۱۳۸۹ آذر ۱۶, سه‌شنبه

تيموريان: دايي نقشي در خداحافظي باقري نداشت/ هواداران تراكتور عليه پرسپوليس و دايي شعار ندهند

ديدار تراكتورسازي و پرسپوليس جذاب‌ترين ديدار هفته هيجدهم خواهد بود. در اين ميان تقابل چند بازيكن سرشناس تيم تبريزي از جمله آندرانيك تيموريان با پرسپوليس حساسيت‌هاي خاص خودش را خواهد داشت، خصوصا در شرايطي كه آندو قبل از شروع فصل يكي از گزينه‌هاي پرسپوليس بود.
تيموريان ابتدا در خصوص اين موضوع به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« قبل از شروع فصل آقاي كاشاني با من تماس گرفت و گفت كه در فهرست بازيكنان مورد نظر پرسپوليس هستم اما من وقت خواستم چون قرار بود به انگليس بروم. بعد از اينكه به ايران برگشتم پرسپوليس بازيكنانش را جذب كرده بود و در پستي كه من بازي مي‌كنم احتياجي به بازيكن نداشت و در نهايت حضورم در اين تيم منتفي شد.»
تيموريان در پاسخ به اين سوال كه آيا قبل از شروع مسابقه به سمت دايي خواهي رفت. تأكيد مي‌كند:« بله، خواهم رفت. من در تيم ملي با دايي هم بازي بودم و به نظر من او شناسنامه فوتبال ايران است. من احترام خاصي براي دايي قائم و از تجربيات او استفاده كردم.»
به دليل اتفاقاتي كه در مورد كريم باقري و خداحافظي او از فوتبال افتاد، شايد حالا هواداران تراكتور در اين بازي به شدت عليه دايي شعار بدهند. تيموريان در اين مورد مي‌گويد:« من فكر نمي‌كنم دايي در خداحافظي باقري نقشي داشته باشد و اين تصميمي بود كه آقاكريم خودش گرفت. من از هواداران تراكتور مي‌خواهم كه عليه دايي و پرسپوليس شعار ندهند و توهيني هم صورت نگيرد. البته طرفداران تراكتور بسيار فهيم هستند و چنين كاري انجام نخواهند داد.»
آندو در مورد بازي با پرسپوليس هم حرف مي‌زند:« همه چيز براي انجام يك بازي خوب از طرف تيم ما مهياست. اين درست پرسپوليس در بازي‌هاي اخير شكست‌هاي سنگيني خورده است ولي اين دليل نمي‌شود كه مقابل ما عقب‌نشيني كرده و محتاط بازي كند. اين بازي بسيار سختي است و نتيجه‌اش قابل پيش‌بيني نيست ولي ما به امتياز بازي‌هاي خانگي احتياج داريم و براي گرفتن سهميه آسيا پرسپوليس را بايد شكست بدهيم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر