۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

كمالوند: مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به پرسپوليس بزنيم

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اگر کرار جاسم اخراج نمي‌شد مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به پرسپوليس بزنيم.

فراز کمالوند پس از برتري يک بر صفر تيمش برابر پرسپوليس در کنفرانس خبري حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.
وي در ابتداي صحبت‌هاي خود اعلام کرد که اگر خبرنگار يکي از نشريه‌هاي محلي در سالن باشد مصاحبه نخواهد کرد. خبرنگار مدنظر کمالوند هم با شنيدن اين صحبت محل کنفرانس را ترک کرد و از سرمربي تراکتور‌سازي خواست به صحبت‌هايش ادامه دهد.

کمالوند گفت: اگر کسي انتقاد مي‌کند و منصفانه باشد، آن را خواهم پذيرفت و در غير اين صورت زير بار حرف زور نمي‌روم. بازي از کيفيت بالايي برخوردار بود و معتقدم اگر کرار جاسم در دقيقه 64 از زمين بازي اخراج نمي‌شد مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به حريف بزنيم. بايد صحنه اخراج کرار را بررسي کنيم و اگر به اين نتيجه برسيم که وي مقصر بوده با او برخورد خواهيم کرد.
سرمربي تراکتورسازي با بيان اينکه مستحق کسب 3 امتياز بوديم عنوان کرد: همانطور که پس از 7 سال طلسم صعود به ليگ برتر را شکستيم، اين بار هم موفق شديم طلسم 17 ساله شکست‌ناپذيري پرسپوليس برابر تراکتورسازي را بشکنيم که از اين موضوع بسيا خوشحالم.

کمالوند گفت: پرسپوليس تمام بازيکنان اصلي خود را در اختيار داشت و ما با شناخت کافي از مشکلات اين تيم موفق شديم به هدف خود برسيم. دايي ايرادهاي پرسپوليس را مي‌داند و فکر مي‌کنم در هفته‌هاي آينده آنها را برطرف خواهد کرد.
سرمربي تراکتورسازي تبريز در خصوص نيمکت‌نشيني تيموريان اظهار داشت: چون دوست داشتم در اين بازي برنده باشيم از ابتدا 2 هافبک نفوذي در زمين گذاشتم و پس از برتري و براي حفظ نتيجه آندرانيک را وارد زمين کردم.
وي با اشاره به جوي که در ورزشگاه به سود دايي ايجاد شده بود گفت: از اين شرايط راضي‌ام، چون دايي هم آذري است و نبايد به وي بي‌احترامي شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر