از سد تیم خوب پرسپولیس گذشتیم.


بازیکن خوش اخلاق تراکتور در ادامه تصریح کرد: من باید از همه هواداران تشکر کنم که چه در گرما و چه در سرما همیشه ما را سربلند کرده اند و هیچ وقت ما را تنها نگذاشته اند و ما هم تمام سعی خود را خواهیم کرد تا همیشه شادی را برای هواداران به ارمغان بیاویم.


کیانی در خصوص صحنه درگیری کرار خاطر نشان کرد: در این صحنه بازیکن پرسپولیس بزرگنمایی کرد ولی کرار هم نباید با وی برخورد می کرد چون ما به او شدیدا نیاز داشتیم و او می توانست با تکنیک خود، در دقایق پایانی، بازی را کنترل کند. ولی در هر صورت در آن دقایق روی ما فشار زیادی بود و کرار هم باید بیشتر دقت می کرد.


وی در خصوص دیدار با ملوان گفت: ما در این بازی باید تیم ملوان را شکست دهیم و با این برد به جمع 4 تیم برتر جام حذفی خواهیم پیوست. امیدوارم با حمایت هواداران در این دیدار هم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.


خبرنگار کلوب هواداران تراكتورسازي، امیر توپچی پور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر